Kun je ban voor krijgen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier is geen naakt te zien, no really
Het is niet wat het lijkt
Wat dan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Chloroform! Wat zag ik laatst iets liefs van jou over mij
Zal ik je even helpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lul niet, jij bent gewoon hetero want jij bent niet vies van een goed mannenlijf en grote lul.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zal ik je even helpen?Wij hebben geen seks, iew bah, is vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Hoe komt dat witte spul in je ogen dan?quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij hebben geen seks, iew bah, is vies.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht, ik begin die Drommeldaris steeds meer te waarderen nu Faux. terug is.
Ik offerde laatst mijzelf op.quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er moeten offers gemaakt worden, mijn beste OV.
Is ook zo.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul niet, jij bent gewoon hetero want jij bent niet vies van een goed mannenlijf en grote lul.
Hoezo, er zit toch geen naakt in, het is slechts een illusie, het is niet eens waar het op lijkt!quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe komt dat witte spul in je ogen dan?
Oh dat. Nou ja, doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:
Nee.quote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb ik een goed mannenlijf?
Daar kom je nooit meer van af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |