Wat een hoop zielige kindjes weer zeg, pfff. Sarah, Linus, Seth, Jelle en alle andere die ik vergeet  
 Eva is ook al een paar weken een onrustige slaper. Normaal werd ze 's nachts 1x wakker, zo rond 04.00. In het begin kreeg ze dan nog een flesje, maar inmiddels is dat niet meer nodig.
Nu wordt ze op de raarste tijden wakker, waarna wij haar uit haar eigen bedje halen en in de co-sleeper bij ons leggen. Vanaf dat eerste-wakker-wordt moment, blijft ze namelijk onrustig en om ons een hoop heen en weer lopen te besparen, leggen we haar bij ons.
Maar momenteel blijft ze onrustig, gedurende de nacht. Gemiddeld wordt ze rond 03.00 wakker en daarna is het feest. Ligt te draaien, te woelen, speen zoeken, huilen. Erg vermoeiend wordt het nu, maar ik heb geen idee wat we er aan kunnen doen.
We zijn begonnen met 1 schepje pap in haar laatste fles in de hoop dat dat wat meer verzadigd, maar dat maakt geen verschil. 
Wel hebben we haar bedjes omgedraaid, omdat ik een lichte voorkeurshouding bemerkte en ik een afplatting wil voorkomen.
Ik ben nu geneigd de co-sleeper weer gewoon op te maken zoals het was en alleen het bedje op haar kamer, waar ze overdag in slaapt, zo te laten voor een maand.
Pffff, lastig, want ik wil ook niet teveel met haar zeulen.
Ze slaapt trouwens vanaf ongeveer 21.30 's avonds, krijgt een fles om 23.30 en slaapt dan tot 03.00. Die 5/6 uur zijn wel rustig.