1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte dealquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Boe-man het volgende:
Kan niet op bij de Chiefs, Bowe er ook nog eens geblesseerd eraf.
Ik word wel een beetje moe van die "second coming of Elway" verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PirE het volgende:
[..]
1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte deal
Moet hij nog wel iemand overhouden om de bal naar toe gooien.quote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PirE het volgende:
[..]
1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte deal
He'll throw it to himself, he's that good apparentlyquote:Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Moet hij nog wel iemand overhouden om de bal naar toe gooien.
Dat soort vergelijkingen maak ik ook niet (redelijk nutteloos imo).quote:Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die "second coming of Elway" verwachtingen
Ik zeg ook niet dat jij dat doetquote:Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat soort vergelijkingen maak ik ook niet (redelijk nutteloos imo).
Luck - 99quote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet
Maar ik hoor het genoeg: best rated prospect since Elway, scout inc rates him at 99 blah blah blah
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 03:44 schreef popolon het volgende:
Steelers laten de Colts lekker in de game.
Inderdaad jammer van Britt. Chris Johnson heeft dit jaar ook nog niet echt kunnen overtuigen, getuige zijn stats. Moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet heb zien spelen, dus er kunnen verklarende/verzachtende omstandigheden zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 11:32 schreef DjMark het volgende:
Wat een weekend. Heerlijke onvoorspelbare wedstrijden weer.
En een mooie W voor de Titans...wel Kenny Britt ws out-for-season, en dat was dit seizoen onze beste speler tot nu toe
Van mij mag Tebow volgende week wel starten hoor, in Lambeau.quote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef kidkash19 het volgende:
Orton geeft de Broncos wel de beste kans om te winnen inderdaad....
quote:Op dinsdag 27 september 2011 04:39 schreef popolon het volgende:
De eerste TD vd avond. Geweldig nuttige speler is die Hightower toch.
Kan die beter kwaad worden op die speler die hem nog wou tackelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef Dos37 het volgende:
Snap nu trouwens pas waarom die Belichek zo kwaad werd hij wou dat er een score werd gegeven zodat ze de bal terug kregen. met nog 1 50 op de klok.
Als head coach niet maar als defensive coordinator valt hij toch wel flink door de mand de laatste tijd.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef kidkash19 het volgende:
Heh.... OH MY FUCKING GOD!!
Belichick overrated noemen
Onder Romeo Crennel was de Pats D toch een héél stuk beter dan onder BB. Wiens schuld is het dat de Pats nog steeds geen fatsoenlijke pass rushers hebben maar wel 20 CB's? Natuurlijk helpt het niet als je QB IN's gooit maar de Pats D kon de Bills offense totaal niet afstoppen. Bijna 500 yd of total offense. Chad Henne had zelfs een field day tegen de Pats D. Daar is de defensive coordinator weldegelijk verantwoordelijk voor. Het is toch belachelijk dat Brady elke wedstrijd voor 400 yd en 3 TD's moet gooien om te winnen?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:54 schreef kidkash19 het volgende:
Wanneer was zijn D echt goed dan? Het is altijd een beetje een middle of the pack D geweest terwijl de Offense de punten scoorden. Gewoon degelijk, het verlies van zondag is amper te wijten aan de Defense natuurlijk met die INTs van Brady.
quote:"The way they play, the way they blitz to empty [formations], it was something [Bills quarterback Ryan Fitzpatrick] and I saw. Anytime we line up out there and we point away from a linebacker, this one over here blitzes and leaves that gap open.
Goede 1e playquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:00 schreef Guard het volgende:
Game Time
![]()
Lions @ Cowboys
Helaas wel onkey en donkey weer als announcers![]()
Alleen recordhouder nou toch qua return TD's?quote:
Dacht dat hij het record al had?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen recordhouder nou toch qua return TD's?
Had al het record voor punt return TDs en combined, Cribbs met meeste KO TDsquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dacht dat hij het record al had?
Andre Johnson geblesseerd eraf...
Gaat lekker met hemquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Guard het volgende:
Andere hand deze keer. throwing hand nu voor Vick
Geen idee wat Brown daar aan het doen was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef Guard het volgende:
Fumble Eagles op de 1 yard line... Ze hebben het maar moeilijk in de redzone
Dat waren ze vorige week ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:31 schreef Boe-man het volgende:
Lions ook weinig indrukwekkend tot nu toe.
quote:
quote:
Hij is hard op weg naar de Lions endzonequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Terreros85 het volgende:
Romo is hard op weg naar een ander team
Hij is er nog niet. Maar als hij dit verliest, kan ik me niet voorstellen dat hij blijft na dit seizoen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij is hard op weg naar de Lions endzone
Werkt inderdaad heerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:24 schreef Dos37 het volgende:
Gamepass online, gewoon 2 wedstrijden kijken
Dat was ook wel een Stephen Garcia-achtige pass van Orton.quote:
Ik wil er eigenlijk geen gewoonte van maken.quote:
Half-time show heb ik al gehad (Falcons @ Seahawks) beginnen al aan het 3e kwart.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:36 schreef Guard het volgende:
Ik kijk nog even de halftime show, en dan is het ook voor mij afgelopen...
Ja, maar het is alweer 1st and goal Seattle. Leon Washingtonquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat moest natuurlijk gewoon een TD zijn...
Zeker maar ik sliep al.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Giants won
Of, weet niet wie hier fan van de Giants is
Bad call, maar niet zo slecht als die in de Seahawks/Steelers superbowl.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:47 schreef zjroentje het volgende:
http://www.nfl.com/gamece(...)highlights&tab=recap
lol?
-edit- Gaat dus om down by non-contact call.
Zelfde als een slidende QBquote:Official shall declare ball dead ... when runner declares himself down by falling to ground or kneeling & making no effort to advance."
Direct erna in hetzelfde stuk:quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:16 schreef kidkash19 het volgende:
Wat is de bad call dan?
[..]
Zelfde als een slidende QB
quote:That's where it gets tricky. Did Cruz "declare himself down," even though he said he believed he was touched, or did he just stumble and fall? It's a judgment call that Mike Pereira, the former NFL vice president of officiating who now works as a Fox analyst, believed the refs got wrong.
"I don't know that he gave himself up," Pereira said. "When you talk about giving yourself, you are actually talking about deliberately going to the ground. I think he stumbles and then lets the ball go. I think you have to play that."
Die hele rule is een reactie op een call in de Patriots @ Chargers van vorig jaar waarbij een rookie een bal loslaat na een falling catch omdat hij ervanuitgaat dat de play over is omdat hij down is (contact is niet nodig in college), Patriots recover de "fumble". De NFL wist dat ze daar een fout hebben gemaakt en dan komen ze maar met een onduidelijke fix die alleen maar voor meer onduidelijkheid zorgt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:16 schreef kidkash19 het volgende:
Wat is de bad call dan?
[..]
Zelfde als een slidende QB
Wat het nog mooier maakt is dat hij 't ook nog eens voor een groot deel in de kou in GB moet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:45 schreef The_Playmaker het volgende:
Damn, Rodgers is toch wel bezig aan een errug sterk seizoen! Gisteren de eerste QB in NFL history met 400 yd passing, 4 TD's en 2 rushing TD's. En na gisteren heeft hij een career passing rating van 100.5! De enigste QB in NFL history met minimaal 1500 pass attempts die een rating over 100 heeft!![]()
![]()
![]()
quote:Garcon turned a short sideline route into an 87-yard score in the second quarter [......]The 87-yarder was the fifth-longest pass play in team history and longer than anything Manning has thrown in his NFL career.
Dat argument is nu minder belangrijk vanwege de lagere rookie-salaries. Puur business gezien kon je Stafford of Bradford niet benchen vanwegen hun absurde rookie-contracten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ja want dat heeft Rodgers ook alleen maar tegen gewerkt
Ik ben een groot voorstander van het laten zitten van een aantal jaar van een rookie QB, jammer genoeg is het money talks en worden er teveel meteen in gegooid
Ja want dat was nog het grootste vraagteken rondom Rodgers. Kon hij wel in de kou spelen, aangezien hij uit California komt. Maar hij heeft zich in 3 jaar tijd enorm ontwikkeld. Eerst werd hem verweten dat hij een stats QB was die geen big games kon winnen maar nu behoort hij echt tot de elite.En hij is pas 27.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:41 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat het nog mooier maakt is dat hij 't ook nog eens voor een groot deel in de kou in GB moet doen.
quote:"It's amazing, amazing to watch him (Romo) choke like that," Redskins tight end Chris Cooley said on 106.7 The Fan in Washington. "I'm just saying, (if) I'm up 24 points in the third quarter, if I'm the head coach, I feel like I could probably just take a knee for the rest of the game, punt it away and there's no way that Detroit's gonna drive on you that many times. The only way you're gonna give up that many points is turnovers, right? It's hilarious to watch him throw pick sixes, too, back to back. I loved it."
Naming rights voor een stadion met zo'n historie, zonde hoor.quote:NEW ORLEANS -- The home of the New Orleans Saints and site of six Super Bowls will be renamed the Mercedes-Benz Superdome under a deal with the German automaker announced Tuesday.
quote:Raiders owner Davis dead at 82
OAKLAND, Calif. (AP) -- Al Davis, the Hall of Fame owner of the Oakland Raiders known for his rebellious spirit, has died.
The team announced his death at age 82 on Saturday.
It was not immediately clear when and where he died.
More
Getelefoneerde fumble ook. Ik zag die Carolina speler komen en riep al fumble en jawel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:19 schreef Guard het volgende:
Fumble Sproles, maar ik dacht dat ie down was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |