aaahwwquote:Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens
Nu ga ik emotioneel doen enzo
quote:Op maandag 26 september 2011 00:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]Nu wil ik de video natuurlijk ook zien, kun je sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gevoelens hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens
Nu ga ik emotioneel doen enzo
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Koop nou eens een Wake-up Light.quote:Op maandag 26 september 2011 00:55 schreef coban het volgende:
Oke wie belt mij om half 8 wakker dan?
[..]Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij hun marketingboy ofzoquote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop nou eens een Wake-up Light.
jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef coban het volgende:
Hahaha mk bitchhh mja teleofoon toch aan oplader andere kant van kamer dus tsjah kon sowriso niet
Komt die weerquote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hey, ik heb niet gemaakt ofso hoorquote:
Natuurlijk ken ik die, maar nu wil ik de video.quote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef mc-Piel het volgende:
Die .gif is bekend man, elke mannelijke FOK!ker die hier al meer dan een jaar rond loopt hoort die te kennen.
Ja, ik krijg 50% van de prijs van een Wake-up Light als contributie, goede deal toch.quote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ben jij hun marketingboy ofzo
Ja baas, maar ik heb nooit zin om moeite te doennnnnn begrijp mij nouuuuuu en bovendien betwijfel ik of ht wel bij mij werkkkkkkt gezienik alles verkloot hebbbbquote:Op maandag 26 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ok pielemansjequote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hey, ik heb niet gemaakt ofso hoor
Welterusten.quote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik tis alweer 01:00
Fijne nacht nog
Ik hoop dat je nachtmrrie krijgtquote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik tis alweer 01:00
Fijne nacht nog
Je weet dat niet totdat je het probeert.quote:Op maandag 26 september 2011 00:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ja baas, maar ik heb nooit zin om moeite te doennnnnn begrijp mij nouuuuuu en bovendien betwijfel ik of ht wel bij mij werkkkkkkt gezienik alles verkloot hebbbb
Weet ik weet ikkkkkquote:Op maandag 26 september 2011 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat niet totdat je het probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |