Johquote:ook erg duidelijk geworden dat ik mijn zelfstandigheid en mogelijkheid tot professionele en persoonlijke groei absoluut niet wil afstaan. Ik wil graag in een ander land wonen, maar ik moet er wel mezelf kunnen zijn. Ik ben te jong en energiek om deze dingen op te geven
Hij was toch al eens voor langere tijd in Istanbul geweest ?quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien gaat hij dan ook wel naar Istanbul, zijn boek kan hij daar ook schrijven, toch?
hij heeft toch ook eerder in turkije gewoond? dan is t wel een mogelijkheidquote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien gaat hij dan ook wel naar Istanbul, zijn boek kan hij daar ook schrijven, toch?
toch te veel moeite voor zijn soulmatequote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
hij moet maar naar instanbul komen zo lijkt haar gedachte. die gast is nogal gek.quote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik kreeg uit de update een beetje het gevoel dat Darnell al wat naar de achtergrond verschoven was.
Waarom is ze niet na 2 weken weer terug gevlogen naar Amerika en had ze 90 dagen haar stinkende best gedaam om alsnog werk te vinden.................
Ze had toch gewoon weer een toeristen visum aan kunnen vragen???
dat van 90 dagen is een visa waiver en mag je niet op werken...quote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik kreeg uit de update een beetje het gevoel dat Darnell al wat naar de achtergrond verschoven was.
Waarom is ze niet na 2 weken weer terug gevlogen naar Amerika en had ze 90 dagen haar stinkende best gedaam om alsnog werk te vinden.................
Ze had toch gewoon weer een toeristen visum aan kunnen vragen???
Ze heeft nieteens hersenen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij had dit grietje ook geen opleiding.
kruiwagen voor haar nyc droom?quote:Op zondag 25 september 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat zij hem niet meer mist nu, zonder Amerika is hij ook weinig aan
Geen Amerika, dan ook geen man meer...
Natuurlijk. Zielig voor hem trouwens.quote:
maar je kan wel alvast werk zoeken en netwerken om er daarna op een werkvisum te kunnen verblijvenquote:Op zondag 25 september 2011 21:40 schreef OreO het volgende:
[..]
dat van 90 dagen is een visa waiver en mag je niet op werken...
Zou kunnen, en met haar favo plek is zo'n 'aardige jongen' wel leuk, maar als die leuke plek weg is, dan is er van de jongen weinig over (denk ik)quote:
zo knap vond ik haar niet. dus zelfs dat lijkt t me niet voor haar. misschien is can wel iets voor haar.quote:Op zondag 25 september 2011 21:44 schreef APK het volgende:
Wat een raar expressieloos wijf
Lijkt mij meer iets voor een voetballer oid
De Dirk Kuijten en Vennegoor of Hesselings moeten ook aan de vrouwquote:Op zondag 25 september 2011 21:45 schreef dawg het volgende:
zo knap vond ik haar niet. dus zelfs dat lijkt t me niet voor haar. misschien is can wel iets voor haar.
nah die turk van een paar afleveringen geleden past veel beter. woont al in instanbul, opgefokt en agressief, niet bijster intelligent.quote:Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
De Dirk Kuijten en Vennegoor of Hesselings moeten ook aan de vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |