gewoon heel hard terugdenken aan hoe jij jezelf voelde toenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Sinterklaas komt er weer aan. Ik ben altijd van plan geweest er niet(s/te veel) aan te doen, maar ik betrapte me erop dat ik het ineens een leuk idee vond als Senna haar schoen zou zetten en ik daar een kadootje in kon doen. Dus nu twijfel ik
Oh jaaaa! Doen! Het is zoooo magischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Sinterklaas komt er weer aan. Ik ben altijd van plan geweest er niet(s/te veel) aan te doen, maar ik betrapte me erop dat ik het ineens een leuk idee vond als Senna haar schoen zou zetten en ik daar een kadootje in kon doen. Dus nu twijfel ik
het zou een hoop centjes schelen als het wel waar wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De mooiste tihd van het jaar, ik vind het nog steeds jammer dat het niet waar is..
Is het niet een idee dat de kinderen als eerste hun cadeautjes kunnen uitpakken, daarna spelen of naar bed en dan pas de cadeautjes en gedichten voor de volwassenen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Senna kent Sinterklaas iig wel, kwam ik achter. Had net even de tv aanstaan en die ging aan op het journaal waar ze het net over Sinterklaas hadden. Ze ziet de foto en zegt : "hee, Sinterklaas".
Ik wil het ook wel doen, eigenlijk. Naar de intocht, eens een schoen zetten, wat kadootjes en gezelligheidMaar we moeten nog even bij de schoonfamilie melden dat we nog steeds vinden dat het een kinderfeest is, ipv een feest voor volwassenen. Zij willen het altijd met z'n allen vieren, met lootjes trekken door de volwassenen. Dat vind ik op zich prima, maar ze doen dan ook dat iedereen voor iedereen wat koopt, nog extra gedichten erbij, etc. Dat is voor die kinderen toch helemaal niet leuk, al die gedichten? Moeten ze iedere keer wachten en luisteren enzo. Ik vind het het leukste als het een kinderfeest is, dus dat gaan wij er dan gewoon zelf van maken
Het ligt er een beetje aan hoe of wat. Ik vind he tniet fijn om Senna ergens naar bed te doen en later wakker te maken om naar huis te gaan. Dus dat laatste vind ik niet zo'n goed idee. Het eerste zou kunnen, maar vorig jaar bijv konden we pas beginnen rond half 5, want eerst moest er nog gezwommen worden. Dan wordt het allemaal zo laat, zijn de kinderen ook niet meer optimaal want moe enzo. Ik zou het liefste na de middagdut rond een uur of half 3 ofzo beginnen, gezellig kinderfeest maken, wat hapjes erbij enzo, en dan redelijk op tijd naar huis zodat het voor Senna ook leuk blijft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:55 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Is het niet een idee dat de kinderen als eerste hun cadeautjes kunnen uitpakken, daarna spelen of naar bed en dan pas de cadeautjes en gedichten voor de volwassenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |