Ja, maar ze gaan eerst alle oude caps en schorten opmaken ofzo, voordat de nieuwe geleverd worden. Weet niet precies. In onze franchise gaan niet alle restaurants over op die nieuwe kleding, van de 7 restaurants krijgen er maar 3 (waaronder wij) die nieuwe kleding.quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Roces18 het volgende:
huh? ik dacht dat iedereen zijn oude zooi moest inleveren en inruil daarvoor meteen de nieuwe kleding verplicht kreeg
Ik hoor er eigenlijk niet zo heel veel over, hij verkoopt hier nog steeds heel goed.quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:
The American classic 1955
Krijgen jullie hier veel klachten over?
Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.quote:Op maandag 26 september 2011 16:12 schreef Nightshadow het volgende:
Is iemand van jullie bekend met TOPdesk?
Waarschijnlijk niet, maar nooit geschoten is altijd mis. McDonald's Nederland maakt er namelijk gebruik van (waarschijnlijk alleen intern, maar kan ook door franchisenemers gebruikt worden) en ik moet hier voor mijn afstudeerscriptie meer over weten. Zal binnenkort mijn restaurant manager vragen, maar die zie ik voorlopig even niet.
Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.quote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja wat is bekend. Ik weet alleen dat het te gebruiken is voor IT helpdesk.
Ik maak er regelmatig gebruik voor door mijn werk, alleen dat is niet bij de Mc.quote:Op maandag 26 september 2011 18:34 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Waar het mij eigenlijk om gaat is de vraag of McDonald's NL topdesk alleen intern gebruikt of ook richting franchise en/of co-op.
Geen klachten dat die '55 niet lekker zou zijn, wel veel mensen die zeggen de Tasty te missen en vragen of en wanneer die terugkomt...quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef -tape- het volgende:
The American classic 1955
Krijgen jullie hier veel klachten over?
Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Heey!
Ik solliciteer net voor mijn eerste baantje en ik heb de belangstelling gewekt van de selecteerders van de mcDonalds! Nu vragen ze me naar interesses, hobby's en speciale vaardigheden en mijn motivatie om te werken bij hun restaurant!
Hoe hebben jullie dat beschreven? (Jullie zijn immers aangenomen) kortom; wat willen zij graag horen dat je bent?
Dat interesses en hobby's niet zoveel uitmaken ben ik het niet met je eens. Ben het er wel mee eens dat het minder belangrijk is dan motivatie. Ik weet al niet meer wat ik toen ingevuld heb, niet echt heel lang over nagedacht. Geloof dat ik iets aangaf dat ik graag deel uitmaakte van een leuk en resultaatgericht team.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Je interesses en hobby's maken niet zo heel veel uit; dat zijn niet de punten waarop je wel of niet aangenomen wordt! Is puur om een beeld van jou, als persoon, te kunnen krijgen.
Qua speciale vaardigheden, zou ik als ik jou was eens goed nadenken wat McDonald's voor mensen zoekt... Bedenk welke kwaliteiten de medewerkers (zouden moeten) bezitten en kijk dan of jij die ook bezit. Denk bijvoorbeeld aan stressbestendigheid, teamplayer zijn en gastvriendelijkheid!
Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult. Geld verdienen kan best een goede motivatie zijn, maar geef dan ook aan waarom je dat geld wil verdienen. Eigenlijk moet je in je motivatie aangeven waarom je bij McDonald's wil werken, en niet bij (bijvoorbeeld) AH.
Voor mij persoonlijk, ik heb als klein kind geroepen dat ik later bij McDonald's wilde werken, dat heb ik tijdens mijn sollicitatiegesprek dan ook verteld. Er werd hardop om gelachen, maar ik ben wel aangenomen...
Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 12:23 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Motivatie is nog wel het meest belangrijk; als jij gaat zeggen, "Ja, ik heb doekoes nodig mann" Dat geeft niet de beste indruk, zoals je zelf wel begrijpen zult.
Dat is ook niet helemaal waar.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik had geld verdienen wel als motivatie. Wat denken ze anders dat ik bij de Mc carrière wil maken ofzoVoor eerlijkheid krijg je ook bonuspunten
En bij hobby's niks ingevuld. Gaat ze niks aan.
Iedereen kan bij de mcdonalds terechttenzij je niet helemaal 100% bent, dan is het een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |