Jij hebt nog nooit boerenkool op?!quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga voor het eerst boerenkool eten.
Als ik alleen thuis was, zou ik broodje tonijn maken goddelijk voedsel.quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond bamisoep, gezin is niet thuis dus moet zelf eten fabriceren.
Ik heb geen tonijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis was, zou ik broodje tonijn maken goddelijk voedsel.
En dat kan niet als je niet alleen thuis bent?quote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Even bellen naar de bank; ze kunnen als het goed is "on the fly" een rekening openen!quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet een lening afsluiten en daarbij heb ik een rekeningnummer nodig, maar ik heb nog geen rekeningnummer bij die bank.
Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit boerenkool op?!
Spelfoutquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, wat was ook alweer het verschil tussen Lasagna en Lasagne?
Iets met groenten of spinazie toch?
Eensch.quote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geloof dat de ene verkeerd gespeld isquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, wat was ook alweer het verschil tussen Lasagna en Lasagne?
Iets met groenten of spinazie toch?
Ze nemen niet opquote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even bellen naar de bank; ze kunnen als het goed is "on the fly" een rekening openen!
Idd, het is dan ook lasagne.quote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geloof dat de ene verkeerd gespeld is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lasagnequote:Op maandag 26 september 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
Nee nee nee, beiden kan.
Echter de een is met groenten, de ander niet.
Weet niet meer welke.
ripquote:
Jawel, maar dan eten we al iets.quote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dat kan niet als je niet alleen thuis bent?
Sambal, tomaten en ketchup.quote:Op maandag 26 september 2011 16:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eensch.
Evt met uitjes.
[..]
Geloof dat de ene verkeerd gespeld is
Eng dat je dit weet te raden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit. [ afbeelding ]
[..]
Hoi Merel
[..]
Spaghetti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |