De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjesquote:Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, als je het principe van 'de ware liefde' uit het hoofd van vrouwen kunt krijgen zou versieren een stuk makkelijker gaan.
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disneyquote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De prins op het witte paard bestaat alleen in sprookjes
Tsja dat is het nadeel van onze cultuur. Ware liefde, ideaal beelden, sprookjes en films.
En dat sprookjesachtige ideaal heeft een regelrecht verband met bijvoorbeeld depressie en heel belangrijk anorexia. Anorexia komt dus alleen in ons soort "ontwikkelde" maatschappij voor.
Het grappige is, dat bovenstaande je ook zal worden verteld door moslims die verplicht moeten trouwen met de keuze van hun ouders. Toch zit er zeker wel een kern van waarheid in.
Tief op naar BNW met je consipracymeuk aubquote:Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Schenkstroop het volgende:
En wel meer digen zoals vrees voor overbevolking/voedselschaarste, terrorisme, enge ziekten. Allemaal bangmakerij en dat begint dus al bij Disney
Ik denk dat niemand met 'minder' genoegen neemt. Maar veel mensen stellen hun ideaalbeeld niet bij en laten een goede vangst meer dan eens lopen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:
Op zich is het wel logisch te willen gaan voor de "ware". In plaats van voor "Mr. Right" voor "Mr. Good Enough" gaan klinkt toch wat deprimerend. "Ben ik de ware voor je?" "Nah, maar je kunt er wel mee door"
Tru datquote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten
Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, Quintes is gewoon niet grappig.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Het is natuurlijk logisch dat je op zoek bent naar iemand die het best bij je past, maar ik denk dat er meerdere personen zijn die daarvoor in aanmerking komen in je leven, en naar perfectie moet je al helemaal niet op zoek gaan, want ik weet zelf ook best dat ik verre van perfect ben en dat ook niet van een ander mag verwachten
Dat hoeft ook niet per se.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik geloof niet in ware liefde.
Ik geloof in eerder in het eerste wat genoeg is nemen.
In Rayman is laat was hij anders wel grappigquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind ik ook. Quintes is gewoon een nromale surinamer en ik denk dat men hem geforceerd grappig wilt vinden juist vanwege de vooroordelen die de mensen zelf hebben jegens surinamers.
Grappig is anders. tenzij hij nu standup comedy doet ofzo. Maar parreren in een sisi reklame spotje en een beetje met accent lullen en een gimick-onliner is niet grpapig. dat is juist triest.
Je zou als buitenlander de vooroordelen juist moeten wilen ontstijgen. In plaats daarvan willen blanken dat je iets doet wat de vooroordelen juist instand houdt. En dat is triest.
Mwa, dat komt wel erg wanhopig overquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemenquote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.quote:Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg mensen die daar anders over denken. Die nemen met minder dan een god geen genoegen. En maar klagen.
De items die hij maakte waren grappig.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
In Rayman is laat was hij anders wel grappig
En de soort interviewer heeft wel degelijk invloed op de sfeer van het gesprek waardoor het grappig kan worden, ik denk niet dat iedereen het had kunnen doenquote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
De items die hij maakte waren grappig.
Maar dat kwam door de mensen op straat die op soms briljante wijze commentaar leveren.
Wat is realistisch?quote:Op maandag 26 september 2011 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Begin eerst eens met een praatje, misschien mag je d'r daarna een keertje nemen
[..]
Misschien moet je je iets meer begeven in de echte wereld. De meeste mensen zijn gelukkig een stuk realistischer.
zit vaak ook nog een verschil tussen wat mensen zeggen en dan vervolgens doen. Als je iemand vraagt over zijn/haar eisenlijstje komt er bijna altijd een hele waslijst. Alleen op het moment dat ze verliefd raken verdwijnt dat wel weel bij de meeste mensen. Neemt niet weg dat er heus wat ontzettende kritische figuren bij lopen die niet niet met minder genoegen nemen dan hun eigen Brad/Scarlett.......en dat is dus niet realistsch..quote:
Realistisch als in: ze weten best dat perfectie niet bestaat, en kunnen er dus niet op gaan rekenen dat hun partner perfect is. Doen ze dat wel, dat zijn ze of te dom om een relatie mee te hebben, of ze hebben een enorm groot egoquote:
Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ware liefde bestaat?
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik geloof in ware liefde, ik geloof ook dat een relatie met de ware door omstandigheden fout kan gaan en ik geloof ook dat er meerdere mensen de ware kunnen zijn. En ik denk dat de ware niet perfect is.
Ik heb nu een lieve vriend. Of hij de ware is, weet ik niet. Voor mij is hij speciaal, volgens mij kon jij het wat minder met hem vinden. Ik wil me nog niet echt bezig houden met de ware.
Dat is het belangrijkste ja, en zonder dat gaat een relatie sowieso niet werken!quote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb maar een eis: zij moet mij accepteren zoals ik ben en andersom ik haar.
Zoek een lelijke trol en je bent klaar dusquote:Op maandag 26 september 2011 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb maar een eis: zij moet mij accepteren zoals ik ben en andersom ik haar.
Ik denk bij alle serieuze relaties dat die persoon "de ware" is, voor minder doe ik het niet.quote:Op maandag 26 september 2011 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
Maar hoe weet je dat iemand de ware is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |