http://www.telegraaf.nl/t(...)bekeert_zich___.htmlquote:'Gerets trouwt Saoedische en bekeert zich tot islam'
Eric Gerets, de Belgisch oud-voetballer en voormalig coach van PSV, schijnt volgens Arabische media gehuwd te zijn met een Saoedische verpleegster. Bovendien zou hij zich tot de islam hebben bekeerd.
Gerets zelf erkent de geruchten over de bekering en gaf het volgende commentaar. "Ach, die hele Islam kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik bedoel, wie trekt zich nu nog serieus iets aan van de opvattingen van een middeleeuwse zandhapper? De familie van mijn aanstaande is echter wel Islamitisch en schijnbaar was het huwelijk alleen acceptabel als ik me op papier bekeerde dus dan was de keuze snel gemaakt". aldus de huidig bondscoach van het Marokkaans voetbalelftal.
quote:Ach, die hele Islam kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik bedoel, wie trekt zich nu nog serieus iets aan van de opvattingen van een middeleeuwse zandhapper?
En niet stinken en geen hoofddoek dragen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Zal wel lekker jong ding zijn dan. Anders doe je zoiets niet.
immers...?quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En niet stinken en geen hoofddoek dragen.
Feit is dat hij zich dus wel heeft laten 'bekeren'. Nu kunnen ze hem door een sharia rechtbank laten berechten omdat hij de profeet beledigt heeft (als je de krant moet geloven dan)quote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Waaghals het volgende:
dit maakt het wel een beetje ongeloofwaardig
[..]
De bron meld dat hij ontkendquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Feit is dat hij zich dus wel heeft laten 'bekeren'. Nu kunnen ze hem door een sharia rechtbank laten berechten omdat hij de profeet beledigt heeft (als je de krant moet geloven dan)
Niks mee te makenquote:
Vandaar ook zo opvallend dat ie nu de weg compleet kwijt is.quote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef Aloulou het volgende:
Altijd al een wijze man geweest inderdaad.
Volgens mij heeft hij De Weg eindelijk gevondenquote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vandaar ook zo opvallend dat ie nu de weg compleet kwijt is.
Echt had gezegdquote:Ach, die hele Islam kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik bedoel, wie trekt zich nu nog serieus iets aan van de opvattingen van een middeleeuwse zandhapper?
Moroccan actress Maryam Hassouni, now based in Holland, epitomises the beauty that Saudi Arabian housewives have brought into questionquote:Maid from Morocco? No thanks, say Saudi wives
Feel Moroccan women are beautiful and could snatch their husbands
quote:Moroccans are good at magic and sorcery and that this could enable them to lure their husbands.
lolwut, ze is geboren Amsterdamse.quote:Moroccan actress Maryam Hassouni, now based in Holland
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110926_006quote:Volgens de Arabische media zou ex-Rode Duivel Eric Gerets, momenteel trainer van de Marokkaanse nationale voetbalploeg, onlangs gehuwd zijn met een Saoedische verpleegster én tot de islam zijn bekeerd. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws.
Het artikel stond zaterdag in een Saoedische krant. Gerets zelf ontkent het bericht dat hij getrouwd is en zich bekeerd heeft. 'Ik zie geen trouwring aan mijn vinger. Ik ben niet getrouwd en ik heb me ook niet bekeerd.'
Gerets weigert enige commentaar over een mogelijke amoureuze band met een Saoedische schone. 'Over zulke zaken spreek ik niet met de media. Dat is een privézaak', aldus Gerets.
Gerets is sinds vorig jaar (oktober) bondscoach van Marokko. Daarvoor coachte hij één seizoen de Saoedische club Al-Hilal, waarmee hij in 2010 de titel behaalde.
Het is inderdaad heel verstandig te denken dat de zon in een modderpoel ondergaat en boze onzichtbare geesten je proberen dwars te zitten.quote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij De Weg eindelijk gevonden![]()
Zoals ik zei, altijd al een verstandige man geweest. Zo zie je maar
quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel verstandig te denken dat de zon in een modderpoel ondergaat en boze onzichtbare geesten je proberen dwars te zitten.
Jaloers zijn op het mastruberen van een ander, de Marokakse ridder op het witte paardquote:
Geil zo'n opengesperd smoeltjequote:
Een open mond is een makkelijk doelwit voor dwalende geesten, zie ook Lafayette.quote:Op maandag 26 september 2011 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geil zo'n opengesperd smoeltje
Een topic over de Islam zonder een Hofstadgruppe die met zijn Djinn's aankomt is niet compleet natuurlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel verstandig te denken dat de zon in een modderpoel ondergaat en boze onzichtbare geesten je proberen dwars te zitten.
En gelukkig mag dat ook gewoon van de Islam.quote:Op maandag 26 september 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Zal wel lekker jong ding zijn dan. Anders doe je zoiets niet.
Jij zou je alleen bekeren omdat je denkt dat je dan geaccepteerd de pedo uit kan hangen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En gelukkig mag dat ook gewoon van de Islam.![]()
Islam is tenminste een tolerant geloof, niet zo bekrompen als atheïsme of het Gristendom.![]()
Allah u et akbar!![]()
Bovendien zijn Arabische meisjes erg mooi.
Stinken is meer iets voor blanke kazen, die eens per week onder de douche gaan en meer dan een week in hetzelfde ondergoed lopen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En niet stinken en geen hoofddoek dragen.
Haterz gaan haten, zemmel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij zou je alleen bekeren omdat je denkt dat je dan geaccepteerde de pedo uit kan hangen.
Je kan toch ook bekeren uit liefde? Als dat een voorwaarde is (om permissie van toekomstige schoonouders te krijgen bijvoorbeeld) om te trouwen bijvoorbeeld. Zo vreemd vind ik dat niet.quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef Wereldpijn het volgende:
Gerets is niet zo'n karakterloos eitje als Sneijder die ineens totaal ongeloofwaardig en hypocriet 'gelovig' zou zijn geworden.
Nizar Trabelsi, hij was pas hardcore, misschien kan Gerets daar als niet eitje zijnde kerel nog wat van leren.quote:Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef Wereldpijn het volgende:
Gerets is niet zo'n karakterloos eitje als Sneijder die ineens totaal ongeloofwaardig en hypocriet 'gelovig' zou zijn geworden.
Dat van die zon weet ik niet, maar djins bestaan helaas echt.quote:Op maandag 26 september 2011 17:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen. Hier een rapbattle voor je:quote:Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een topic over de Islam zonder een Hofstadgruppe die met zijn Djinn's aankomt is niet compleet natuurlijk.
Verder is het helemaal niet gezegd dat Gerets daar daadwerkelijk in gelooft. Het lijkt mij aannemelijker dat hij zich gewoon bekeerd heeft om het huwelijk mogelijk te maken. Mocht dit al het geval zijn, want het bericht van L_V spreekt dat dus tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |