Het is mijn ervaring dat mooie vrouwen juist eerder op lelijke mannen vallen dan lelijke vrouwen. Ik heb in de kroeg ook vaak sjans met mooie dames maar de lelijke laten me links liggen. Een vriend van me had daar een theorie over; dat zij niet gefocust zijn op uiterlijk omdat dat toch altijd goed is, en dus ook minder op uiterlijk letten bij anderen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens met een schattig blond dikkertje met een leuk koppie en dikke tieten. Da's een stuk realistischer dan maar meteen inzetten op een fotomodel. Da's met jouw social skills voorlopig te hoog gegrepen.
Ja, en het klinkt heel hard, maar ik denk ook dat de leukere mensen ook gewoon eerder bezet zijn (en ja, ik zet mezelf dus ook onder de minder leuke mensen, of dat nou met innerlijk en/of uiterlijk te maken heeft)..quote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je precies, we zitten in hetzelfde schuitje volgens mij.
Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe meer moeite het gaat kosten om iemand te vinden.
Dus tip aan Heloef, ga er nu voor, je kansen zijn groter op jou leeftijd als die van mij/ons
Neem haar mee naar Atak, aangezien ze toch in Enschede woont. Zijn leuke dansfeestjesquote:
Als je heel goed wilt leren dansen wel. Als je contact wil met nieuwe mensen niet. Kies zelf maarquote:Maar stijldansen met een vaste partner heeft ook wel weer voordelen
Er zijn toch zat dertigers die nog een vrouw tegenkomen? Vind dit dus een beetje onzin.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ja, en het klinkt heel hard, maar ik denk ook dat de leukere mensen ook gewoon eerder bezet zijn (en ja, ik zet mezelf dus ook onder de minder leuke mensen, of dat nou met innerlijk en/of uiterlijk te maken heeft)..
Klinkt niet erg logisch.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Het is mijn ervaring dat mooie vrouwen juist eerder op lelijke mannen vallen dan lelijke vrouwen.
Sterker nog; best een hoop mensen bij wie nu de relatie op de klippen loopt om een of andere reden.quote:Op maandag 26 september 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
Er zijn toch zat dertigers die nog een vrouw tegenkomen? Vind dit dus een beetje onzin.
Qua uiterlijk klopt het denk wat je zegt.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ja, en het klinkt heel hard, maar ik denk ook dat de leukere mensen ook gewoon eerder bezet zijn (en ja, ik zet mezelf dus ook onder de minder leuke mensen, of dat nou met innerlijk en/of uiterlijk te maken heeft)..
Ja dat denk ik dus ook al jaren, maar ik ga nu inzien dat dat wel een mogelijkheid is. (alleen te blijven dus)quote:Op maandag 26 september 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn toch zat dertigers die nog een vrouw tegenkomen? Vind dit dus een beetje onzin.
Ik ben ook 26 en momenteel single, maar dat ik voor altijd alleen ga blijven lijkt me toch hoogst onwaarschijnlijk.
Hoeveel aantrekkelijke en sociale mensen ken jij die al lang single zijn tegen hun wil? Waar de omgeving zich echt oprecht afvraagd waarom die nog alleen zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook 26 en momenteel single, maar dat ik voor altijd alleen ga blijven lijkt me toch hoogst onwaarschijnlijk.
lelijke vrouwen zijn onzeker van zichzelf dus letten ze extra op die eigenschappen in hun potentieeltjes. let ook maar eens op welke vrouwen negatief over bepaalde eigenschappen in mannen praten (witte sokken, bierbuik, borsthaar etc). Dat zijn altijd voruwen die zelf ook nie tvooraan stondenquote:
Dat is een goed idee. Hier in Dordt heb je Bibelot en daar komen dezelfde dingen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem haar mee naar Atak, aangezien ze toch in Enschede woont. Zijn leuke dansfeestjes
[..]
Als je heel goed wilt leren dansen wel. Als je contact wil met nieuwe mensen niet. Kies zelf maar
Ik ken er wel eentje. Mensen vroegen het zich af. Nu niet meer, niet omdat hij geen geschikte partner is, maar omdat hij niet interessant overkomt op vrouwen. Mengt zich net te weinig in sociale happenings, houdt zich net teveel op de achtergrond en speelt meer de gay best friend dan de potentiële partner.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hoeveel aantrekkelijke en sociale mensen ken jij die al lang single zijn tegen hun wil? Waar de omgeving zich echt oprecht afvraagd waarom die nog alleen zijn?
Heb jij er trouwens ooit aan gedacht iets bij Bibelot te gaan doen? Is ook een mooie contactenstroom. Je houdt van metal, dus engiszins alternatieve mensen ga je daar zeker aantreffen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Hier in Dordt heb je Bibelot en daar komen dezelfde dingen.
Combinatie van beide
dat is wel een goed punt, je kan op die manier gigantisch je eigen glazen ingooienquote:Op maandag 26 september 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje. Mensen vroegen het zich af. Nu niet meer, niet omdat hij geen geschikte partner is, maar omdat hij niet interessant overkomt op vrouwen. Mengt zich net te weinig in sociale happenings, houdt zich net teveel op de achtergrond en speelt meer de gay best friend dan de potentiële partner.
Ja, ben ik echt, heb ik ook hulp voor gehadquote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Salsa is leuk, zelfs als je de muziek niks vindt. Stijldansen is iets formeler naar mijn mening, doe je toch minder contacten op. Salsadansen is ontzettend prettig omdat er veel vrouwen zijn en vrijwel altijd mensen die wel van uitgaan houden. Des te meer reden om ze uit te nodigen voor een salsafeestje in de buurt, er is er altijd wel eentje.
[..]
Ga je wel eens uit? Man, ik heb zoveel horken gezien.
Vroeger danste ik ook nooit omdat ik aannam motorisch gestoord te zijn. Het enige waardoor je gestoord over komt is omdat je weerstand voelt om je een beetje te laten gaan. Toen ik over die drempel heen was bleek ik het nog best aardig te kunnen. Nu ga ik regelmatig naar een feestje.
En als je écht motorisch gestoord bent dan ga je naar een dubstepfeestje. Val je helemaal niet op
Anderen mensen vinden echt niet zoveel van de danskunsten van anderen. Als ik uitga zie ik wel horken maar ik maak wel gewoon een leuk praatje met ze. Dat zijn nog steeds hele leuke mensen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, ben ik echt, heb ik ook hulp voor gehad
nu zie je niks meer als ik normaal loop, maar meer ga ik niet proberen denk ik....
lol, kan het altijd eens proberen jaquote:Op maandag 26 september 2011 15:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anderen mensen vinden echt niet zoveel van de danskunsten van anderen. Als ik uitga zie ik wel horken maar ik maak wel gewoon een leuk praatje met ze. Dat zijn nog steeds hele leuke mensen.
Het feit dát je danst is belangrijker dan of je het kan. Een beetje met een biertje aan de kant blijven staan gaat je in elk geval weinig contact opleveren.
En nog steeds, dubstep zou je ding moeten zijn
Waarom durf je dat eigenlijk niet? Je hebt het vast wel eens gezegd maar ik lees pas sinds kort weer mee. Als je een paar mensen in je omgeving hebt waar je je prettig bij voelt dan zou de drempel redelijk laag moeten zijn...quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
lol, kan het altijd eens proberen ja
Nu nog zorgen dat ik durf uit te gaan
Eigenlijk vind ik het wel prettig om naast mijn werk niet al te veel verplichting hebben. Daarom zou ik ook niet zo snel vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb jij er trouwens ooit aan gedacht iets bij Bibelot te gaan doen? Is ook een mooie contactenstroom. Je houdt van metal, dus engiszins alternatieve mensen ga je daar zeker aantreffen.
Sneu verhaal.quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom durf je dat eigenlijk niet? Je hebt het vast wel eens gezegd maar ik lees pas sinds kort weer mee. Als je een paar mensen in je omgeving hebt waar je je prettig bij voelt dan zou de drempel redelijk laag moeten zijn...
Je hoeft toch niet te drinken. En uitgaan kan op zo veel verschillende manieren. Je kan ook naar de bios of uit eten.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sneu verhaal.
Ik schuif het af op mijn gehoorprobleem maar weet zelf eigenlijk ook niet de echte reden
bij vrienden thuis heb ik altijd veel lol, maar de weinige keren dat ik in een uitgaansgelegenheid was, heb ik me niet echt goed vermaakt en de laatste keer van 't zomer flipte ik mede door alcohol
maar laat ik daar maar niet meer over gaan huilen op FOK!, dat is nog triester.
Ja dat doe ik ook wel, af en toe ergens gaan eten of naar een leuke film... Dus ik kom ook de deur wel uit hoor, alleen niet in echte uitgaansgelegenheden zoals kroegen of clubs enzoquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te drinken. En uitgaan kan op zo veel verschillende manieren. Je kan ook naar de bios of uit eten.
Het ging om dansen. Als je dat doet in de bios of restaurant ben je wel een bikkelquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
Je hoeft toch niet te drinken. En uitgaan kan op zo veel verschillende manieren. Je kan ook naar de bios of uit eten.
ik heb wat horror verhalen gehoord over de film Mamma Mia, daar ging de hele bios al dansend uit zijn plaatquote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ging om dansen. Als je dat doet in de bios of restaurant ben je wel een bikkel
Ik ga eigenlijk alleen naar concerten toe. Paar bandjes kijken, bier drinken, ouwehoeren en weer naar huis. Alhoewel ik vrijdag bij Samael wel gedanst heb.quote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel, af en toe ergens gaan eten of naar een leuke film... Dus ik kom ook de deur wel uit hoor, alleen niet in echte uitgaansgelegenheden zoals kroegen of clubs enzo
Ik lag in een stuip om Pierce Brosnan.quote:Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Bittere_Bal het volgende:
ik heb wat horror verhalen gehoord over de film Mamma Mia, daar ging de hele bios al dansend uit zijn plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |