yepquote:
Ik ga op William stemmenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Ik denk wel dat ie er door de jury uit gestemd moet worden, als het publiek het mag gaan bepalen vrees ik het ergste.
kijk wat er vorig was gebeurtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Ik denk wel dat ie er door de jury uit gestemd moet worden, als het publiek het mag gaan bepalen vrees ik het ergste.
3 koppels met de minste stemmen en daarna beslist de juryquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand toch?of zijn de eerste ronden geen sms-ronden nog?
Jankt je hond als die Lorenzo hoort?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok waarom kijk ik nog, de hond jankt
Inderdaad, het zag er echt gezellig uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef megamandy het volgende:
Ik wil naar Cuba, aaah hoe die mensen daar dansen tijdens het uitgaan
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon wegquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Mederiacvm het volgende:
ik denk dat ze hem nu hebben doorgelaten zodat hij volgend jaar niet nog een keer kan meedoen. Deelname liveshow=einde deelname voorronde
Omdat je dan denk ik niet nog een keer mee wilt doen..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon weg
nu kunnen ze er na 1 liveshow definitief van af zijn (ik hoop het iig)quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |