Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Intelligence het volgende:
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.quote:
Denk dat dit het gaat wordenquote:Op maandag 19 september 2012 17:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 jaar verder met mijn bezwaar!
Er staat bij mij : Recentste betaling.quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef JoshuaL het volgende:
Mijn betaling is helaas nog niet binnen.
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekeningquote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat bij mij : Recentste betaling.
Staat dat er niet bij jou?
30ste pasquote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekening
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar tochquote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef JDx het volgende:
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.
Nouja, alle filmpjes samen.
Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef RPG het volgende:
[..]
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar tochwel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
Welke filmpje?quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.quote:
Precies daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.
Wie verdiende hier ook opeens nog weer zoveel geld met AdSense? En hoe gaat dat nu?
Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsensequote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Razor21 het volgende:
Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):
...
quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsenseZo eigenlijk heel veel sites dacht ik...
quote:gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen.
Die kreeg ik recentelijk ook jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef JDx het volgende:
Was ik weer ff, kreeg 2 dagen geleden een mailtje van YouTube!
Dear **********,
Your YouTube account ********* might be eligible to earn revenue from the playbacks
of your videos.
Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your
YouTube account. Then review and complete the steps outlined here: http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe.
If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for
monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet
the program requirements.
Thanks and good luck!
The YouTube Team
Vroeg me altijd al af hoe dat zat met reclame's bij filmpjes. Ben net even aan de slag gegaan om het te proberen.
Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PBquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook.
Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten schoolquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef JDx het volgende:
Kut is dat he, toen ik op school zat kon ik alles makkelijk aan (qua stof), dus zat veel te schetsen en te denken over wat ik die avond weer zou maken thuis.
Had ook energie als een gek, dus kon zo tot 2uur snachts sites schrijven en dan wilde ik eigenlijk nog niet slapen.
Tegenwoordig met een vaste baan kom ik thuis en doe ik niks meer, kijk idd wat series ofzo en dat is het.
Daarmee kun je niet vergelijken of AdSense of het advertentienetwerk wat jij gebruikt beter/slechter werkt.quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PB
Inderdaad, af en toe een collegequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten school
Doe je het beter dan ik, toch al honderden bezoekers maar geen enkele klik.Komt wel met de weken denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef icecube008 het volgende:
Ben ook begonnen met adsense!
En ja wel, 1 klik binnen met een waarde van maar liefst 0,01 euro!
Ik ga mijn baan maar alvast opzeggen![]()
Waar kan ik zien hoeveel de gem. adsense klikwaarde is per keyword ?
Ja, dat is ook wel een beetje mijn idee, maar dan nog moet je wel content her en der vandaan halen, en bedenken waarover je een site wil maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites
Ik wil ze wel, alleen geen ervaring met het verhuizen van domeinnamen. PM me anders even voor de afhandelingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
Mocht iemand iets met de Niche : surroundsysteem (systemen) willen doen hij is over te nemen. Voor 10 euro mag je beide namen hebben.
Geen tijd meer voor.
Komt een beetje in de buurt van wat ik doequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites
Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topicquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Afwazig het volgende:
Net een nieuwe niche opgezet, voor het eerst met Wordpress ipv Joomla! Praktisch geen ervaring mee. Dus mijn vragen hier aan de WP gebruikers zijn:
Welke plugins bevelen jullie me aan voor;
• SEO
• Adsense
• Social buttons (facebook, twitter en Google +1)
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen
Heb mijn content meestal niet staan in categorieoverzichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?
Mocht het niet doorgaan, hou ik mij aanbevolenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
-Verkocht onder voorbehoud -
Geen tijd meer voor.
Ik klik er wel eens op hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
Dat is best goed hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef JDx het volgende:
Dat inkomsten via YouTube valt goed tegen.
173 views gisteren en 2 cent (geen kliks, puur op views)
Ik zie mensen sowieso niet snel klikken op reclame in een YouTube filmpje.
Wil je er een beetje (¤100,-/maand) aan verdienen moet je al gauw 30.000 views per dag hebben.
Je klikt op alle ads?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik klik er wel eens op hoorals ik het kruisje mis
Nee, ik klik echt nooit op geen enkele advertentie (ook niet die van AdSense), vind ze echt nutteloos en zit nooit wat interessants tussenKijk er eigenlijk ook automatisch overheen.
Lekker efficiënt.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.
Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.
Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen
Dit dus. Sinds ik adsense gebruik ben ik ook gestopt met het gebruiken van een adblockerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet?
Waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.
Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die paginaquote:
Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die pagina(niet dat ik weet in elk geval)
Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?
Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.
Zie bijvoorbeeld de site van Razor (sorry Razor)
Dit past inderdaad de structuur aan, gebruik het ook altijd (/%category%/%postname%/), maar dit lost het probleem niet opquote:Op woensdag 28 september 2011 16:27 schreef benx het volgende:
[..]
Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?
Ik vind ze op Youtube echt mateloos irritant en als er zoiets in beeld verschijnt heb ik al op het kruisje geklikt voordat ik heb gezien waar de ad over gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
Ik vind je layout ook gewoon duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Iemand tips voor een andere / goede layout?
De layout die ik nu heb vind ik niet eens zo slecht.....
En hoe haal ik nu dus makkelijk de category weg zonder dat ik al mijn linkjes verkracht??
In welke periode is dit? Een maand nu?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:34 schreef Razor21 het volgende:
Nu tijd om geld te verdienen met onderstaande stats moet dit nu wel mogelijk zijn :
Google Analytics
10.708 bezoekers
39.978 paginaweergaves
3,73 pagina weergaves per bezoek
1,78 procent bouncerate
1.14 minuten gemiddelde tijd dat de bezoeker actief is op Tvpremiere
13,05 procent direct verkeer
27,64 procent verwijzende sites
38,87 procent via zoekmachines
Normaal vraag ik een X bedrag voor een advertentie op mijn website. Wat zou nu een redelijke prijs zijn voor een site met deze stats (1 maand). Hoe kun je het beste uitrekenen wat zoiets waard is?
Periode stats vanaf het moment van opbouwen tot nu 28-08-2011 - 28-09-2011quote:Op woensdag 28 september 2011 18:37 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
In welke periode is dit? Een maand nu?
Ik ben benaderd voor een andere site, met veel minder bezoekers (game site) Ze willen dat wij game's van hun promoten. Ik heb ook geen idee wat te vragen
Het gaat om webgamesquote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Periode stats vanaf het moment van opbouwen tot nu 28-08-2011 - 28-09-2011
Vraag gewoon wat games voor jezelf. Of dat je de nieuwste games wilt testen etc.
Ik weet dat het lastig is, maar vraag gewoon wat jij denkt dat redelijk is.
Ik vind die tags storend aanwezig, bovendien vraag ik me altijd af hoe vaak daar nou op geklikt wordt... Het zijn er bovendien vrij veel. Een lichtere kleur zou al helpen denk ik. En de uitlijning van je linkermenu staat niet goed ingesteld, hij zit strak tegen de rand van de container aan.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:
En hoe haal ik nu dus makkelijk de category weg zonder dat ik al mijn linkjes verkracht??
Bedankt voor je feedback. Op tbforum staat al een oproep van mij (150 euro per maand). Zal wel een aparte pagina maken met daarin info hoe te adverteren etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind die tags storend aanwezig, bovendien vraag ik me altijd af hoe vaak daar nou op geklikt wordt... Het zijn er bovendien vrij veel. Een lichtere kleur zou al helpen denk ik. En de uitlijning van je linkermenu staat niet goed ingesteld, hij zit strak tegen de rand van de container aan.
Verder is ¤15 per maand voor een link op die openstaande positie (linksboven) te weinig denk ik, zeker gezien het volume dat je nu al haalt. ¤25 lijkt me ook nog wel realistisch voor zo'n plek, maar met een banner (mocht je dat willen) kan je een stuk meer binnenhalen. Desnoods bied je een halve rectangle aan (300 x 125px), voor 95 / 249 / 499 / 999 (1 / 3 / 6 / 12 maanden) euro.
En ik zou persoonlijk vasthouden aan roulerende banners, zodat je meer adverteerders op dezelfde plek kwijt kunt.
Je hebt nu nog helemaal geen advertentiepagina, die zou ik eerst even opzetten. Ratecard, mogelijkheden, voorwaarden enz.
Bedankt voor de tip. Probleem is dat ik momenteel alleen bezig ben met de site. Het is bijna niet te doen om over alles te schrijven. Collega bijv schrijft 1 keer per week samenvatting voor Robinson (2.50 euro) per artikel. Zo doe ik het nu.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Geo3kant het volgende:
Razor, je hebt eigenlijk wel een kans gemist.. maar ik weet niet of je ook Amerikaanse series volgt/wilt volgen om over te schrijven.
Seizoen 9 van Two and a half men zonder Charlie Sheen, nu met Ashton Kutcher had je zeker mee kunnen scoren. Je zou er nog over kunnen schrijven, kijkcijfers in de gaten houden want ik weet zeker dat die hard gaan kelderen.Dan kun je een mooi verhaal schrijven over de start met 29 miljoen kijkers en nu ..
Tsja lastig. Sowieso geen flauw idee wat er allemaal op de WP markt is.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist twee domeintjes geregistreerd, ohohchersogemist en ohohgemist [punt] nl.. Vooral de transip actie maakt mijn impuls aankoop erger
Dat had je echt veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist twee domeintjes geregistreerd, ohohchersogemist en ohohgemist [punt] nl.. Vooral de transip actie maakt mijn impuls aankoop erger
Ik vind het persoonlijke geen mooie naam.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb dan maar even tvohgemist punt nl gekocht.
Ik weet het, alleen kom ik er nu pas opquote:Op woensdag 28 september 2011 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat had je echt veel eerder moeten doen.
Ze zijn nu al bezig met het nieuwe seizoen.
De adverteerders staan al in de rij!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
tvohgemist.nl? Is dat je nieuwe parel?
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:02 schreef dirkjo het volgende:
K*t zooi. Blijkt het dat RTL helemaal geen video's kan embedden
De layout is ook wel duidelijk, maar bij TV Premiere krijg ik altijd een fancy look idee by.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik vind je layout ook gewoon duidelijk.
Duidelijk misschien wel, maar toch nog beetje "leeg" zeg maar. mis ook de eigen look.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik vind je layout ook gewoon duidelijk.
Maar wie zoekt er op "tv oh gemist"?quote:Op donderdag 29 september 2011 13:06 schreef Razor21 het volgende:
Ok duidelijk allemaal....zal vanavond wel iets bedenken.
Roep continu mensen op via social media.
Heb eerst een logo nodig.
En dat Tvohgemist is echt niet zo'n faal.
Kan hoor ranken in Google en zorg dat dat hij doorlinkt naar dat ander weblog van me.
Nicequote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Yes, ik heb mijn geld binnen gekregen.
Een recordbedrag
Je kunt ook een wedstrijd uitschrijven op http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/, al moet je dan nog wel zelf voor de codering zorgen. Voor een logo kun je daar wel prima terecht, kan je zelf de mooiste uitzoeken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef xaban06 het volgende:
Razor ben je bereid geld uit te geven voor templates? Denk aan 35 dollar.
Voor het bedrijf waar ik werk hebben we een contest gemaakt bij www.48hourslogo.com en dat werkt heel goedquote:Op donderdag 29 september 2011 14:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je kunt ook een wedstrijd uitschrijven op http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/, al moet je dan nog wel zelf voor de codering zorgen. Voor een logo kun je daar wel prima terecht, kan je zelf de mooiste uitzoeken.
Eeuw, kijk daar dacht ik niet direct aanquote:Op donderdag 29 september 2011 14:09 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet snappen.
tvoh = The Voice Of Holland (afkorting).
Dus mensen zoeken veel inderdaad (check maar na) op tvoh gemist
Ik was het nietquote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie heeft gedrukt op meer dan 10000 euro
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie heeft gedrukt op meer dan 10000 euro
Mogen we bewijs ? (bijv. screenshot)quote:
Mja, ik woon zo wat tegen een school aan. Kan er ook wel iets mee verdienen, maar ik ga mn wifi niet open gooien voor enkele euro'squote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef CasB het volgende:
Ik verdien momenteel meer met het aanbieden van mijn wifi dan met adsense.
Excuses. Dat had ik ook niet door! In dat geval is het een pareltje!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:09 schreef Razor21 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet snappen.
tvoh = The Voice Of Holland (afkorting).
Dus mensen zoeken veel inderdaad (check maar na) op tvoh gemist
Werkt bij mij prima, heb zelf een beveiligde verbinding, en de rest kan gebruik maken van mijn open netwerk, als ze maar betalen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, ik woon zo wat tegen een school aan. Kan er ook wel iets mee verdienen, maar ik ga mn wifi niet open gooien voor enkele euro's
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mogen we bewijs ? (bijv. screenshot)
Hoe check je of ze betaald hebben? Of geef je toegang op basis van mac adres?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima, heb zelf een beveiligde verbinding, en de rest kan gebruik maken van mijn open netwerk, als ze maar betalen.
Ik gebruik fon. Ik heb een aparte router, en als men inlogt op de open wifi krijgen ze een soort portal. Door te smsen naar een bepaald nummer kunnen ze voor een bepaalde tijd internetten. Heb sinds kort wat nieuwe buren om me heen, en afgelopen weekend heeft dat me zo'n 15 euro opgeleverd. Blijkbaar hebben ze zelf nog geen internet.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoe check je of ze betaald hebben? Of geef je toegang op basis van mac adres?
Ik vroeg om bewijs van "meer dan 10000"quote:
Haha tof man. Ik verwachtte dat je in de buurt van een school of ander hotspot zat en dat daardoor mensen/bezoekers je netwerk zouden openen, maar kennelijk dus gewoon in je straatquote:Op donderdag 29 september 2011 15:50 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik gebruik fon. Ik heb een aparte router, en als men inlogt op de open wifi krijgen ze een soort portal. Door te smsen naar een bepaald nummer kunnen ze voor een bepaalde tijd internetten. Heb sinds kort wat nieuwe buren om me heen, en afgelopen weekend heeft dat me zo'n 15 euro opgeleverd. Blijkbaar hebben ze zelf nog geen internet.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2011 16:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Waar komen al die mensen opeens vandaan joh
Stop er nu maar mee dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:58 schreef Afwazig het volgende:
Iemand spamt de poll gewoon met een script, dat kan niet anders. Proxies ftw.
Kan toch, dat Google alleen al 1,6 miljoen euro kwijt is aan Fok! usersquote:Op donderdag 29 september 2011 17:17 schreef Geo3kant het volgende:
168 mensen .. sure
Razor, een logo icm met een leuke header met foto's (helaas is het lastig te doen met tv programma's aangezien copyright.. ) zou je site al een stuk mooier maken.
Zet zo'n contest op man.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef Razor21 het volgende:
Niemand die mooi logo wil maken voor mij![]()
Diegene mag dan dvdspindel en dvdspindels punt NL gratis hebben van mij.
Download dan gewoon de Nederlandse versie?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg wordpress niet naar Nederlands gezet. Iemand een snelle danwel goede tip?
Eerste keer wordpress voor mij. Bevalt goed trouwens
Precies.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Download dan gewoon de Nederlandse versie?
http://nl.wordpress.org/
Oh wacht, aan de backend is het gewoon NL, maar frontend niet...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Download dan gewoon de Nederlandse versie?
http://nl.wordpress.org/
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:16 schreef Ouqz het volgende:
Is het nog steeds zo dat de hele adsense niche qua economie onderwerpen tsjokvol zit? Wat is vandaag de dag een niche om te beginnen die nog niet helemaal verzadigd is? Zijn er mensen die ook applicaties draaien in combinatie met adsense of doen jullie vooral aan content blogs?
Eindelijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef PiRANiA het volgende:
Google Analytics, the immensely popular suite of tools that Google offers to help webmasters track their site traffic, is getting a big boost this week: the service has launched a real-time dashboard that updates with user events as they happen.
http://techcrunch.com/201(...)hes-enterprise-tier/
Sorry dat ik mezelf quote, maar voor degenen die dit ooit lezen en hetzelfde probleem hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg wordpress niet naar Nederlands gezet. Iemand een snelle danwel goede tip?
Eerste keer wordpress voor mij. Bevalt goed trouwens
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sorry dat ik mezelf quote, maar voor degenen die dit ooit lezen en hetzelfde probleem hebben.
Het zit in de template zelf...
Ja en?quote:
Omdat je dan ook niet in dit topic moet zijn, maar zoals al 1000 keer verteld in het Wordpress topic!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja en?
Dan moet je er nóg achter komen hoor. Ik kon me ook niet voorstellen dat het er in gebakken zat.
Ik sta versteld dat niemand hier een antwoord had...
Oh, nou vreselijk sorry zeg...quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat je dan ook niet in dit topic moet zijn, maar zoals al 1000 keer verteld in het Wordpress topic!
Iemand volgde mij met dat bedrijfje en toen vroeg ik het gewoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef dirkjo het volgende:
Hoe had je dat geregeld dan? Omroepje plaatsen op twitter?
Inderdaad, probeer het zelf ook wel eens. Alleen zonder resultaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Iemand volgde mij met dat bedrijfje en toen vroeg ik het gewoon.
Kan nooit geen kwaad om te proberen.
Iemand hier trouwens nog antwoord op?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:26 schreef ursel het volgende:
Trouwens een vraag,
Mijn nieuwe project heeft wat weg van de volgende website
magistream.com
Mag je op zo'n site wel adsense plaatsen?
Volgens mij mag je best advertenties zeggen op een spelletjes website. Zolang het maar geen kans-spel of dergelijks is (casino, gokken etc.). Maar dit weet ik niet met honder procent zekerquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens nog antwoord op?
Zeg maar zo'n click spelletjes site.
Alleen donaties kunnen gedaan worden, waarmee extra items gekocht kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgens mij mag je best advertenties zeggen op een spelletjes website. Zolang het maar geen kans-spel of dergelijks is (casino, gokken etc.). Maar dit weet ik niet met honder procent zeker
Lijkt mij geen probleem? Maar als je slim bent lees je even de regeltjes, dan weet je het zekerquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen donaties kunnen gedaan worden, waarmee extra items gekocht kunnen worden.
TransIPquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar kan je het beste domeinnamen registreren?
Thanksquote:
Hostnet is ook wel goed, het 2e jaar van de registratie betaal je alleen vaak een stuk meerquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar kan je het beste domeinnamen registreren?
Naar aanleiding van je bericht, toch ook maar weer eens bericht geprobeerd te plaatsen, maar zelfde als vorige keer. Na opslaan is het bericht nergens meer te bekennen, ook niet in "Mijn berichten"quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef dirkjo het volgende:
Vandaag een artikel geplaatst op m'n 130 site en op nujij, binnen 30 minuten al 85 kliks. Leuk voor m'n adsense
Apart, hier werkt het allemaal prima. Domme vraag waarschijnlijk, maar je sluit niet af bij als je preview van het bericht krijgt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je bericht, toch ook maar weer eens bericht geprobeerd te plaatsen, maar zelfde als vorige keer. Na opslaan is het bericht nergens meer te bekennen, ook niet in "Mijn berichten"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Apart, hier werkt het allemaal prima. Domme vraag waarschijnlijk, maar je sluit niet af bij als je preview van het bericht krijgt?
Om dan vervolgens op "Mijn berichten " te klikken en deze weer netjes op 0 te zien staan.quote:Bedankt voor het plaatsen van je bericht.
Je bericht verschijnt binnen enkele ogenblikken op NUjij.nl
In dat geval:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Om dan vervolgens op "Mijn berichten " te klikken en deze weer netjes op 0 te zien staan.
Pagina 2, positie 5.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:29 schreef xaban06 het volgende:
Op welke positie staat how2forge.info als jullie zoeken naar: RAID status HP
Indien hij niet op pagina 1 staat: doe geen moeite om te zoekenIk heb 'm op pagina 1, positie 3, wil weten of dat bij iedereen zo is.
Thanks. Niet slecht, artikel heb ik pas net aangemaakt en direct op pagina 2 is alleen maar positief.quote:
Opera en IE beide niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
In dat geval:![]()
Bij mij werkt het, zoals ik al zei, prima. Plaats bericht en hij staat er meteen. Misschien eens andere browser gebruiken ofzo?
quote:Hallo,
In de komende maand introduceren we de +1-knop en persoonlijke aanbevelingen in display-advertenties. De +1-knop wordt weergegeven in display-advertentie-indelingen voor AdSense voor inhoud en AdSense voor mobiele inhoud: beeld- en Flash-advertenties en advertenties met GIF-animatie. +1-waarderingen zijn een extra signaal voor het bepalen van de relevantie van een advertentie en we blijven de advertenties weergeven die de meeste inkomsten voor u genereren.
We hebben de +1-knop eerder al geïntroduceerd in Google Zoeken en op sites van uitgevers zodat gebruikers gemakkelijker inhoud op internet kunnen delen en ontdekken. Binnenkort kunnen uw gebruikers specifieke advertenties aanbevelen, waardoor de kans toeneemt dat deze advertenties worden vertoond aan hun sociale contacten. We geloven dat door deze aanbevelingen uw lezers advertenties op uw site vaker zullen opmerken, wat uiteindelijk resulteert in meer inkomsten voor u.
Als u de +1-knoppen niet wilt weergeven in display-advertenties op uw pagina's, kunt u zich daarvoor afmelden in uw account. Meer informatie kunt u vinden in de blog Inside AdSense (http://adsense.blogspot.com/).
Met vriendelijke groet,
Het Google AdSense-team
Gebeurt op reddit en facebook(?) toch ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef ursel het volgende:
Kreeg deze trouwens in de mail. Maar wie gaat er nu een advertentie +1-en dan?
[..]
Weet ik veel, kom daar niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gebeurt op reddit en facebook(?) toch ook?
Apart, hier chrome. Ik heen geen flauw idee wat er aan de hand kan zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Opera en IE beide niet.
Zal van de week wel eens proberen nieuw account te maken ofzo.
Of hebben ze gewoon mijn website geblocked ofzo?
Jij bent best wel luiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:48 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen maand in totaal ¤30,- verdient. Alles bij elkaar nu >¤70
Was leuk geweest als dat zo makkelijk gingquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent best wel lui
Zet de A4 eens neer waar hij hoort, op volgorde dus
Laad nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Net een nieuwe site op gezet:
http://androidgemist.nl
Denk alleen niet dat het verstandig is er ads op te plaatsen
1 2 3 4 | Oeps! Google Chrome kan androidgemist.nl niet vinden Suggesties: Ga naar androidgemisi.com Zoeken met Google: |
DNS settings toevallig pas vandaag ingesteld? Zoja, dan zal UPC ze nog moeten updaten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Vaag hoor. Hij werkt overal nog... Welke nameservers gebruik je?
gemisi?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:44 schreef dirkjo het volgende:
Oeps! Google Chrome kan androidgemist.nl niet vinden
Suggesties:
Ga naar androidgemisi.com
Zoeken met Google:
Bij mij laad de site welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Net een nieuwe site op gezet:
http://androidgemist.nl
Denk alleen niet dat het verstandig is er ads op te plaatsen
En hoeveel mensen zoeken er op "tvoh gemist"? Ik schat ongeveer 1 per dag en dat ben jij zelf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:33 schreef Razor21 het volgende:
LOL nu 2e positie binnen 48 uur op Tvoh gemist (The voice of holland)
Morgen even verder stoeien.
Dat zal je verbazen gisteren 30 unieke bezoekers waarvan er een stuk of 20 op zochten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:37 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zoeken er op "tvoh gemist"? Ik schat ongeveer 1 per dag en dat ben jij zelf.
Je spreekt dat niet vantevoren af?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:43 schreef Intelligence het volgende:
Designer ingeschakeld voor nieuwe site, rekende op 500 eur ... krijg ik een factuur van 100 eur![]()
Door een screenshot te plaatsen geef je wel vrij wat site is... volgens mij doet niemand dat hier, vandaarquote:
Is niet mijn screenshotquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Door een screenshot te plaatsen geef je wel vrij wat site is... volgens mij doet niemand dat hier, vandaar
Een proxy gebruikt nog wel je eigen DNS als het goed is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:48 schreef dirkjo het volgende:
Ik pak wel even een proxy
Haha, 5 proxy's gepakt en geen enkele kan de site bezoeken![]()
Yesquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Zal wel even duren
Werkt mijn eigen site(http://jeroen.pro) wel?
Kan zijn dat je url geband is, komt soms ook voor.. pakken ze niet meteen je account af (hier ben ik meer voorstander van).quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF op 1 van mijn sites, kan je geen adsense meer zien.
Hoe kan dat?
Ik heb mijn mail gecontroleerd en ook berichten binnen adsense-account.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan zijn dat je url geband is, komt soms ook voor.. pakken ze niet meteen je account af (hier ben ik meer voorstander van).
Even je mail controleren + adsense account of er ergens een bericht staat, mocht het zo zijn.
je zegt: "komt soms ook voor"quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan zijn dat je url geband is, komt soms ook voor.. pakken ze niet meteen je account af (hier ben ik meer voorstander van).
Even je mail controleren + adsense account of er ergens een bericht staat, mocht het zo zijn.
Regels overtreden dus, terwijl de regels best wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh Shit ik kreeg dit net in mijn mailbox:
ONDERNOMEN ACTIE: Er worden geen advertenties meer weergegeven op uw site.
ACCOUNTSTATUS: ACTIEF
Uw AdSense-account blijft actief. Houd er echter rekening mee dat ons team
zich het recht voorbehoudt uw account op elk gewenst moment uit te
schakelen. We raden u daarom aan u vertrouwd te maken met ons
programmabeleid en uw netwerk dienovereenkomstig te controleren.
Nee, maar ik ken mensen waarbij het wel gebeurd isquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je zegt: "komt soms ook voor"
Heb je dit zelf een keer meegemaakt?
Lijkt bij jou nu dus ook het gevalquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh Shit ik kreeg dit net in mijn mailbox:
ONDERNOMEN ACTIE: Er worden geen advertenties meer weergegeven op uw site.
ACCOUNTSTATUS: ACTIEF
Uw AdSense-account blijft actief. Houd er echter rekening mee dat ons team
zich het recht voorbehoudt uw account op elk gewenst moment uit te
schakelen. We raden u daarom aan u vertrouwd te maken met ons
programmabeleid en uw netwerk dienovereenkomstig te controleren.
bumpquote:Op donderdag 29 september 2011 22:16 schreef Ouqz het volgende:
Is het nog steeds zo dat de hele adsense niche qua economie onderwerpen tsjokvol zit? Wat is vandaag de dag een niche om mee te beginnen die nog niet helemaal verzadigd is? Zijn er hier mensen die webapplicaties/services draaien in combinatie met adsense of doen jullie vooral aan content blogs?
'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik gebruik nu daisycon op 1 van mijn sites. Wie gebruikt dat hier ook?
Ik vroeg mij namelijk af of je alleen verdiend op producten die verkocht worden of ook CPC en/of CPM
Het is inderdaad heel rommelig, maar ja ik wil iets nieuws proberen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
'
Heb het ooit gebruikt (1 euro via Justeat) verdient.
Daisycon komt erg rommelig en onoverzichtelijk over op mij. En die banners die je kunt gebruiken ook. Dan vind ik tradetracker er wat duidelijker / netter uitzien.
Maar blijf erbij die affliates werken gewoon niet (bij mij in elk geval niet).
Die 1 euro van Justeat was dat voor 1 geplaatste bestelling? Was al eerder op zoek naar affiliate programma's van Justeat en Thuisbezorgd.nl maar kon daar toen helemaal niks over vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
'
Heb het ooit gebruikt (1 euro via Justeat) verdient.
Daisycon komt erg rommelig en onoverzichtelijk over op mij. En die banners die je kunt gebruiken ook. Dan vind ik tradetracker er wat duidelijker / netter uitzien.
Maar blijf erbij die affliates werken gewoon niet (bij mij in elk geval niet).
Just-Eat = 0,90 euro per bestellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die 1 euro van Justeat was dat voor 1 geplaatste bestelling? Was al eerder op zoek naar affiliate programma's van Justeat en Thuisbezorgd.nl maar kon daar toen helemaal niks over vinden.
edit. zie dat Daisycon ook een programma heeft voor Thuisbezorgd.nl![]()
Kan iemand die bij Daisycon geregistreerd is misschien kijken hoeveel je daar krijgt voor een sale bij Justeat en Thuisbezorgd.nl?
Damnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Just-Eat = 0,90 euro per bestelling
Thuisbezorgd.nl = 1 euro per bestelling
Niet zo goed met Google?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik had de moed al helemaal opgegeven nadat mijn zoektocht op google naar affiliate programma's voor justeat en thuisbezorgd.nl niks opleverden...
Bedankt dat je even hebt gekeken!
Betaald Tradetacker ook door middel van CPC of CPM?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef RPG het volgende:
Enige reden dat ik daisycon account heb is voor een plugin die ik gemaakt heb voor wordpress en de support die ik er op bied. Vind het maar een onduidelijke boel. Zelfde geld voor Cleafs en Zanox. Ik vind TradeTracker nog steeds het duidelijkste
1 affiliate betaald CPM stuk of 100 affiliates CPC rest per lead of sale (vast bedrag of percentage)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Betaald Tradetacker ook door middel van CPC of CPM?
the fuck... heb serieus een half uur lopen zoeken zonder iets te vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niet zo goed met Google?
http://www.google.nl/search?q=thuisbezorgd+affiliate
Oke thanks, ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef RPG het volgende:
[..]
1 affiliate betaald CPM stuk of 100 affiliates CPC rest per lead of sale (vast bedrag of percentage)
Er staat toch gewoon heel duidelijk wat de vergoedingen zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik gebruik nu daisycon op 1 van mijn sites. Wie gebruikt dat hier ook?
Ik vroeg mij namelijk af of je alleen verdiend op producten die verkocht worden of ook CPC en/of CPM
Er staat niets over CPC vergoedingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon heel duidelijk wat de vergoedingen zijn
[ afbeelding ]
Jawel. Al die 5 affiliates hebben geen cpc inkomsten (rijtje naast cps/cpl is cpc)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat niets over CPC vergoedingen
Wat RPG zegt, er staat gewoon letterlijk boven een kolom "CPC".quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat niets over CPC vergoedingen
Bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat RPG zegt, er staat gewoon letterlijk boven een kolom "CPC".
Ik zou zeggen, klik er eens op om het te sorteren van hoog/laag of laag/hoog...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Nu in de wereld draait door (Nikki Tutorials) een Nederlands meisje van 17 die kan "leven" van Youtube. Leuk onderwerp.
Kijk straks maar op uitzendinggemist onderwerp start na ongeveer 40 minuten.
Grootste youtube channel:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Nu in de wereld draait door (Nikki Tutorials) een Nederlands meisje van 17 die kan "leven" van Youtube. Leuk onderwerp.
http://www.youtube.com/user/NikkieTutorials
Er was ook een Amerikaan met ruim 25 miljoen abbonees. Grote artiesten kwamen zelfs bij hem thuis optreden.
$800 per 1 miljoen views was het toch gemiddeld ongeveer? Heeft ze dus al ongeveer ¤13k bruto mee verdiend, niet slecht als studentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
http://www.youtube.com/user/NikkieTutorials
Er was ook een Amerikaan met ruim 25 miljoen abbonees. Grote artiesten kwamen zelfs bij hem thuis optreden.
Adobe Premiere Pro of Final Cut Pro (voor de iMac) en de laatste is wat populairder aangezien veel editing gedaan wordt op Macs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Razor21 het volgende:
Wat voor software gebruiken die gasten voor hun video's? Dit omdat ik binnenkort ook iets met Tvpremiere ga doen op Youtube. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Koop een Red. 14 megapixel sensor, schiet film op 5120x2700 resolutie
. Op 60FPS ook nog eens.
Ben een keer bij een reclame opname geweest waar ze een RED camera gebruikte. Mooi spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Koop een Red. 14 megapixel sensor, schiet film op 5120x2700 resolutie
. Op 60FPS ook nog eens.
Subtiel prijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is meer een bezorgservice, hij koopt in bij de supermarkt, en bezorgt het op zijn bakfiets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef Intelligence het volgende:
Jong heb ik ook gekeken, vond die kerel op zn bakfietsje wel leuk bezig, maar had niets met internet ondernemen te maken in mijn ogen.
Precies, hij heeft moeten inkopen... en daarnaast, hij spreekt van omzet, maar niet van winst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het is meer een bezorgservice, hij koopt in bij de supermarkt, en bezorgt het op zijn bakfiets.
Die Bernd neemt zichzelf wat mij betreft een beetje te serieus, en om geld te maken heb je geld nodig(en dan heb ik het niet over adsense spul), dus ik denk dat hij wel wat hulp heeft gehad.
Viel mij ook op ja, maar als hij het salaris van een aantal mensen kan betalen, zit dat wel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:07 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Precies, hij heeft moeten inkopen... en daarnaast, hij spreekt van omzet, maar niet van winst.
Qua geld had hij wel gelijk, wat heb je er aan, als je geen tijd hebt om het te besteden door het harde werk?
Ik verdien zo'n $50,- per 20.000 viewsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
$800 per 1 miljoen views was het toch gemiddeld ongeveer? Heeft ze dus al ongeveer ¤13k bruto mee verdiend, niet slecht als student
Hoe doe je dat eigenlijk, AdMob? Net als Adsense een stukje code toevoegen in de bron van je pagina? Ik heb het zojuist toegevoegd en ik zie dit bericht:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Die androidgemist.nl site gaat erg lekker. Misschien moet ik er binnenkort maar admob op zetten.
Wel eerst inschrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:11 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk, AdMob? Net als Adsense een stukje code toevoegen in de bron van je pagina? Ik heb het zojuist toegevoegd en ik zie dit bericht:
Status: Inactive: AdMob has never received an ad request for your site.
Freddie Wong heeft pas een Kickstarter project opgestart omdat ze geld nodig hadden voor een feature length web serie (ze maken op Youtube filmpjes met special effects enzo). Ze hadden het doel ingezet op 75.000 dollar. Dat doel was in minder dan 24 uur bereikt en inmiddels staat de teller al op 125.000 dollar door 2500 mensen. Dat is de kracht van succes op Youtube.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef Woerd26 het volgende:
Als je bekend bent met Youtube en je hebt zooooveel views ben je dom om puur te monitizen met googlepartnership. Dan verkoop je natuurlijk ook t-shirts met eigen logo's en stop je letterlijk affiliatelinks in de description om ''de nieuwe ipad'' te winnen oid. Die mensen verdienen echt wel meer dan $800 /miljoen views
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Freddie Wong heeft pas een Kickstarter project opgestart omdat ze geld nodig hadden voor een feature length web serie (ze maken op Youtube filmpjes met special effects enzo). Ze hadden het doel ingezet op 75.000 dollar. Dat doel was in minder dan 24 uur bereikt en inmiddels staat de teller al op 125.000 dollar door 2500 mensen. Dat is de kracht van succes op Youtube.
http://www.youtube.com/user/freddiew
Dat had ik al gedaanquote:
Na het aanmaken van de ad in adMob krijg je een code(mits je voor webapplicatie hebt gekozen).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:24 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaanMaar volgens mij weet ik al wat ik verkeerd doe: ik heb geen mobiele app maar een simpele php mobiele pagina. AdMob is dus niet geschikt voor mij? Ik heb een nieuw advertentieblok voor mijn mobiele pagina gecreeërd in Adsense en nu kan ik de banner wel zien.
Hoe creeër je eigenlijk een mobiele app voor je website?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <script type="text/javascript"> var admob_vars = { pubid: 'xxxxxxxxxxxxx', // publisher id bgcolor: '45973F', // background color (hex) text: 'FFFFFF', // font-color (hex) test: true // test mode, set to false to receive live ads }; </script> <script type="text/javascript" data-src="http://mmv.admob.com/static/iphone/iadmob.js" style="visibility:hidden;"></script> |
Pareltjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Zo contract bijna getekend met (waar ik het eerder over had). hier wat screens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga pizza's en zo aanbieden via mijn weblog. Ze vonden het een prima doelgroep! En 80 procent zeker dat ik op vrijdag avond tijdens de Voice een kortingsactie mag opzetten namens mijn blog.
Morgen nog onderhandelen hoeveel % ik ontvang over de omzet gegenereerd via mijn weblog.
Mijn idee naast bovenstaande was : laat mensen tijdens The Voice iets bestellen bij ze en dat ze dan als promotiecode tvpremiere gaan gebruiken voor een x bedrag korting. (enkel geldig tijdens de show).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar waarom zouden mensen tijdens de show naar je blog gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |