Volgens mij nietquote:Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef MamaPurk het volgende:
Hoe is het met Jelle, slaat de AB-kuur al een beetje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Het is prima weer voor een siëstaquote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Gefeliciteerd Kaarr met Linus! En wat ontzettend rot dat je mannetje naar het ziekenhuis moest.
MP goed dat je je eigen gevoel hebt gevolgd en wat een heerlijke dame, een blij ei zijn bij de dokter hihi.
Cyntiaa dat klinkt als een heerlijk nacht.
Mrien hoe gaat het met Jelle?
Floris kwam om 22.30/02.00/04.00/06.00/09.00 dus mams is nu een beetje moe, strakjes misschien wel tijd voor een siësta
Lichamelijk gaat het goed met me (geestelijk wat minder). Ik moet mezelf wel in de gaten houden, tenslotte ben ik gewoon nog een kraamvrouw.quote:Op maandag 26 september 2011 13:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Kaarr, wat een omslag zo ja. Ben je lichamelijk wel weer een beetje in staat om op en neer te gaan?
Ja zo een ritueeltje werkt echt hoor, zelfs als ze ouder zijn dan hechten ze daar echt waarde aanquote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje is wel moe, maar heeft moeite zich over te geven aan de slaap lijkt het. Hij ligt nu al even te slapen, ik heb hem nog even flink horen huilen tussendoor volgens mij, maar nu slaapt hij wel weer rustig.
Ik probeer er nu maar een bepaald ritueel in te krijgen, slaapzakje aan, speeldoosje aan, en dan rustig weg gaan..vond het een beetje onzin geloof ik, maar hij slaapt er nu wel weer door..
DIe rituelen zijn de bom!quote:Op maandag 26 september 2011 14:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje is wel moe, maar heeft moeite zich over te geven aan de slaap lijkt het. Hij ligt nu al even te slapen, ik heb hem nog even flink horen huilen tussendoor volgens mij, maar nu slaapt hij wel weer rustig.
Ik probeer er nu maar een bepaald ritueel in te krijgen, slaapzakje aan, speeldoosje aan, en dan rustig weg gaan..vond het een beetje onzin geloof ik, maar hij slaapt er nu wel weer door..
nou... mijn moeder had met 3 maanden al tandjes, en mijn zus ook geloof ik... dus het kan bestquote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Kaar welkom met Linus en hopelijk mag hij snel naar huis
MP ook nog niet veel opgeschoten zo te lezen
Ean kwijlt al zo'n 2 wk heel erg veel en volgens mij voel ik 2 bobbels in haar mondje. Maar tandjes kan toch nog helemaal niet. Wel is vandaag heel erg uit haar humeur heel veel huilen. Verder slaapt ze al een week heel erg behalve vandaag dus
Bij sommige kinderen is juist het ritueel van belang omdat ze dan doorhebben dat het bedtijd is. Wijk je dan van het ritueel af, snappen ze niet dat het bedtijd is en gaan ze tegenstribbelen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja zo een ritueeltje werkt echt hoor, zelfs als ze ouder zijn dan hechten ze daar echt waarde aanAls wij iets uit het vaste stappenplan vergeten worden we daar tegenwoordig door de oudste wel op gewezen
Maar bij Saar lijkt het tot op heden nog niet veel effect te hebben, die lijkt zich idd ook niet over te kunnen of willen geven aan de slaap en helemaal niet als ze door heeft dat ze alleen is. (en voor iemand die altijd riep kinderen hoor in hun eigen bed heeft ze toch al wel heel erg vaak de nachten in ieder geval bij mij in bed doorgebracht)
Ik duim met je mee BJ.
zoals de tuinen ofzo? thnx, de AH een dorp verderop opent woensdag opnieuw haar deuren na een grote verbouwing / uitbreiding dus misschien dat ze het nu wél in het assortiment opnemen. Eens vragen als ik er kom.quote:
Ja, das om het even....quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Ja das ook een idee JuudMisschien ga ik dat wel proberen, maar dan neem ik gewoon die van zonnatura
Die drinken ik en Jaël namelijk ook.
De Tuinen weet ik niet, de natuurwinkel hier is gewoon een kleine supermarkt met alleen maar natuurlijk/biologische producten.quote:Op maandag 26 september 2011 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoals de tuinen ofzo? thnx, de AH een dorp verderop opent woensdag opnieuw haar deuren na een grote verbouwing / uitbreiding dus misschien dat ze het nu wél in het assortiment opnemen. Eens vragen als ik er kom.
MP: Geert is in alles het tegenovergestelde van z'n broer. Aangezien Jan thee weigert, ga ik er idd een klein beetje vanuit dat Geert het wel drinkt straks(vooral omdat dat (of water natuurlijk) het eerste zal zijn wat hij naast bv krijgt. Niet zoals Jan een roop-kindje gaat worden (siroop dus)
Probeer anders eens lanette creme, dat is volgens mij wel te krijgen bij de drogist en anders wel bij de apotheek. als je maar niks smeert met parfum er in zoals zwitsal ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:21 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook een eczeemplekje en ik krijg het nu na een week nog niet weg. Ik smeer het in met Weleda gezichtjescreme...
Mijn mupke kauwt de hele dag op haar vingers en al ze die niet in haar mond heeft dan is het wel een rammelaar of haar speen.... ze kwijlt ook enorm veel.
Wat wel handig is, als ze tegenwoordig in bed haar speen kwijt is, dan wil ze ook wel eens op haar hand of duim zuigen en zo (weer) in slaap vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |