Ja maar haren wassen op zich vind ze niet erg, maar als we bij het hoofdstuk uitspoelen belanden dan lijkt ze zich in eens te bedenken dat dat er ook bij hoort en dat ze dat niet wil... Dus als ik zeg dat we anders haren gaan wassen zal ze dat niet heel erg vinden denk ik, maar het is het proberen waard, maar eigenlijk ben ik niet zo van het dreigen..quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dan dreig je toch met haren wassen als ze dat doet?
Er zijn ook mensen die hun haar echt opetenquote:Op maandag 26 september 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
ja dat doen we dus al het uit haar mond halen of haar erop wijzen en dan zegt ze dus altijd "ow ja sorry" heel schattigAls ze het trowuens echt nat gesabbeld heeft helemaal komt ze altijd wel even melden dat haar haartjes vies zijn
En op zich is het inderdaad neit zo erg maar het ziet er gewoon vies uit (en ik heb geen zin elke dat die haren te moeten wassen want ook dat is nog altijd een drama
)
ik heb het haarkauwen meteen afgeleerdquote:Op maandag 26 september 2011 20:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun haar echt opeten. Dan moet er operatief een haarbal verwijderd worden
. Mocht ik het hier ooit zien knip ik al d'r haar af!
.
http://www.krux.nl/forums/showthread.php?t=27245
Dat moment mag nog wel even op zich laten wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Kersjes het volgende:
Leuk he MamaPurk, "legaal" spelen![]()
Hier ook hoor, je wil niet weten hoeveel kilometers houten rails ik de afgelopen jaren gelegd heb, hoeveel Lego-bouwsels ik gemaakt heb en hoeveel dierentuinen er door me ontworpen zijn. Gelukkig hoor ik van oudste tegenwoordig steeds vaker *zucht* "Ik doe het zelf wel mama, je doet het helemaal verkeerd..."![]()
Een stuk beter dan een gefrustreerd "Nouhouuuuu, JIJ moet het doen!!" als iets niet lukte.
Dat moment gaat bij jou ook komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |