Elke tier 13 is epic. Is toch logisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Elke tier 13 is epic. Is toch logisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef GI het volgende:
Alsof het zonder gear ook geen droogneuken is!
Wat cast een hunter eigenlijk. Die gebruikt toch vaak zijn boogje?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Rogue (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Combat
• Backstab damage has been reduced by 50%. (This change is NOT in the official notes and could be a parsing error)
Beter is het inderdaad een error. Anders is het instant abandon Rogue. Ik doe nu al 8k backstabs tegen plate met resilience. Wtf is 4k.
En dan worden Hunters ook nog even verkracht met cast time increase.
Aimed Shot, Cobra Shot, Steady Shot.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat cast een hunter eigenlijk. Die gebruikt toch vaak zijn boogje?
Ach, ik ben met mijn healer aan het twinken op level 70. Ik wil alle heroics op het bedoelde level doen om wat ervaring op te krijgen. Krijg ik gisteren een groep met een tank die lage PvP items droeg, twee rogues (quote:Op woensdag 28 september 2011 11:52 schreef hans1988 het volgende:
Wat een lul van een tank ook weerMeneer wist alles beter, bleef chainpullen, gaf healer geen kans mana te krijgen, zat iedereen uit te schelden, had een kut-attitude, failde zelf keihard en ninja'd op het laatst nog ff een paar upgrades voor de healer omdat hij zo nodig repair-goud wou hebben
![]()
En dat komt dan van mijn server ook nog
Ze hadden geen gear aan, waren ook low levels...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
HUH?, kan dat ook al? Hadden ze hun gear nog aan of weas het droogneuken?
;_;quote:Op woensdag 28 september 2011 12:26 schreef TwyLight het volgende:
ik ga denk ik toch maar weer priest rollen
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
;_;
Dan ga ik wel Warrior ofzo.
Nee, net wakker. Even douchen en shit.quote:
Ooh np, heb zelf nog genoeg shit te doen dusquote:Op woensdag 28 september 2011 12:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, net wakker. Even douchen en shit.
Ik heb wel training weer vanmiddag. NK komt eraan enzo.
Na Blizzcon pas denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer zou 4.3 uitkomen? Wil met priest eigenlijk gelijk beginnen in het nieuwe arena seizoen
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Als je een level 1 Worgen maakt? Ja, dan ben je alleen. Behalve als je een andere level 1 worgen buddy met je meehebt.
WAT! verveel me nu al pffquote:Op woensdag 28 september 2011 12:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Na Blizzcon pas denk ik.
Ik dacht dat jij gestopt was?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik heb eindelijk die Night elf epic mount, ziet er echt niet uit als zo'n worgen er op zit
Nee zat er over na te denken...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gestopt was?
Op level 14,5 ben je klaar met dat Worgen starting area, zonder heirlooms of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het probleem is, als ik ook een Worgen zou doen, zouden we level 20 zijn als we uit dat gebied komen, want het duurt best lang en je moet alles doen. Door RAF zouden we gewoon al best hoog level zijn.
Maar ik wil een female nelf warrior.
haha, verslaafd dusquote:Op woensdag 28 september 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee zat er over na te denken...
Ik zit op RAF. Ben level 10 en voorlopig nog niet klaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Op level 14,5 ben je klaar met dat Worgen starting area, zonder heirlooms of wat dan ook.
Ja de 23e, en vlak daarna bedacht ik me "Hmm ik heb eigenlijk niet zoveel tijd"quote:Op woensdag 28 september 2011 13:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
haha, verslaafd dus
je hebt dus wel bijgekocht
Zelfs als je niet veel tijd hebt kan je makkelijk wow spelen.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja de 23e, en vlak daarna bedacht ik me "Hmm ik heb eigenlijk niet zoveel tijd"
Maar ik vind het nu eigenlijk wel prima, gewoon met mate spelen.
Hooguit 2 avondjes in de week 2 of 3 uurtjes per avond...
Nja ik wil geen WoW spelen als mijn vriendin of vrienden bij mij thuis over de vloer zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Zelfs als je niet veel tijd hebt kan je makkelijk wow spelen.
Zelf sport ik 3/4x in de week , en woon ik gewoon samen , en zelfs dan kan ik nog prima een paar uur in de week raiden.
De guild waar ik nu in zit raid precies op de dagen dat het perfect uitkomt voor mij , en onze progress is ook redelijk in FL , 6/7hc.
Tja, met RAF haal je lvl 20 á 25 wel voordat je daar weg bentquote:Op woensdag 28 september 2011 13:51 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik zit op RAF. Ben level 10 en voorlopig nog niet klaar.
Zal die BF3 draaienquote:Op woensdag 28 september 2011 14:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha nice. Ik was van plan deze week een GTX590 te kopen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:17 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor de lol op mijn rogue die boss gedowned. Meteen Kodo in de Keg!![]()
![]()
Ye, I know. Ik zei dus helemaal onder water in Vashj'ir. Op zoveel "kilometers" diepte. Daar kon je eerst toch alleen op dat zeepaard?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Zwemmen op mounts kan al sinds eh, ergens voor WotLK ofzo.
Nee hoor, als je op de grond stond was een normale mount ook mogelijkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ye, I know. Ik zei dus helemaal onder water in Vashj'ir. Op zoveel "kilometers" diepte. Daar kon je eerst toch alleen op dat zeepaard?
Hoe adem jij daar op die diepte?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:40 schreef Bienelientjee het volgende:
W . T . H . !
Sinds wanneer kan je op een regular mount in Vashj'ir rondzwemmen?
Wat een achterlijk gezicht. Ziet er toch niet logisch uit om op een paard of raptor, diep down under water, rond te zwemmen? En hoe ademen ze daar!?!
![]()
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op woensdag 28 september 2011 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij kregen een speciale breathbuff tijdens de quests![]()
Het was inderdaad sarcasmequote:Op woensdag 28 september 2011 20:16 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je gaat er nog serieus op in ook![]()
Ah ja daar moet ik nog maar 4 tokens voorquote:Op woensdag 28 september 2011 19:13 schreef Stommie het volgende:
kreeg de kodo vandaag en heb die TB grond mount gescoord, lijkt best vet op me shadowpriest!
Blizzard EU heeft het gewoon nog niet aangezetquote:Op woensdag 28 september 2011 19:25 schreef Friday12 het volgende:
Elke ptr weer hetzelfde![]()
Mensen die meteen al die characters tranferen zodat andere mensen er zelfs niet 1 kunnen transferen.
Als je van plan bent om op de PTR te gaan spelen zou ik dit al wel vast doen voordat ze het fixenquote:For some reason, Blizz have decided only to open up the PTR to the Us at the moment, however this little trick will allow you to get onto the PTR now using your EU account albeit with a premade character. Good if you can wait to test out the new 5 mans and other features.
under > YOUR GAME ACCOUNTS
1) click Buy Digital Games LINK (don't worry no money is going to be used)
2) in the top right click Game Region and change it to North America.
3) Go back to to YOUR GAME ACCOUNTS
4) Under all your accounts you should now have add WoW starter World of Warcraft®
Americas & Oceania (US)
5) Go to http://www.worldofwarcraft.com/charcopy/character-copy.html
5.A) if it says "There are no World of Warcraft Game Licenses attached to this Battle.Net Account" then you did not add the usa starter accont so try reading 1-5 agean.
6) Copy a Premade Character
7) Pick a Character
pick the EU realm on the list brill (eu)
9) have fun with your 378 geared Characters!
Voilla, log into PTR
you may have to go back into Game Region and swap back to EU in order to transfer your character when it does become available for EU
lol gues what dropt die Kodo net xD.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah ja daar moet ik nog maar 4 tokens voor! brb ff halen
Met een baby altje wel. In de Fok Knokploeg!quote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Zit jij ook op Auchindoun Bienelientjee?
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol gues what dropt die Kodo net xD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |