Keano/Kyanoquote:Op donderdag 29 september 2011 16:08 schreef Estrys het volgende:
Leuk Filmpje van Senna!
Haha die oepsmonentjes.
Ik ben net met een jochie uit de buurt 'Piano' (raad maar hoe hij echt heet) en seb naar de speeltuin geweest. De vriendin van de moeder van 'Piano' ging ook mee en is een van de leidsters bij Seb op de groep dus heb het er meteen over gehad.
Lennon heeft ong. 2 weken geleden 5e ziekte gehad... ik denk dat het wel heerst dan. Hij heeft er niet veel last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:05 schreef miss_sly het volgende:
marie, wat rot dat het poepen voor Maarten zo moeilijk gaat. Hopelijk doet de forlax hem goed!
Senna had vandaag wat rode vlekjes. Ik zag er niet echt iets in van waterpokken ofzo, en ze is niet ziek, dus gewoon naar het kdv. Wel even gemeld, en ze zeiden daar dat er meer kinderen met vlekjes zijn. Toch een of andere epidemie die eraan zit te komen (waterpokken, 5e ziekte, whatever) misschien. We wachten het even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat t erg goed, ze is een heerlijke baggeraar qua buitenspelen, hoe viezer hoe beter.
En ze is echt gek op haar zusjeveel knuffels en kusjes worden er gegeven en alles wordt eerlijk gedeeld <3 (wat niet altijd handig is qua eten maar soit)
:)
Idem!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben zo'n twee-traps krukje van Ikea om de handen te wassen. Daar staat ze ook op als ze mee champignons schoonmaakt of als ze naar het eten wil kijken. Of ze schuift het even aan om lekker bij me te pikken als ik iets op het aanrecht aan het snijden ben
Haha, ik probeer er bewust op te letten idd. Maar het afkorten van jouw naam was meer luiigheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:27 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Idem!
Dat ding wordt hier door beide jongens elke dag intensief gebruikt. En door mij ook, ben maar 1m69![]()
Ssserpente, hij heeft erge last van eczeem en de wondjes die ontstaan zijn door het krabben zijn gaan ontsteken.
Enne, dat verkleinen van Lente zit je echt dwars he? Je verkleint mijn naam ook niet meer![]()
En die muis
Lekkere datum na alle pepernoten en ander snoepgoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
Netjes, MP! Ik heb 5 december een afspraak bij de tandarts staan. En Lente gaat ook mee. Ik denk dat ze het reuzeinteressant zal vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |