abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102370774

Welkom in het McDonald's Crew topic. Waar alle McDonald's Medewerkers ervaringen delen.
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!

Crewleden
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
misz--kelliej - Purmerend
mstyle - Zwolle
gewoonfaye - Arnhem Rijnstraat
Krimpen - Capelle aan den IJssel
Nightshadow - Zutphen
MaximumRush - Dordrecht Noord
Roces18 - omgeving Utrecht

Lopende acties

McDeal
Met je persoonlijke pas korting op kleding, electronica, dagjes uit, zwemmen, naar de bioscoop, en nog veel meer!
Log hier in en bekijk de laatste acties.

Komende actie(s)
- Chicken Saté (27 september)
- Grotere smoothies / 200ml (11 oktober)
- Return of your favourite Burger-winnaar + McFlurry (18 oktober)
- Nieuwe McFlurry (8 november)

Vorige delen
mc donalds medewerkers topic
McDonald's Crew #2
McDonald's Crew #3
McDonald's Crew #4
McDonald's Crew #5
McDonald's Crew #6: Optimized Beef in aantocht
McDonald's Crew #7
McDonald's Crew #8: Waar de glazen hun return maken!
McDonald's Crew #9: Met een nieuwe kortingsbonnenactie
McDonald's Crew #10: New York Crispy in aantocht
McDonald's Crew #11: Waar Yannick567 en Spamkip de baas spelen
McDonald's Crew #12
McDonald's Crew #13: Waar de zomer en zomeracties voor de deur staan
McDonald's Crew #14: Waar we de McRib niet terugbrengen!

Je kunt de OP vinden in de FOK!wiki, klik hier en pas gelijk de OP aan als je een nieuw topic opent!
pi_102370800
Zo.. nu heb ik de reeks wel goed geopend geloof ik :')
Laatste post:
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Roces18 het volgende:
huh? ik dacht dat iedereen zijn oude zooi moest inleveren en inruil daarvoor meteen de nieuwe kleding verplicht kreeg
Ja, maar ze gaan eerst alle oude caps en schorten opmaken ofzo, voordat de nieuwe geleverd worden. Weet niet precies. In onze franchise gaan niet alle restaurants over op die nieuwe kleding, van de 7 restaurants krijgen er maar 3 (waaronder wij) die nieuwe kleding.
  zondag 25 september 2011 @ 19:45:51 #3
286575 Roces18
Chef de party
pi_102370987
Hmm apart. Maar wanneer krijgen jullie de nieuwe kleding dan? Want een schort enzo gaat best lang mee. En als die op zijn, en er komen nieuwe mensen die krijgen dan de nieuwe kleding? En dan loopt iedereen door elkaar heen ahaah
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102371076
Restaurants die hun kleding hebben besteld krijgen die gewoon uitgeleverd en moeten die gewoon gaan dragen, ik doelde er eerder op dat ze eerst nog oude petten gaan uitleveren ofzo, zoiets dacht ik te lezen. Terwijl die caps ook een ander model hebben :9 Nieuwe mensen krijgen standaard nieuwe kleding, lijkt me logisch.
pi_102371243
Duurt toch wel even voordat het per zaak volledig is ingevoerd :P de vorige kledingwissel heeft hier iig een paar maand geduurd :P
pi_102373099
The American classic 1955 :r

Krijgen jullie hier veel klachten over? :*
pi_102385285
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:

Ik hoor er eigenlijk niet zo heel veel over, hij verkoopt hier nog steeds heel goed.
pi_102401533
Is iemand van jullie bekend met TOPdesk?

Waarschijnlijk niet, maar nooit geschoten is altijd mis. McDonald's Nederland maakt er namelijk gebruik van (waarschijnlijk alleen intern, maar kan ook door franchisenemers gebruikt worden) en ik moet hier voor mijn afstudeerscriptie meer over weten. Zal binnenkort mijn restaurant manager vragen, maar die zie ik voorlopig even niet.
pi_102402358
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Nightshadow het volgende:
Is iemand van jullie bekend met TOPdesk?

Waarschijnlijk niet, maar nooit geschoten is altijd mis. McDonald's Nederland maakt er namelijk gebruik van (waarschijnlijk alleen intern, maar kan ook door franchisenemers gebruikt worden) en ik moet hier voor mijn afstudeerscriptie meer over weten. Zal binnenkort mijn restaurant manager vragen, maar die zie ik voorlopig even niet.
Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 16:34:10 ]
pi_102406806
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.
Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.
pi_102418206
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:34 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.
Ik maak er regelmatig gebruik voor door mijn werk, alleen dat is niet bij de Mc.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_102420011
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:

Geen klachten dat die '55 niet lekker zou zijn, wel veel mensen die zeggen de Tasty te missen en vragen of en wanneer die terugkomt...
pi_102431014
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de reacties van mensen die de nieuwe kleding echt dragen.

Op dit moment ben ik er zeer sceptisch over, alleen heb ik de kleding nog nooit gedragen. Alles wat ik weet komt vanuit de media, McTeam en internet...

Binnen onze franchise gaat 1 restaurant de nieuwe kleding 'testen,' niet de mijne. Ben dus benieuwd naar jullie reacties op de kleding!
pi_102444956
Twee collega's van mij dragen de kleding al en zeggen dat het veel beter zit dan de oude kleding. Het ziet er ook uit alsof het veel beter zit. Zal vanavond wel eens vragen wanneer wij de nieuwe kleding krijgen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:16:28 #15
286575 Roces18
Chef de party
pi_102448511
het kan misschien wel beter zitten maar je ziet eruit als een mongool 8)7
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:09:27 #16
340455 Alle-Andere-Mensen
Dus, jij niet aandachtsgeilerd
pi_102451275
Heey!

Ik solliciteer net voor mijn eerste baantje en ik heb de belangstelling gewekt van de selecteerders van de mcDonalds! Nu vragen ze me naar interesses, hobby's en speciale vaardigheden en mijn motivatie om te werken bij hun restaurant!

Hoe hebben jullie dat beschreven? (Jullie zijn immers aangenomen) kortom; wat willen zij graag horen dat je bent?
pi_102452261
Interesses: Alles wat jouw niet interesseert.
Hobby's: Eh?
Speciale vaardigheden: Tegen de richting in inademen.

God, ik heb toen echt niks boeiends ingevuld :')
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:30:14 #18
340455 Alle-Andere-Mensen
Dus, jij niet aandachtsgeilerd
pi_102452544
:(
pi_102453717
Dat soort dingen willen ze alleen van je weten zodat ze iets meer over jou te weten komen. Dan hebben ze een beetje een beeld bij je. Is wel fijn toch?
pi_102454285
gvd klote topic, ik wil die chickensate nu!!
pi_102467780
Chickensate :r

Ik zou dat soort dingen gewoon serieus invullen, gebeurt vaak zat dat ze bepaalde mensen niet aannemen of überhaupt niet oproepen voor sollicitatie vanwege een negatief beeld.
pi_102473280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Heey!

Ik solliciteer net voor mijn eerste baantje en ik heb de belangstelling gewekt van de selecteerders van de mcDonalds! Nu vragen ze me naar interesses, hobby's en speciale vaardigheden en mijn motivatie om te werken bij hun restaurant!

Hoe hebben jullie dat beschreven? (Jullie zijn immers aangenomen) kortom; wat willen zij graag horen dat je bent?
Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.

Qua speciale vaardigheden, zou ik als ik jou was eens goed nadenken wat McDonald's voor mensen zoekt... Bedenk welke kwaliteiten de medewerkers (zouden moeten) bezitten en kijk dan of jij die ook bezit. Denk bijvoorbeeld aan stressbestendigheid, teamplayer zijn en gastvriendelijkheid!

Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult. Geld verdienen kan best een goede motivatie zijn, maar geef dan ook aan waarom je dat geld wil verdienen. Eigenlijk moet je in je motivatie aangeven waarom je bij McDonald's wil werken, en niet bij (bijvoorbeeld) AH.
Voor mij persoonlijk, ik heb als klein kind geroepen dat ik later bij McDonald's wilde werken, dat heb ik tijdens mijn sollicitatiegesprek dan ook verteld. Er werd hardop om gelachen, maar ik ben wel aangenomen... O-)
pi_102474333
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.

Qua speciale vaardigheden, zou ik als ik jou was eens goed nadenken wat McDonald's voor mensen zoekt... Bedenk welke kwaliteiten de medewerkers (zouden moeten) bezitten en kijk dan of jij die ook bezit. Denk bijvoorbeeld aan stressbestendigheid, teamplayer zijn en gastvriendelijkheid!

Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult. Geld verdienen kan best een goede motivatie zijn, maar geef dan ook aan waarom je dat geld wil verdienen. Eigenlijk moet je in je motivatie aangeven waarom je bij McDonald's wil werken, en niet bij (bijvoorbeeld) AH.
Voor mij persoonlijk, ik heb als klein kind geroepen dat ik later bij McDonald's wilde werken, dat heb ik tijdens mijn sollicitatiegesprek dan ook verteld. Er werd hardop om gelachen, maar ik ben wel aangenomen... O-)
Dat interesses en hobby's niet zoveel uitmaken ben ik het niet met je eens. Ben het er wel mee eens dat het minder belangrijk is dan motivatie. Ik weet al niet meer wat ik toen ingevuld heb, niet echt heel lang over nagedacht. Geloof dat ik iets aangaf dat ik graag deel uitmaakte van een leuk en resultaatgericht team.
pi_102482202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult.
Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzo :') Voor eerlijkheid krijg je ook bonuspunten ;) En bij hobby's niks ingevuld. Gaat ze niks aan.

Iedereen kan bij de mcdonalds terecht tenzij je niet helemaal 100% bent, dan is het een ander verhaal :P
pi_102489829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzo :') Voor eerlijkheid krijg je ook bonuspunten ;) En bij hobby's niks ingevuld. Gaat ze niks aan.

Iedereen kan bij de mcdonalds terechttenzij je niet helemaal 100% bent, dan is het een ander verhaal :P
Dat is ook niet helemaal waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')