Helaas hebben we die fases hier ook en niet alleen bij de jongstequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:12 schreef Estrys het volgende:
Soms vind ik het helemaal niet leuk deze leeftijdSeb wil als zijn vader thuis is niets maar dan ook helemaal niets van mij weten. Het begint al bij het wakker worden, ik ga zijn kamer binnen en het is gelijk neeeeee niet mama, vervolgens: ik mag hem niet aankleden, ik mag hem geen schone luier omdoen, ik mag geen boterham smeren, ik mag de tv niet aanzetten om een filmpje te kijken. Hij wil niet bij mij in de auto en brult de hele weg bij het wegbrengen dat hij 'bij papaaaahaaaa in de autooooo wiiiihiiiiil' . Ik word er compleet gestoord van.
We hebben geprobeert om met hem te praten, het uit te leggen, nu zijn we bij het negeren aangekomen. Want de dingen moeten toch gebeuren maar veel lol beleef ik er niet aan.
Gos, dat deed Lente ook. Die kreeg een cadeautje van mijn moeder en rende er meteen mee naar Nils z'n moeder om het bij haar op schoot open te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Estrys, niet leuk inderdaad
Ik herken het wel van mijn jongste neefje nu, die is helemaal opa-minded. Als mijn vader er is en hij valt, rent hij allebei zijn mama's straal voorbij en rent zo naar opa toe voor troost. Het is echt een fase, maar niet leuk.
Ach Lars, mannetje tochWat een pech toch weer, Karin
Daar is Lente
jah, dat kan zekers welquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Ssserpente het volgende:
Jeetje, kan eczeem gaan ontsteken, joh? Arm jongetje.Waarom heeft testen geen zin? Uitproberen lijkt me echt heel lastig, vooral omdat ie overdag meerdere dingen kan eten waarvoor ie allergisch is. Of werkt dat niet zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ook de hele dag door om werkelijk alles?!quote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef Stiemie het volgende:
We zitten hier momenteel in de alles-is-nee-en-gillend-op-de-grond-lig-faseKan iemand me vertellen hoe lang die ook alweer duurt
dexter was er toch nog helemaal niet in jouw studententijd? of heb je 't over een heel andere dexter? [edit]ah, ik heb 'm al gegoogled.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:44 schreef simmu het volgende:
wat is er mis met "the sewer beyond" dan?
[ afbeelding ]
sorrie.
teveel dexter tijdens mijn studententijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lennon is weer naar psz en ik kon nu weggaan zonder dat hij ging huilen!! We maken progressie.
welkom nieuwe peuters![]()
Make love, not war ☮
Oeps!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:41 schreef krijtlijk het volgende:
Gisteren een oeps momentje.
Er was een goudvis doodgegaan en die had ik door de wc gespoeld.
Dus ik aan peuter vertellen dat opa-vis dood is omdat ie heel oud en ziek was, kreeg ik nu natuurlijk de vraag waar opa-vis nu dan was gebleven. Volgende keer toch maar een begrafenisje regelen denk ik.![]()
Oma-vis en tante-vis zijn nu in de vijver bij mijn ouders gaan wonen, dus gaan we morgen naar zijn favoriete winkel om guppy's uit zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |