Kers, wat goed, zeg! Maar wat was nou de oorzaak van de ontstekingen? En hoe groot is de kans dat het weer terugkomt?
Miss, good for you! Fijn idd dat je voet bij stuk hebt gehouden en lekker je eigen gevoel hebt gevolgd. Grappig dat je denkt dat ze echt aan het grote bed toe was. Bij Lente denk ik juist het tegenovergestelde; die vindt de borging van d'r ledikantje, ingebakend tussen de knuffels, juist fijn heb ik het idee.
En mag ik nog even met terugwerkende krachten iiieeeeeeeeee-en?

Lente stond net met een dooie muis te zwaaien. Aan een poot, want z'n staart was er al af. 'Slapen, he?' was d'r commentaar.
"Ja, die muis slaapt lekker ja," antwoordde ik maar. "Maar leg 'm maar even terug, want slapende muizen zijn over het algemeen een beetje vies." Vrij kalm dus... Maar ik kon ook weinig anders want ik was een afspraak aan het maken voor een sollicitatiegesprek.

Hij leek net pas dood (onze kat vangt muizen bij de vleet), dus aan het ontbinden was ie nog niet of zo, maar ik heb 'r maar ff goed d'r handjes laten wassen.
Hoe wassen jullie de handjes eigenlijk? Op een krukje oid? Ik zet Lente op het aanrecht met d'r voetjes in de gootsteen. Het nadeel is dan natuurlijk dat zowel d'r voeten en broek ook nat worden.