SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Ik zal het in mijn agenda zetten.quote:Op maandag 26 september 2011 01:22 schreef Zweetbeest het volgende:
Tis bedtijd morgen 7 uur op ajuus!
boeiendddddquote:Op maandag 26 september 2011 01:22 schreef Zweetbeest het volgende:
Tis bedtijd morgen 7 uur op ajuus!
Ik heb nog tandpasta op mijn hand van gisteravondquote:Op maandag 26 september 2011 09:15 schreef Furdinand het volgende:
Ik deed net tandpasta op mijn hand
Daarom lekker blijven schieten met zijn alle, lekker knus.quote:Op maandag 26 september 2011 09:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Leuke instelling, helaas onmogelijk.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
FOK!ken in vondelpark met oa klinker, jan en bloempje
Pics.quote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef dralion13 het volgende:
zometeen chique diner dus strak in pak
Joahquote:Op maandag 26 september 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Bloempje vond je het leuk vandaag?
Rutger kwam na zijn school nog weer ff langsquote:Op maandag 26 september 2011 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joahalleen moeee
![]()
Tot hoe laat zijn jullie nog gebleven?
Ohja hoorde ikquote:Op maandag 26 september 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rutger kwam na zijn school nog weer ff langsMaar de zon was toen weg en toen gingen we in een cafe zitten en rond half 5 ging rutger weer ofzo en toen om 5 uur gingen wij
Volgende keer moet Roy er ook zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 19:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja hoorde ikoke tof! Volgende keer blijf ik langer hoor
Joahquote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende keer moet Roy er ook zijn.
Ik heb Cosmo een kusje op zn mond gegevenWat ben ik stoer zeg.
Omdat ik hem lief vind.quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah4 oktober toch. Wauw
Vanwaar al dat gezoen?
Wat schattigquote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik hem lief vind.![]()
Ja 4 oktober? Maar dan moet het in de middag tot een uur of 5 weer.
Joahquote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat schattig
Ja nouja, prima toch, plannen we een andere keer wel langer.
Ja dat is wel kutquote:Op maandag 26 september 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JoahAlleen wel naar voor Jan dan moet hij zo lang reizen voor die paar uurtjes
Ik 5quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Furdinand het volgende:
ik heb nog nooit een fokker gezien.
Eigenlijk 6, maar die ene is totaal niet actief en ken ik niet via fok, maar via Klips.quote:
wanneer ga ik jou zien danquote:Op maandag 26 september 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
Cosmo ga ik ook nog een keer zien.
Ja wij gingen toch bier drinken met Jan? Zeg het maar.quote:Op maandag 26 september 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer ga ik jou zien dan
weeniequote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wij gingen toch bier drinken met Jan? Zeg het maar.
Ja ik heb ook druk schemaquote:
hihi ja oew goeie gaan we in utregg ofzeauquote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook druk schema
Maar ik kom wel eens een keer richting de randstad, wel eng maar moet soms toch een keer Brabant verlaten toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |