De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel van m'n zwam.quote:Op maandag 26 september 2011 00:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een foto van je hoofd
doei![]()
Ohja heb vandaag nog mn hoofd gestoten
je geslachtsdeel 'zwam' noemenquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar wel van m'n zwam.
Doei.![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef FreezePop het volgende:
Have you heard, its in the stars. Next july we collide with Mars.
dagquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef FreezePop het volgende:
Nu slapen dikke kuesjes en sorry voor vanavond. Voelde mij wel heel erg down. Soms heb ik van die episodes.
JA DAT KWAM DUS OMDAT WE HET DAAR EVEN OVER HADDEN JAquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je geslachtsdeel 'zwam' noemen.
Dankjequote:Op maandag 26 september 2011 00:47 schreef coban het volgende:
@dientje: haha veel succes met chickies hossle
Doe ook Kinzie Kenner's first job interview,quote:
Ik noem hem poef..quote:Op maandag 26 september 2011 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JA DAT KWAM DUS OMDAT WE HET DAAR EVEN OVER HADDEN JA
Normaal gesproken noem ik hem Albrecht.
Zodat je kijken kan.quote:Op maandag 26 september 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
Waarom heeft dat meisje geen onderbroek aan maar wel een rokje?
do foto van je zwam dan! Ja ik ben ng niet weg weetik jullie zijn verslavendquote:Op maandag 26 september 2011 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, maar wel van m'n zwam.
Doei.![]()
Ik ben gewoon Nostradamus.quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haten.
[..]
Ik post gewoon dus weenie.
En uiteindelijk ga je aan ons ten onderquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jullie zijn mijn heroinemijn High....mijn extacy
Addictquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Jullie zijn mijn heroinemijn High....mijn extacy
Ja maar dat is toch viesbah?quote:Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
do foto van je zwam dan! Ja ik ben ng niet weg weetik jullie zijn verslavend
Mjaquote:Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga je aan ons ten onder
quote:
quote:Nostradamus, Latijn voor Michel de Nostredame (Saint-Rémy-de-Provence, 14 december 1503 – Salon-de-Provence, 2 juli 1566) was een Frans apotheker. Volgens vele bronnen zou het ook een arts zijn geweest, hoewel hij uit de Faculteit der Geneeskunde van Montpellier is gezet. Zoals veel van zijn collega's uit de renaissancetijd beoefende hij ook de astrologie. Hij is nu vooral bekend als ziener en auteur van Les Prophéties.
Volgens zijn aanhangers heeft hij de Wereldoorlogen, Hitler, Napoleon, het Communisme, terrorisme in Europa en vele andere zaken voorspeld. Het belangrijkste wat ons nog te wachten zou staan is de komst van de persoon Chiren. Dit zou een Europeaan zijn, mogelijk een Fransman, die langdurige wereldvrede zou brengen. Volgens sceptici zijn de uitspraken van Nostradamus veel te vaag en kan men er met gemak om het even welke interpretatie aan geven die past in de hedendaagse situatie, wat volgens die sceptici ook voortdurend gebeurt.
welnee stuur maar hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |