abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102400765

Welkom in het topic voor vragen en discussie over Google Adsense en aanverwante services en diensten.

Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: CSS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 26 september 2011 @ 16:00:49 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102401096
Afgelopen maanden:

25 Mei betaling verzonden
24 Juni betaling verzonden
26 Juli betaling verzonden

26 September ?????? :'(
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_102401197
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald :)
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha

[ Bericht 33% gewijzigd door Intelligence op 26-09-2011 16:09:30 ]
  maandag 26 september 2011 @ 16:16:24 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102401671
Ja payday inderdaad :(
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 26 september 2011 @ 16:28:55 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102402176
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Intelligence het volgende:
Gelukkig heb ik ook geen Adsense en krijg ik wekelijks betaald :)
Mja, vanaf morgen weer 3 dagen in een hotel, zal dan weinig aan werken toe komen, maar de laatste keer dat ik dat deed ging de omzet alleen maar omhoog haha
Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook. :{
pi_102404280
Razor, ben je gebanned?
  maandag 26 september 2011 @ 17:35:18 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102404792
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Razor, ben je gebanned?
Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 week verder met mijn bezwaar!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_102404899
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2012 17:35 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ja zie OP en miljonairblog voor het verhaal.
Ben nu ruim 1 jaar verder met mijn bezwaar!
Denk dat dit het gaat worden ;( ;( -O-
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_102405136
Yes geld is onderweg.
  maandag 26 september 2011 @ 17:45:38 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102405166
10.061 Bezoeken en 37.472 Paginaweergaves in 28 dagen gehaald! Doelstelling is einde van het jaar ruim 40.000 bezoekers per maand.
pi_102407835
Mijn betaling is helaas nog niet binnen :(.
pi_102407945
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef JoshuaL het volgende:
Mijn betaling is helaas nog niet binnen :(.
Er staat bij mij : Recentste betaling.

Staat dat er niet bij jou?
pi_102408098
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Er staat bij mij : Recentste betaling.

Staat dat er niet bij jou?
Staat er wel maar er staat nog niks op mijn rekening :P
  maandag 26 september 2011 @ 19:11:40 #15
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102408386
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 19:11 schreef JortK het volgende:

[..]

30ste pas :)
Duurt nog even dus :P.
pi_102413828
Ben benieuwd of ik aan het einde van deze maand genoeg heb om in aanmerking te komen voor een betaling :)
pi_102414932
Was ik weer ff, kreeg 2 dagen geleden een mailtje van YouTube!

Dear **********,

Your YouTube account ********* might be eligible to earn revenue from the playbacks
of your videos.

Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your
YouTube account. Then review and complete the steps outlined here: http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe.

If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for
monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet
the program requirements.

Thanks and good luck!

The YouTube Team

Vroeg me altijd al af hoe dat zat met reclame's bij filmpjes. Ben net even aan de slag gegaan om het te proberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JDx op 26-09-2011 21:22:20 ]
pi_102415384
Vraag me af waar dat op gebasseerd wordt want echt veel views hebben je filmpjes niet.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_102415423
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.

Nouja, alle filmpjes samen.

Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
  maandag 26 september 2011 @ 21:26:40 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102415647
Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):

We evalueren de advertentiecategorieën die we beschikbaar stellen voor onze AdSense-uitgevers doorlopend om ervoor te zorgen dat we een breed spectrum van adverteerders kunnen helpen. Daarom breiden we vanaf 11 oktober de voorraad Google-advertenties die in het AdSense-netwerk kan worden weergegeven uit met aan gokken gerelateerde advertenties van vertrouwde adverteerders op www.toezichtkansspelen.nl.

Als u aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt toestaan en meent dat deze bij uw inhoud en publiek passen, kunt u zich in uw AdSense-account aanmelden voor deze categorie. We herinneren u eraan dat u zelf kunt bepalen welke categorieën advertenties op uw site kunnen worden weergegeven. U kunt altijd uw opties voor filteren op categorie bekijken en wijzigingen aanbrengen door deze instructies te volgen. Houd er rekening mee dat als u zich aanmeldt voor de categorie met gokadvertenties, u daarmee bevestigt dat de sites waarop u de advertentiecode plaatst, niet zijn bedoeld voor personen onder de 18 jaar.

Houd er rekening mee dat het op basis van het programmabeleid van AdSense nog steeds verboden is advertenties op sites te plaatsen die geld accepteren of gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen. Bovendien worden deze nieuwe advertenties alleen weergegeven aan gebruikers in regio's waar gokken legaal is. Dit wordt bepaald aan de hand van de locatie van de eindgebruiker. Hier kunt een volledige lijst van deze locaties vinden. Tot slot kunnen uitgevers zich niet aanmelden voor advertenties uit deze categorie als hun sites zijn bedoeld voor een publiek jonger dan 18 jaar.

Als u geen aan gokken gerelateerde advertenties op uw site wilt weergeven, hoeft u niets te doen. We raden u aan uw categoriefilter regelmatig te controleren om te bekijken welke nieuwe advertentiecategorieën beschikbaar zijn gekomen.

We verheugen ons erop de beschikbare advertentievoorraad verder uit te breiden om u te helpen uw inkomsten met AdSense te maximaliseren.

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team
pi_102415735
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef JDx het volgende:
Oepsie, had m'n naam er nog in staan, maar mijn kanaal heeft 433.000 views.

Nouja, alle filmpjes samen.

Misschien ook een combo met het aantal filmpjes en hoe lang je lid bent ofzo. Alles gaat trouwens gewoon via AdSense.
Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar toch :P wel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_102415846
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef RPG het volgende:

[..]

Owja zie het met 1 filmpje heb je 350k+ views. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt met dat filmpje maar toch :P wel cool dat je nu ook advertenties kan tonen daar.
Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
pi_102415899
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, ooit voor de grap erop gezet om dat meisje te stangen (vriendelijk hoor, geen revenge actie ofzo, zijn nog steeds vrienden), toen kregen we ineens heel veel views en dat bleef komen, toen werd het wel grappig allemaal.
Welke filmpje?
pi_102415940
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Welke filmpje?
Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.

Wie verdiende hier ook opeens nog weer zoveel geld met AdSense? En hoe gaat dat nu?
  maandag 26 september 2011 @ 21:36:30 #26
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102416272
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef JDx het volgende:

[..]

Een dom filmpje van iemand van 9 seconden ofzo die een lachkick heeft.

Wie verdiende hier ook opeens nog weer zoveel geld met AdSense? En hoe gaat dat nu?
Precies daar heb je een punt.
Ik had misschien nooit zo naar buiten moeten treden op Fok en mijn weblog over de inkomsten. Mensen zijn snel "jaloers" of hebben misschien "goede bedoelingen" om je te helpen.

Grote kans dat hierdoor dus je account een ban krijgt. Wil niet zeggen dat het bij mij zo is gegaan. Maar ik zou inderdaad voorzichtig zijn met websites etc posten waar je inkomsten genereert.
pi_102416626
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Razor21 het volgende:
Ontving van het weekend trouwens deze email (heb er geen fuck aan).
Zou ook nog zo kunnen dat ik een ban heb omdat ik een prijsvraag heb gehad? (lijkt mij sterk):

...
Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsense :? Zo eigenlijk heel veel sites dacht ik...
Don't let my username fool you...
  maandag 26 september 2011 @ 21:48:48 #28
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102416998
- Even verwijderd -

[ Bericht 42% gewijzigd door Razor21 op 27-09-2011 23:02:49 ]
pi_102417493
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat mailtje zat dus in mijn spamfolder... Maar hoe doet Fok! dat dan? Die hebben toch ook prijsvragen en adsense :? Zo eigenlijk heel veel sites dacht ik...
quote:
gebruikers op de site laten wedden om geld of prijzen te winnen.
  maandag 26 september 2011 @ 22:34:27 #30
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102419550
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef JDx het volgende:
Was ik weer ff, kreeg 2 dagen geleden een mailtje van YouTube!

Dear **********,

Your YouTube account ********* might be eligible to earn revenue from the playbacks
of your videos.

Making money from your videos is easy. Here's how it works: First sign into your
YouTube account. Then review and complete the steps outlined here: http://www.youtube.com/account_monetization?feature=ieqe.

If your account is enabled, we may place ads next to the videos you submit for
monetization. You will earn a share of the revenue from the ads as long as you meet
the program requirements.

Thanks and good luck!

The YouTube Team

Vroeg me altijd al af hoe dat zat met reclame's bij filmpjes. Ben net even aan de slag gegaan om het te proberen.
Die kreeg ik recentelijk ook ja :s).
Niets mee gedaan overigens. Is het wat?
pi_102419843
Ff afwachten he, meld het wel.
pi_102420092
Kreeg een tijd geleden ook zo'n mail. Aangezien mijn kanaal amper 20.000 views heeft oid vond ik het niet erg interessant :')
pi_102422819
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook heel jammer dat ik AdSense heb ik en daarmee veel meer verdien dan welk ander advertentienetwerk dan ook. :{
Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PB ;)

@Razor, vandaag eens voor het eerst op je blog gekeken, ziet er goed uit, erg informatief. Daar kan ik ook nog wel wat van leren. Waarmee adverteer je nu zoal?

@JDx, als je geld met filmpjes wilt verdienen kun je ook eens kijken naar Zideo.nl
'Vroeger' had ik een blog met fragmenten van TV uitzendingen, die hostte ik daar, tot ik de advocaat van SBS in mn nek kreeg, liep wel lekker toen.

Mail van Versio over het hoofd gezien, 29e verloopt mn account, aangezien ik daar mijn grote sites al weg heb gehaald (kan een heel verhaal houden over hun 'kwaliteit', maar ik hou niet van modder gooien, wil je geld verdienen, ga dan niet naar Versio), was ik die account dus een beetje vergeten. Dus nu een paar uur voor ik er een paar dagen tussen uit ga, nog ff snel wat sites verhuizen naar mn VPS haha. Niet bepaald mijn favoriete werkzaamheden op dit tijdstip.

Kreeg via PM ook de vraag hoe ik e.a. doe met belasting e.d., zal daar binnenkort wat over neer zetten op mijn blog, die er binnenkort gaat komen. Werk nu 7 dagen in de week aan 1 project, en heb deze week besloten dagen te gaan reserveren voor bepaalde projecten, zodat ik ook nieuwe ideeen kan uitwerken. Time-management was nogal een issue hier haha.

Aangezien ik redelijk nieuw ben in dit topic:
Wie is er hier (bijna) fulltime bezig met zijn/haar eigen websites? Of hoeveel uur steek je er nu in? En op welke tijden werk je het liefst?
Ik hoor soms wel eens van mensen; 'Wat doe jij voor werk, ik zie je soms om 07.00 twitteren dat je gaat slapen' ... in mijn sites zit aardig wat (ingewikkeld) programmeerwerk, en doe dit altijd het liefst in de nacht. Op die manier word ik zo min mogelijk gestoor(d/t) of afgeleid, ik kan me heel moeilijk concentreren als ik ergens mee bezig ben, maar als ik eenmaal aan de slag ben ben ik niet te stoppen haha. Vandaar dat ik dus mijn programmeer werk het liefst in de nacht doe, muziek zonder gelul op, en geen afleiding door allerlei social media haha

[ Bericht 22% gewijzigd door Intelligence op 27-09-2011 00:30:00 ]
pi_102425593
'Vroeger' toen ik nog thuis woonde, programmeerde ik ook het liefst 's avonds / 's nachts. Liefst met wat beetje zachtjes muziek. Nu lukt het me niet meer zoals vroeger, komt ook doordat ik veel minder tijd heb en een vrouw heb :)

Nee, ik ben niet fulltime bezig, omdat ik gewoon een fulltime baan heb. Wel eens dingen opgezet, maar nooit inkomsten kunnen genereren.

Mijn vrouw heeft geen werk, dus heeft vol op tijd om content te schrijven / verzamelen / bijhouden, echter zonder een project/website heb ik daar niks aan :)

Nja, het komt nog wel eens, ooit...
pi_102428499
Ik werk momenteel maar een paar uurtjes per week aan m'n sites. Ik zou er wel meer tijd in willen stoppen, maar omdat ik ook fulltime werk heb ik er niet altijd zin in, en zit ik liever met m'n vriendin op de bank slechte tv te kijken. :P

Omdat het me ook niet veel oplevert heb ik ook nog niet echt zin om er al te veel tijd in te steken. Maargoed, als ik er wel een hoop tijd in zou steken, dan zou dat mijn inkomsten weer ten goede komen. :') Daarnaast ben ik nog bezig om een idee uit te werken waar mogelijk wat inkomsten mee te behalen zijn...
pi_102428605
Kut is dat he, toen ik op school zat kon ik alles makkelijk aan (qua stof), dus zat veel te schetsen en te denken over wat ik die avond weer zou maken thuis.

Had ook energie als een gek, dus kon zo tot 2uur snachts sites schrijven en dan wilde ik eigenlijk nog niet slapen.

Tegenwoordig met een vaste baan kom ik thuis en doe ik niks meer, kijk idd wat series ofzo en dat is het.
pi_102428657
Ik hoop dat die instelling bij mij veranderd als ik er meer aan verdien. Ik zit nu aan de 3 tot 5 euro per maand, dus het schiet niet echt op. Als ik nou 3 euro per dag zou verdienen dan is er ook meer motivatie om iets te gaan doen.
pi_102429850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef JDx het volgende:
Kut is dat he, toen ik op school zat kon ik alles makkelijk aan (qua stof), dus zat veel te schetsen en te denken over wat ik die avond weer zou maken thuis.

Had ook energie als een gek, dus kon zo tot 2uur snachts sites schrijven en dan wilde ik eigenlijk nog niet slapen.

Tegenwoordig met een vaste baan kom ik thuis en doe ik niks meer, kijk idd wat series ofzo en dat is het.
Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten school :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:07:21 #39
18159 Dlocks
pi_102430589
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:45 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Laat jij screenshot zien van je dagelijkse inkomsten? Wil ik het ook wel laten zien, ook wel een 30 dagen gemiddelde, mag via PB ;)

Daarmee kun je niet vergelijken of AdSense of het advertentienetwerk wat jij gebruikt beter/slechter werkt.

Inkomsten, CTR, CPM etc. hangt o.a. sterk af van de niche, waar bezoekers vandaan komen en in hoeverre de plaatsing van advertenties op de website geoptimaliseerd is.

Zo heb ik bijvoorbeeld een game site met een CPM van ca 6 euro. Een andere game site met 'slechts' een CPM van ca 4 euro.

En een site in een totaal andere niche met een CPM van ca 15 euro. Op die site verkoop ik echter als affiliate ook software dus heb ik weinig advertenties staan. Heb een periode gehad dat ik meer advertenties op die site had staan en toen had ik een CPM van ca 50 euro. NB: de affiliates verkopen tel ik hierboven dus niet mee bij de CPM.

Ik ben nu 6 jaar als zelfstandige actief op het internet waarvan 5 jaar fulltime. In al die jaren heb ik heel veel advertentienetwerken getest en keer op keer is AdSense de overduidelijke winnaar.

Ik ben ook nog nooit tests van andere webmasters tegen gekomen die ook dergelijke tests doen en resultaten op een blog of forum zetten waar uit AdSense niet als winnaar uit kwam.

Maar goed, misschien heb jij een hele specifieke niche met heel specifiek verkeer waar een ander advertentie netwerk dan AdSense beter werkt. Dan bij jij wellicht één van de uitzonderingen die de regel bevestigen. :P

Of je verkoopt producten als affiliate op je website. Dat werkt in sommige niches weer wel beter dan AdSense, maar dat is eigenlijk niet vergelijkbaar en hangt sterk af van hoe je de site op hebt gezet ofwel in hebt gericht.

-edit-

Overigens is CPM ook een redelijk nietszeggend gegeven. Stel je hebt:

Website A: 1.000 unieke bezoekers met in totaal 80.000 pageviews.
Website B: 1.000 unieke bezoekers met in totaal 2.000 pageviews.

Website A: CPM 1 euro.
Website B: CPM 30 euro.

Dus inkomsten:

Website A: 80 x 1 euro = 80 euro
Website B: 2 x 30 euro = 60 euro

Dus ondanks dat de CPM van site B 30 keer zo hoog is dan site A zijn de inkomsten van site A per 1.000 unieke bezoekers een stuk hoger.

Wat betreft zouden advertentienetwerken naast CPM per duizend pageviews ook een CPM per 1.000 unieke bezoekers moeten laten zien.

Immers wil je niet zozeer weten hoeveel één pageview waard is, maar is het veel interessanter om te weten hoeveel één unieke bezoeker waard is. Ongeacht of die bezoeker 1 pageview of 100 pageviews heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dlocks op 27-09-2011 11:22:00 ]
pi_102435572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Klikt een beetje zoals ik het nu heb. Heerlijk, al die tijd buiten school :)
Inderdaad, af en toe een college :') Veel tijd over om lekker aan de sites te werken.
pi_102436935
Ben ook begonnen met adsense!

En ja wel, 1 klik binnen met een waarde van maar liefst 0,01 euro!
Ik ga mijn baan maar alvast opzeggen _O-

Waar kan ik zien hoeveel de gem. adsense klikwaarde is per keyword ?
pi_102437299
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:24 schreef icecube008 het volgende:
Ben ook begonnen met adsense!

En ja wel, 1 klik binnen met een waarde van maar liefst 0,01 euro!
Ik ga mijn baan maar alvast opzeggen _O-

Waar kan ik zien hoeveel de gem. adsense klikwaarde is per keyword ?
Doe je het beter dan ik, toch al honderden bezoekers maar geen enkele klik.Komt wel met de weken denk ik.
Of saté?
pi_102437673
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites :P
pi_102437997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Toch denk ik soms, iedereen kan wel een site maken die 10 cent per dag oplevert, maar dan kun je toch ff de tijd nemen voor 100 van die sites :P
Ja, dat is ook wel een beetje mijn idee, maar dan nog moet je wel content her en der vandaan halen, en bedenken waarover je een site wil maken. :P
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:02:49 #45
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102438481
-Verkocht onder voorbehoud -

Geen tijd meer voor.

[ Bericht 55% gewijzigd door Razor21 op 27-09-2011 17:42:41 ]
pi_102439451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
Mocht iemand iets met de Niche : surroundsysteem (systemen) willen doen hij is over te nemen. Voor 10 euro mag je beide namen hebben.

Geen tijd meer voor.
Ik wil ze wel, alleen geen ervaring met het verhuizen van domeinnamen. PM me anders even voor de afhandeling ;)
pi_102441115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef JDx het volgende:
Komt een beetje in de buurt van wat ik doe :P Heb er nu 3, maar ben alweer (samen) bezig met een 4e. Alhoewel die 4e site al redelijk af is (mijn stuk ervan in ieder geval :P )
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:23:07 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_102448801
Net een nieuwe niche opgezet, voor het eerst met Wordpress ipv Joomla! Praktisch geen ervaring mee. Dus mijn vragen hier aan de WP gebruikers zijn:

Welke plugins bevelen jullie me aan voor;

• SEO
• Adsense
• Social buttons (facebook, twitter en Google +1)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:41:38 #49
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_102449714
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Afwazig het volgende:
Net een nieuwe niche opgezet, voor het eerst met Wordpress ipv Joomla! Praktisch geen ervaring mee. Dus mijn vragen hier aan de WP gebruikers zijn:

Welke plugins bevelen jullie me aan voor;

• SEO
• Adsense
• Social buttons (facebook, twitter en Google +1)
Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
pi_102457282
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef JortK het volgende:

[..]

Zoals in de OP staat: Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen :9
pi_102458560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Dit ja, maar ik gebruik meestal SEO by Yoast, heeft een handige optie om de /category/ weg te halen :9
Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?
pi_102461787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Je categorieoverzicht moet je sowieso niet indexeren ivm duplicate content..?
Heb mijn content meestal niet staan in categorieoverzicht ;) Of in elk geval maximaal een paar regels. Maar ik vind de xxx.nl/category/categorienaam erg lelijk, dus die haal ik altijd meteen weg met deze plugin :)
  woensdag 28 september 2011 @ 07:57:16 #53
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_102467099
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Razor21 het volgende:
-Verkocht onder voorbehoud -

Geen tijd meer voor.
Mocht het niet doorgaan, hou ik mij aanbevolen ;)
pi_102469191
Dat inkomsten via YouTube valt goed tegen.

173 views gisteren en 2 cent (geen kliks, puur op views)

Ik zie mensen sowieso niet snel klikken op reclame in een YouTube filmpje.

Wil je er een beetje (¤100,-/maand) aan verdienen moet je al gauw 30.000 views per dag hebben.
pi_102469545
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
pi_102469889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
youtube is ook echt de enige site waar ik nooit naar de advertenties kijk of klik.
Ik klik er wel eens op hoor :) als ik het kruisje mis

Nee, ik klik echt nooit op geen enkele advertentie (ook niet die van AdSense), vind ze echt nutteloos en zit nooit wat interessants tussen :') Kijk er eigenlijk ook automatisch overheen.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:29:29 #57
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_102471598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:01 schreef JDx het volgende:
Dat inkomsten via YouTube valt goed tegen.

173 views gisteren en 2 cent (geen kliks, puur op views)

Ik zie mensen sowieso niet snel klikken op reclame in een YouTube filmpje.

Wil je er een beetje (¤100,-/maand) aan verdienen moet je al gauw 30.000 views per dag hebben.
Dat is best goed hoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik klik er wel eens op hoor :) als ik het kruisje mis

Nee, ik klik echt nooit op geen enkele advertentie (ook niet die van AdSense), vind ze echt nutteloos en zit nooit wat interessants tussen :') Kijk er eigenlijk ook automatisch overheen.
Je klikt op alle ads? :{
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_102473402
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.

99% van de ads die ik klik zijn per ongeluk, op die stream sites voor voetbal of MMA wat ik volg die zitten vol gestampt met ads, denk je op een kruisje te klikken was dat dus een advertentie :')
pi_102474825
Heeeel vroeger (toen ik 14 was ofzo :')) had ik een xxx site en een adverteerder die heette hiddenclicks/cpc ofzo. Kreeg je geloof ik 1 cent per klik en je mocht ook verborgen links gebruiken.

Ik had toen een script die alle links op mijn site random echt of fake maakten. Met een bepaald percentage, ik deed vaak 20% ofzo. Soms klikte je dus naar hun site en soms kwam je op content.

Verdiende er echt goed aan, had zo'n 2000 bezoekers per dag. Totdat ik te gretig werd en er steeds meer procent van maakte, toen verdween ik van de linksites en uiteindelijk had ik nog 50 bezoekers per dag ofzo.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:32:49 #60
18159 Dlocks
pi_102475463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ik klik ook nooit op een advertentie, en als ik iets interessants zie, wat al zelden is kopier ik de url/typ ik hem zelf wel in.
Lekker efficiënt. :')
pi_102477696
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:27 schreef Geo3kant het volgende:
Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet? :P
pi_102477780
Al de tweede keer dat ik het hier post ofzo maar als iemand nog interesse heeft in amigoingtosleep.com, pratenoverseks.nl of kriminelen.nl dan zijn ze wel over te nemen voor een mooi prijsje :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_102478126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef Kerol het volgende:
kriminelen.nl
Wat is een mooi prijsje? :P
-
pi_102478171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.
pi_102478226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:51 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Best raar, je wilt wel dat gebruikers jou ads klikken maar een ander gun je die inkomsten dan niet? :P
Dit dus. Sinds ik adsense gebruik ben ik ook gestopt met het gebruiken van een adblocker
pi_102479872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Daar heb je geen plugin voor nodig, is gewoon een ingebouwde optie.
Waar? :?
  woensdag 28 september 2011 @ 16:07:32 #67
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102480142
Is het mogelijk om twee Google-accounts toegang te geven tot één AdSense-account?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 28 september 2011 @ 16:13:26 #68
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_102480340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Waar? :?
wp-admin/options-permalink.php
pi_102480445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:13 schreef ursel het volgende:

[..]

wp-admin/options-permalink.php
Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die pagina ;) (niet dat ik weet in elk geval)

Edit: heb toch een manier gevonden. Als je er een punt neerzet (bij Categoriebasis), werkt het wel :9 Maar dit is zeker geen simpele optie in wordpress :P
pi_102480541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:17 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Hehe, ik ben bekend met de permalinks opties, eerste wat ik aanpas op een nieuwe site, maar daar staat het dus niet tussen. Je kunt het alleen een eigen naam geven, compleet weghalen lukt niet op die pagina ;) (niet dat ik weet in elk geval)
Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?
Of saté?
pi_102480615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:20 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Via aangepaste structuur kan je toch een: %category%\%postname% ervan maken of is dat niet wat je bedoeld?
Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.
Zie bijvoorbeeld de site van Razor (sorry Razor :P)
pi_102480841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:21 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Bedoelde ik niet dus, ik had het over de /category/ die je nog ziet in de url een categoriepagina.
Zie bijvoorbeeld de site van Razor (sorry Razor :P)
Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_102481016
Als we het dan toch over je site hebben, razor. Is het misschien niet eens tijd voor een 'fatsoenlijk' layout voor je premiere site? Het is toch een best druk bezochte site, maar dat lay-out kan echt niet :@ :P
pi_102481207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:27 schreef benx het volgende:

[..]

Gewoon de laatste optie kiezen en dan zelf /%postname% doen ?
Dit past inderdaad de structuur aan, gebruik het ook altijd (/%category%/%postname%/), maar dit lost het probleem niet op ;) Zie de url van Razor's site. Je zit in het overzicht van een categorie, maar je ziet voor de categorienaam ook nog de slug /category/ staan, alsof de categorie in de categorie 'category' zit, die haal ik dus altijd weg :)
pi_102482825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:15 schreef dirkjo het volgende:
Ik vind ze op Youtube echt mateloos irritant en als er zoiets in beeld verschijnt heb ik al op het kruisje geklikt voordat ik heb gezien waar de ad over gaat.
Don't let my username fool you...
pi_102483278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:07 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat is een mooi prijsje? :P
PM maar met wat je ervoor over hebt :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  woensdag 28 september 2011 @ 18:08:38 #77
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102483903
Iemand tips voor een andere / goede layout?
De layout die ik nu heb vind ik niet eens zo slecht.....

En hoe haal ik nu dus makkelijk de category weg zonder dat ik al mijn linkjes verkracht??
  woensdag 28 september 2011 @ 18:32:19 #78
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_102484573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Razor21 het volgende:

En hoe haal ik nu dus makkelijk de category weg zonder dat ik al mijn linkjes verkracht??
Ik vind je layout ook gewoon duidelijk.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:34:31 #79
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102484639
Nu tijd om geld te verdienen met onderstaande stats moet dit nu wel mogelijk zijn :

Google Analytics (28-08-2011 - 28-09-2011)

10.708 bezoekers
39.978 paginaweergaves
3,73 pagina weergaves per bezoek
1,78 procent bouncerate
1.14 minuten gemiddelde tijd dat de bezoeker actief is op Tvpremiere
13,05 procent direct verkeer
27,64 procent verwijzende sites
38,87 procent via zoekmachines

Normaal vraag ik een X bedrag voor een advertentie op mijn website. Wat zou nu een redelijke prijs zijn voor een site met deze stats (1 maand). Hoe kun je het beste uitrekenen wat zoiets waard is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 28-09-2011 18:39:42 ]
  woensdag 28 september 2011 @ 18:37:25 #80
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_102484710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:34 schreef Razor21 het volgende:
Nu tijd om geld te verdienen met onderstaande stats moet dit nu wel mogelijk zijn :

Google Analytics

10.708 bezoekers
39.978 paginaweergaves
3,73 pagina weergaves per bezoek
1,78 procent bouncerate
1.14 minuten gemiddelde tijd dat de bezoeker actief is op Tvpremiere
13,05 procent direct verkeer
27,64 procent verwijzende sites
38,87 procent via zoekmachines

Normaal vraag ik een X bedrag voor een advertentie op mijn website. Wat zou nu een redelijke prijs zijn voor een site met deze stats (1 maand). Hoe kun je het beste uitrekenen wat zoiets waard is?
In welke periode is dit? Een maand nu?

Ik ben benaderd voor een andere site, met veel minder bezoekers (game site) Ze willen dat wij game's van hun promoten. Ik heb ook geen idee wat te vragen :(
  woensdag 28 september 2011 @ 18:40:47 #81
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102484791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:37 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

In welke periode is dit? Een maand nu?

Ik ben benaderd voor een andere site, met veel minder bezoekers (game site) Ze willen dat wij game's van hun promoten. Ik heb ook geen idee wat te vragen :(
Periode stats vanaf het moment van opbouwen tot nu 28-08-2011 - 28-09-2011

Vraag gewoon wat games voor jezelf. Of dat je de nieuwste games wilt testen etc.
Ik weet dat het lastig is, maar vraag gewoon wat jij denkt dat redelijk is.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:44:06 #82
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_102484881
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Periode stats vanaf het moment van opbouwen tot nu 28-08-2011 - 28-09-2011

Vraag gewoon wat games voor jezelf. Of dat je de nieuwste games wilt testen etc.
Ik weet dat het lastig is, maar vraag gewoon wat jij denkt dat redelijk is.
Het gaat om webgames ;) Ik snap wat je zegt, maar ik wil niet te weinig vragen ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 18:44:44 #83
27454 InTrePidIvity
pi_102484905
quote:

Ik vind die tags storend aanwezig, bovendien vraag ik me altijd af hoe vaak daar nou op geklikt wordt... Het zijn er bovendien vrij veel. Een lichtere kleur zou al helpen denk ik. En de uitlijning van je linkermenu staat niet goed ingesteld, hij zit strak tegen de rand van de container aan.

Verder is ¤15 per maand voor een link op die openstaande positie (linksboven) te weinig denk ik, zeker gezien het volume dat je nu al haalt. ¤25 lijkt me ook nog wel realistisch voor zo'n plek, maar met een banner (mocht je dat willen) kan je een stuk meer binnenhalen. Desnoods bied je een halve rectangle aan (300 x 125px), voor 95 / 249 / 499 / 999 (1 / 3 / 6 / 12 maanden) euro.

En ik zou persoonlijk vasthouden aan roulerende banners, zodat je meer adverteerders op dezelfde plek kwijt kunt.

Je hebt nu nog helemaal geen advertentiepagina, die zou ik eerst even opzetten. Ratecard, mogelijkheden, voorwaarden enz.
  woensdag 28 september 2011 @ 18:48:14 #84
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102485003
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik vind die tags storend aanwezig, bovendien vraag ik me altijd af hoe vaak daar nou op geklikt wordt... Het zijn er bovendien vrij veel. Een lichtere kleur zou al helpen denk ik. En de uitlijning van je linkermenu staat niet goed ingesteld, hij zit strak tegen de rand van de container aan.

Verder is ¤15 per maand voor een link op die openstaande positie (linksboven) te weinig denk ik, zeker gezien het volume dat je nu al haalt. ¤25 lijkt me ook nog wel realistisch voor zo'n plek, maar met een banner (mocht je dat willen) kan je een stuk meer binnenhalen. Desnoods bied je een halve rectangle aan (300 x 125px), voor 95 / 249 / 499 / 999 (1 / 3 / 6 / 12 maanden) euro.

En ik zou persoonlijk vasthouden aan roulerende banners, zodat je meer adverteerders op dezelfde plek kwijt kunt.

Je hebt nu nog helemaal geen advertentiepagina, die zou ik eerst even opzetten. Ratecard, mogelijkheden, voorwaarden enz.
Bedankt voor je feedback. Op tbforum staat al een oproep van mij (150 euro per maand). Zal wel een aparte pagina maken met daarin info hoe te adverteren etc.

Update : aanpassingen gedaan + container grootte aangepast.

Wat betreft die tags daar twijfel ik al sinds het begin aan wel of niet. Ik haal ze straks wel weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 28-09-2011 21:03:29 ]
pi_102485493
Razor, je hebt eigenlijk wel een kans gemist.. maar ik weet niet of je ook Amerikaanse series volgt/wilt volgen om over te schrijven.

Seizoen 9 van Two and a half men zonder Charlie Sheen, nu met Ashton Kutcher had je zeker mee kunnen scoren. Je zou er nog over kunnen schrijven, kijkcijfers in de gaten houden want ik weet zeker dat die hard gaan kelderen. ;) Dan kun je een mooi verhaal schrijven over de start met 29 miljoen kijkers en nu ..
  woensdag 28 september 2011 @ 19:04:56 #86
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102485593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:02 schreef Geo3kant het volgende:
Razor, je hebt eigenlijk wel een kans gemist.. maar ik weet niet of je ook Amerikaanse series volgt/wilt volgen om over te schrijven.

Seizoen 9 van Two and a half men zonder Charlie Sheen, nu met Ashton Kutcher had je zeker mee kunnen scoren. Je zou er nog over kunnen schrijven, kijkcijfers in de gaten houden want ik weet zeker dat die hard gaan kelderen. ;) Dan kun je een mooi verhaal schrijven over de start met 29 miljoen kijkers en nu ..
Bedankt voor de tip. Probleem is dat ik momenteel alleen bezig ben met de site. Het is bijna niet te doen om over alles te schrijven. Collega bijv schrijft 1 keer per week samenvatting voor Robinson (2.50 euro) per artikel. Zo doe ik het nu.
pi_102487559
quote:

Tsja lastig. Sowieso geen flauw idee wat er allemaal op de WP markt is.

Ik vind het layout ook wel duidelijk, maar zo kill en niks 'persoonlijks' hebben. Niet iets van; als ik dat layout zie denk ik meteen aan tv-premiere :P
pi_102490361
Zojuist twee domeintjes geregistreerd, ohohchersogemist en ohohgemist [punt] nl.. Vooral de transip actie maakt mijn impuls aankoop erger :P
  woensdag 28 september 2011 @ 21:34:28 #89
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_102492129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef dirkjo het volgende:
Zojuist twee domeintjes geregistreerd, ohohchersogemist en ohohgemist [punt] nl.. Vooral de transip actie maakt mijn impuls aankoop erger :P
Nice!
Ik heb dan maar even tvohgemist punt nl gekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 28-09-2011 21:52:54 ]
pi_102495480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:55 schreef dirkjo het volgende:
Dat had je echt veel eerder moeten doen.

Ze zijn nu al bezig met het nieuwe seizoen.
pi_102495696
tvohgemist.nl? Is dat je nieuwe parel?
pi_102496392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:34 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Nice!
Ik heb dan maar even tvohgemist punt nl gekocht.
Ik vind het persoonlijke geen mooie naam.
pi_102496778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:40 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Dat had je echt veel eerder moeten doen.

Ze zijn nu al bezig met het nieuwe seizoen.
Ik weet het, alleen kom ik er nu pas op :P
pi_102496882
Sowieso verbaasd dat geen van deze twee domeinen al geregistreerd was
pi_102501135
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef Geo3kant het volgende:
tvohgemist.nl? Is dat je nieuwe parel?
De adverteerders staan al in de rij!
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_102502487
K*t zooi. Blijkt het dat RTL helemaal geen video's kan embedden :{
  donderdag 29 september 2011 @ 08:46:34 #97
27454 InTrePidIvity
pi_102503037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:02 schreef dirkjo het volgende:
K*t zooi. Blijkt het dat RTL helemaal geen video's kan embedden :{
:D
pi_102503120
Dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen. :P
  donderdag 29 september 2011 @ 08:52:15 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_102503140
Ik post hier even een :').
pi_102503263
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:32 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik vind je layout ook gewoon duidelijk.
De layout is ook wel duidelijk, maar bij TV Premiere krijg ik altijd een fancy look idee by.
Een meer gevulde layout :)

Ben op zoek naar vrijwillgers die mee willen helpen de site te "vergroten" (zelf nieuws / content plaatsen neemt nogal wat tijd in beslag) maar dat is nog best lastig. Oproepen via Twitter en andere sociale media hebben nog geen resultaat opgeleverd. Zou een oproep via nujij.nl verstandig zijn ?

Tss laatste twee maanden een kleine inzakking van Adsense. jammer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')