1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte dealquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Boe-man het volgende:
Kan niet op bij de Chiefs, Bowe er ook nog eens geblesseerd eraf.
Ik word wel een beetje moe van die "second coming of Elway" verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PirE het volgende:
[..]
1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte deal
Moet hij nog wel iemand overhouden om de bal naar toe gooien.quote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PirE het volgende:
[..]
1 jaar sucken en je krijgt Luck, dat is geen slechte deal
He'll throw it to himself, he's that good apparentlyquote:Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Moet hij nog wel iemand overhouden om de bal naar toe gooien.
Dat soort vergelijkingen maak ik ook niet (redelijk nutteloos imo).quote:Op maandag 26 september 2011 00:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die "second coming of Elway" verwachtingen
Ik zeg ook niet dat jij dat doetquote:Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat soort vergelijkingen maak ik ook niet (redelijk nutteloos imo).
Luck - 99quote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet
Maar ik hoor het genoeg: best rated prospect since Elway, scout inc rates him at 99 blah blah blah
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 03:44 schreef popolon het volgende:
Steelers laten de Colts lekker in de game.
Inderdaad jammer van Britt. Chris Johnson heeft dit jaar ook nog niet echt kunnen overtuigen, getuige zijn stats. Moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet heb zien spelen, dus er kunnen verklarende/verzachtende omstandigheden zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 11:32 schreef DjMark het volgende:
Wat een weekend. Heerlijke onvoorspelbare wedstrijden weer.
En een mooie W voor de Titans...wel Kenny Britt ws out-for-season, en dat was dit seizoen onze beste speler tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |