Ja dat welquote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
je bent wel nog gepermbanned tussendoor
Ben jij gepermbanned?quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Moet je nagaan, wat zouden jullie zonder me moeten?
En glimjas met bont strakke broek en uggs of nikes.quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er meer op inderdaad. Meestal een dikke tas om de linkerarm en een BB in de rechterhand
Je postte om 22:22:23.quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Moet je nagaan, wat zouden jullie zonder me moeten?
Ja, en uiteindelijk hebben we toch weinig haat van buitenstanders ervaren, moet je nagaan.quote:
Afkoelban en een permban jaquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben jij gepermbanned?Wist ik niet eens
Hahaha geweldigquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je postte om 22:22:23.
Very close.
Nee, want dat idee werd omgetoverd tot een "Dagbagger", daarom was ik daar zo fel tegen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lag te te slapen toen UDOWU werd gestart.Maar ik was wel de initiatiefnemer samen met Oerbeer.
Jouw eerste post in UDOWU:quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets waar jij perfect thuis hoort
Dit is wel veel toegankelijker ja.quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ARG was op een gegeven moment wel een hele erge kliek.
Afkoel is uitgelokt door zo'n lul die op mijn snor ging haten en permban was met hele rare redenquote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha wat ben je toch een boefje
Enkele reacties van mij:quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef TWP het volgende:
Mien god, wat een kutidee. Je kunt in minstens 5 reeksen in ONZ off-topic SC'en en nog is het niet goedDit gaat hem niet worden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef TWP het volgende:
En als je zo graag met je 'groepje gezellige users' wilt kletsen kun je beter MSN of Skype opstarten dan elke keer maar weer een SC openen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef TWP het volgende:
[..]
En snij de internetkabel door in plaats van de polsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |