Alleen jammer van de chemtrailsquote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank, schijtlocatie trouwens, het was toen winter en ik stond op ijs, met een statief
N95quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was zo tevreden met deze mobiel toentertijd dat, toen hij kapot ging, ik deze kocht:
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart. GROOTSTE VERGISSING OOIT!
wrom jwt gefe mij antwoort ofzquote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was zo tevreden met deze mobiel toentertijd dat, toen hij kapot ging, ik deze kocht:
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart. GROOTSTE VERGISSING OOIT!
Dat was echt een bazentoestel.quote:
Wat?quote:Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wrom jwt gefe mij antwoort ofz
Hehe, was toen wel een hele hype over ja.quote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen jammer van de chemtrails
Daarna stapte ik over op HTC, nu zou ik niet anders meer willen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was echt een bazentoestel.Daarna is het snel bergafwaarts gegaan met de smartphones van Nokia.
Die n97? In vergelijking met de n95 8GB is het gewoon een baggerding, sloom en vol bugs. Je zou toch verwachten dat de kwaliteit er alleen maar beter van wordt met de tijd, blijkbaar dachten ze dat niet bij Nokia.quote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom vond je die dan niet zo fijn, als ik vragen mag?
quote:
Ik gok op iets Italiaans.quote:Op maandag 26 september 2011 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik vanavond ga eten.
Hoi Rezaniaquote:
Lasagne!quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Intronic het volgende:
Heb ook wel zin in Italiaans, keertje lasagne of zo.
Erg warm, maar wat?quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Ik gok op iets Italiaans.
[..]
Hoi Rezania![]()
Eens met deze man.quote:Op maandag 26 september 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lasanga!Sowieso de Italiaanse keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |