Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Intelligence het volgende:
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.quote:
Denk dat dit het gaat wordenquote:Op maandag 19 september 2012 17:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 jaar verder met mijn bezwaar!
Er staat bij mij : Recentste betaling.quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef JoshuaL het volgende:
Mijn betaling is helaas nog niet binnen.
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekeningquote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Er staat bij mij : Recentste betaling.
Staat dat er niet bij jou?
30ste pasquote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekening
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar tochquote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef JDx het volgende:
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.
Nouja, alle filmpjes samen.
Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef RPG het volgende:
[..]
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar tochwel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
Welke filmpje?quote:Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.quote:
Precies daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
[..]
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.
Wie verdiende hier ook opeens nog weer zoveel geld met AdSense? En hoe gaat dat nu?
Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsensequote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Razor21 het volgende:
Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):
...
quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsenseZo eigenlijk heel veel sites dacht ik...
quote:gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen.
Die kreeg ik recentelijk ook jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef JDx het volgende:
Was ik weer ff, kreeg 2 dagen geleden een mailtje van YouTube!
Dear **********,
Your YouTube account ********* might be eligible to earn revenue from the playbacks
of your videos.
Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your
YouTube account. Then review and complete the steps outlined here: http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe.
If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for
monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet
the program requirements.
Thanks and good luck!
The YouTube Team
Vroeg me altijd al af hoe dat zat met reclame's bij filmpjes. Ben net even aan de slag gegaan om het te proberen.
Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PBquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook.
Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten schoolquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef JDx het volgende:
Kut is dat he, toen ik op school zat kon ik alles makkelijk aan (qua stof), dus zat veel te schetsen en te denken over wat ik die avond weer zou maken thuis.
Had ook energie als een gek, dus kon zo tot 2uur snachts sites schrijven en dan wilde ik eigenlijk nog niet slapen.
Tegenwoordig met een vaste baan kom ik thuis en doe ik niks meer, kijk idd wat series ofzo en dat is het.
Daarmee kun je niet vergelijken of AdSense of het advertentienetwerk wat jij gebruikt beter/slechter werkt.quote:Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PB
Inderdaad, af en toe een collegequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten school
Doe je het beter dan ik, toch al honderden bezoekers maar geen enkele klik.Komt wel met de weken denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef icecube008 het volgende:
Ben ook begonnen met adsense!
En ja wel, 1 klik binnen met een waarde van maar liefst 0,01 euro!
Ik ga mijn baan maar alvast opzeggen![]()
Waar kan ik zien hoeveel de gem. adsense klikwaarde is per keyword ?
Ja, dat is ook wel een beetje mijn idee, maar dan nog moet je wel content her en der vandaan halen, en bedenken waarover je een site wil maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites
Ik wil ze wel, alleen geen ervaring met het verhuizen van domeinnamen. PM me anders even voor de afhandelingquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
Mocht iemand iets met de Niche : surroundsysteem (systemen) willen doen hij is over te nemen. Voor 10 euro mag je beide namen hebben.
Geen tijd meer voor.
Komt een beetje in de buurt van wat ik doequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites
Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topicquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Afwazig het volgende:
Net een nieuwe niche opgezet, voor het eerst met Wordpress ipv Joomla! Praktisch geen ervaring mee. Dus mijn vragen hier aan de WP gebruikers zijn:
Welke plugins bevelen jullie me aan voor;
• SEO
• Adsense
• Social buttons (facebook, twitter en Google +1)
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen
Heb mijn content meestal niet staan in categorieoverzichtquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?
Mocht het niet doorgaan, hou ik mij aanbevolenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
-Verkocht onder voorbehoud -
Geen tijd meer voor.
Ik klik er wel eens op hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
Dat is best goed hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef JDx het volgende:
Dat inkomsten via YouTube valt goed tegen.
173 views gisteren en 2 cent (geen kliks, puur op views)
Ik zie mensen sowieso niet snel klikken op reclame in een YouTube filmpje.
Wil je er een beetje (¤100,-/maand) aan verdienen moet je al gauw 30.000 views per dag hebben.
Je klikt op alle ads?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik klik er wel eens op hoorals ik het kruisje mis
Nee, ik klik echt nooit op geen enkele advertentie (ook niet die van AdSense), vind ze echt nutteloos en zit nooit wat interessants tussenKijk er eigenlijk ook automatisch overheen.
Lekker efficiënt.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.
Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.
Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen
Dit dus. Sinds ik adsense gebruik ben ik ook gestopt met het gebruiken van een adblockerquote:Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet?
Waar?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.
Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die paginaquote:
Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die pagina(niet dat ik weet in elk geval)
Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?
Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.
Zie bijvoorbeeld de site van Razor (sorry Razor)
Dit past inderdaad de structuur aan, gebruik het ook altijd (/%category%/%postname%/), maar dit lost het probleem niet opquote:Op woensdag 28 september 2011 16:27 schreef benx het volgende:
[..]
Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?
Ik vind ze op Youtube echt mateloos irritant en als er zoiets in beeld verschijnt heb ik al op het kruisje geklikt voordat ik heb gezien waar de ad over gaat.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |