abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102594325
Mignonne, dat is naar, zeker als je toch zo op een pleintje op elkaar bent aangewezen.
Wel fijn dat jullie er met zn allen op letten, maar jammer dat het blijkbaar zo nodig is... :{ Lastig hoor.
Fake it till you make it...
pi_102594737
Hoogst irritant Mignonne! En heel lastig wat je er mee moet ook.

Wij hadden op vakantie zo'n irritant kind, steeds de glijbaan blokkeren zodat er niemand meer door kon. Meike vroeg het een paar keer of ze aan de kant wou gaan, maar dan zei ze ook gewoon "nee" dus op een gegeven moment mocht Meike van mij dat kind een duwtje geven zodat ze naar beneden gleed, kind helemaal over de zeik, grote mond tegen mij, en dat terwijl de ouders er gewoon bij zaten en niks zeiden....
Zoooo wat heb ik me daaraan geirriteerd toen.
Zo dat was mijn bijdrage. En dit was vakantie, dus van dit kind zijn wij allang weer verlost, heel vervelend (understatement!) als zo'n kind de dagelijkse dingen eigenlijk verstiert

Miss, ik hoop dat Senna meer pokjes bespaard blijft en dat ze er zo makkelijk doorheen fietst.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102594870
Ow wat naar Mignonne! Een beetje een kleine terrorist zo te horen..

Wj waren vandaag naar familie en Jaël is de hele middag met water aan het klooien geweest. Niet geslapen en die wangen werden hoe langer hoe rooier. Op de terug weg in de auto in slaap gevallen en thuis was ze zo wit van de vermoeidheid, dat ze nauwelijks gegeten heeft en zo te bed is gegaan! Maar mensen wat een heerlijk weertje zo!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 07:16:07 #154
5428 crew  miss_sly
pi_102603275
Jeumig mignonne, klinkt niet fijn. In de basis kan het mannetje er ook niets aan doen, maar ligt het aan zijn (gebrek aan) opvoeding, maar jouw zorg ligt bij je grote en straks ook kleine meid. Wat vervelend dat die ouders er niets aan doen. Fijn dat er wel altijd toezicht is.

Oe Karin, dat is ook niet leuk. Wij hadden ook een morgen zo'n (Duits) meisje in Turkije. Ik snap dat soort ouders ook gewoonweg niet. Je kunt wel denken dat jouw kind nooit iets verkeerd doet, maar als je er zo met je neus bovenop zit, dan weet je toch beter?

Heerlijk weertje he MP O+
Wij zijn s'ochtends naar Artis geweest op de fiets en 's middags naar de winkels verder opgelopen met Senna op haar loopfiets. Ondanks de pokjes is ze actief genoeg en wilde ze dat. Ze heeft die loopfiets al aardig onder knie en er zit een behoorlijk tempo in al. Zo leuk om te zien gaan :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102606445
Eerste vierwoordenzin! 'Lente ook dapen hier!'
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 13:43:59 #156
5428 crew  miss_sly
pi_102609062
Jeeh Lente *O*
pi_102642794
Waarom zit Leander sinds ie op de psz zit alleen maar met zijn vinger in zijn neus :? Is dat dan het einge wat ie onthoudt van wat er daar gebeurd? :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102643508
Lente steekt d'r vinger in d'r neus zodra ze verlegen is. Geeft een veilig gevoel of zo. :')

En d'r verkleinwoordjesobsessie begint nu wel erg extreme vormen aan te nemen. Gister viel ze en zei ze: 'Boemetje!'

Edit: en net, wijzend naar mijn spa rood: "Auwetje, he?" Doelend op de prik.

Van mij heeft ze het niet, hoor. Echt niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ssserpente op 03-10-2011 13:06:48 ]
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 15:09:19 #159
5428 crew  miss_sly
pi_102650178
Senna peutert gewoon lekker in haar neus als er iets in zit. Soms laat ze het even zien, dan ga ik snel een zakdoekje pakken, maar als ik dat heb, is het al op :Y)
pi_102650599
Leander die haalt er gelukkig nog niks uit. Maar loopt gewoon de hele dag met de vinger erin. En als ik er iets van zeg dat ie in zijn andere neusgat ook een vinger.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:01:02 #161
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_102657899
We zijn weer allemaal thuis met een 2x2 recept Forlax en zonodig naar 2x3 per dag en een abkuur, paracetamolspiegel die we gaan proberen af te bouwen en een verwijzing naar de dietiste en eventueel naar een voedingslogopediste als ze zelf niet meer gaat eten dan nu.

Score van vandaag:

5 minihapjes bruin brood, roomboter en hagelslag,
4 geschaafde plakjes kaas,
1 hapje kale spaghetti,
kwart kwarktoetje.

4 bekertjes sap en 2 bekertjes met Forlax en nog niet poepen vandaag, omdat ze dat gister wel deed mocht ze naar huis. Gister at ze een geplozen kippenpootje en een kwart bekertje appelmoes.

Volgende week weer terug komen. Ze knapt wel op maar haar nachten beginnen tussen vijf en zes in de middag en duren tot 8 uur/half 9 de volgende ochtend. Ze heeft echt een heel flink jasje uitgedaan.

Ben gevloerd maar goed we zijn weer aan de betere hand althans zo ziet het er voor nu uit.
pi_102659162
fijn dat jullie weer thuis zijn books, hopelijk komt ze er snel weer bovenop. Wat een gedoe toch voor je meiske :{
:)
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 19:49:31 #163
5428 crew  miss_sly
pi_102660393
Fijn dat ze weer thuis is, Books. Nu maar hopen dat het allemaal goed werkt en ze snel goed opknapt, arm meiske.
pi_102662128
Dat zijn wel hele lange dutten. Books. :o Dat ze maar snel aansterkt!
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:09:11 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102664947
Jeetje Books... beterschap wel heel fijn dat ze thuis is :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102665826
Op het kdv hebben ze van Lente een kinderportretje gemaakt. Da's een standaard invulboekje gebaseerd op de vier pedagogische competenties. Alle hokjes zijn aangekruist: ze is tevreden, ontspannen, heeft een goede relatie met de andere kinderen van de groep en met de leidsters, en d'r motorische-, spraak- en verstandelijke ontwikkeling zijn (in hun ogen) goed. Daarnaast hebben ze er nog wat bijgeschreven. Oa, dat ze erg ondernemend is, niet angstig en overal opklimt, ze af en toe kattig is en erg lief kan zijn voor andere kindjes die verdriet hebben.

Dat laatste vind ik zo lief! Had er geen idee van.
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:40:18 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102666876
Ssserpente, wat een mooie beschrijving van je dochter. Klinkt als een heerlijk kind zo :Y

Mibos, wat heftig allemaal zeg, hopelijk knapt E. gauw weer op :*

Het gaat stukken beter met Toby z'n huid! Na bijna 1 week ab-gebruik (maar vraag niet hoe we het bij m naar binnen krijgen :X ) zijn de ontstekingen zo goed als weg. En het nieuwe drankje dat hij krijgt werkt erg goed, hij heeft bijna geen jeuk meer en slaapt zelfs al een paar nachten door :o
Helaas begint hij de dag iets te vroeg tegenwoordig, is tussen 5 en 6 uur klaar met slapen :O
Maar verder is het een heerlijk joch dat graag kust en knuffelt, dol is op dansen en bijna alle kindjes van zijn groep kon benoemen op de klassenfoto. Ben zo gek op mijn lieve kleintje O+
.... met gevoel voor drama....
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:18:37 #168
5428 crew  miss_sly
pi_102681089
Fijn als ze zo mooi over je kind denken, he Ssserpente O+

Hoe is het met je meisje, books?

Fijn dat het beter gaat met Toby!

Ik wil graag even jubelen over Senna en het slapen. Het gaat zo goed! Ik ben zo blij dat we het gedaan hebben zoals het voor ons goed voelde. Inmiddels hebben we een meisje dat zingend naar bed gaat, of zelfs zegt dat ze nu wil gaan slapen. Ze maakt steeds meer nachten volledig in haar eigen bed en het gaat gewoon echt goed. Ik heb ook het idee dat het grote bed echt iets is waar ze aan toe was; misschien meer ruimte of omdat het minder afgesloten is?
pi_102684401
Books fijn dat je meisje thuis is, hoe gaat het nu?

Ssserpente wat leuk als je zuks over je meisje te horen krijgt :)

Wat goed dat het beter gaat met Toby zijn huid.

En Miss over dat bed dat zou heel goed kunnen! Jaël heeft hier een tijd geleden een onrustige periode gehad, heb ik het hier toen ook over gehad. Toen hebben we haar ledikant met de open kant naar de muur gezet zodat ze er dus niet meer uit kan en ze wil nu niet anders mee. Zij lijkt dus juist wel de geborgenheid en veiligheid van het ledikant nodig te hebben. Nu roept ze soms nog wel als ze er net in ligt, maar sinds we nu de deur op een kier laten en een lichtje aan laten is ook dat verholpen, kortom het gaat heel goed hier met Jaël.
pi_102684563
Kers, wat goed, zeg! Maar wat was nou de oorzaak van de ontstekingen? En hoe groot is de kans dat het weer terugkomt?

Miss, good for you! Fijn idd dat je voet bij stuk hebt gehouden en lekker je eigen gevoel hebt gevolgd. Grappig dat je denkt dat ze echt aan het grote bed toe was. Bij Lente denk ik juist het tegenovergestelde; die vindt de borging van d'r ledikantje, ingebakend tussen de knuffels, juist fijn heb ik het idee.

En mag ik nog even met terugwerkende krachten iiieeeeeeeeee-en? :o Lente stond net met een dooie muis te zwaaien. Aan een poot, want z'n staart was er al af. 'Slapen, he?' was d'r commentaar.

"Ja, die muis slaapt lekker ja," antwoordde ik maar. "Maar leg 'm maar even terug, want slapende muizen zijn over het algemeen een beetje vies." Vrij kalm dus... Maar ik kon ook weinig anders want ik was een afspraak aan het maken voor een sollicitatiegesprek. :')

Hij leek net pas dood (onze kat vangt muizen bij de vleet), dus aan het ontbinden was ie nog niet of zo, maar ik heb 'r maar ff goed d'r handjes laten wassen.

Hoe wassen jullie de handjes eigenlijk? Op een krukje oid? Ik zet Lente op het aanrecht met d'r voetjes in de gootsteen. Het nadeel is dan natuurlijk dat zowel d'r voeten en broek ook nat worden.
pi_102684745
Jaël zit op haar knietjes op het aanrecht als we haar handjes wassen :)

En ieeeeee bah, wat goed dat je kalm hebt gereageerd zeg!
pi_102684822
Wij hebben zo'n opstapje van Ikea in de keuken. Die gebruik ik zelf ook regelmatig om bij de bovenste plankjes te kunnen. Die zet seb zelf bij de gootsteen en klimt er op. Want hij wil het natuurlijk allemaal 'zelluf doen'. Zojuist flikkerde hij er overigens van af met een pak drinken in zijn hand, maar over het algemeen gaat het goed.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:17:30 #173
5428 crew  miss_sly
pi_102684833
Senna slaapt echt een stuk beter sinds we het grote bed hebben. Ze gaat ook veel beter slapen en voorlezen is zo gezellig als je naast elkaar op het grote bed zit O+

Ik doe ook ieeee mee :X

Wij hebben zo'n twee-traps krukje van Ikea om de handen te wassen. Daar staat ze ook op als ze mee champignons schoonmaakt of als ze naar het eten wil kijken. Of ze schuift het even aan om lekker bij me te pikken als ik iets op het aanrecht aan het snijden ben :D
pi_102684989
Het wordt hier hoog tijd voor een ander bed want meneer sjouwt zelf met zijn ledikant (open aan 1 kant) naar de andere kant van de kamer. Bed is af, moeten alleen wachten tot mijn zwager weer thuis is van 8 weken werk in buitenland. over twee weken of zo. Zal Mij benieuwen. Gelukkig is hij heel gevoelig voor 'grote jongens' dingen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:27:10 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102685127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben zo'n twee-traps krukje van Ikea om de handen te wassen. Daar staat ze ook op als ze mee champignons schoonmaakt of als ze naar het eten wil kijken. Of ze schuift het even aan om lekker bij me te pikken als ik iets op het aanrecht aan het snijden ben :D
Idem!
Dat ding wordt hier door beide jongens elke dag intensief gebruikt. En door mij ook, ben maar 1m69 ;)

Ssserpente, hij heeft erge last van eczeem en de wondjes die ontstaan zijn door het krabben zijn gaan ontsteken.
Enne, dat verkleinen van Lente zit je echt dwars he? Je verkleint mijn naam ook niet meer :D
En die muis :X
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')