Nop. Tevens het commentaar van de verslaggever bij de rode kaart. Waar hij zei dat hij het zwaar bestraft vond.quote:
Dit is een andere commentator he.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Tevens het commentaar van de verslaggever bij de rode kaart. Waar hij zei dat hij het zwaar bestraft vond.
Idd ja, maargoed ik moest zelf ineens voetballen om 13:00.quote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Caland het volgende:
Gewoon 90 minutes kijken.
Zoveel beter dan studio jood.
Tuurlijk zit dat niet in studio knvb. Ze moeten de naam van de scheids zuiver houden.quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Zit het moment van Schaken (pingel) niet in de samenvatting ?
Ik bedoel het samenvattingenprogramma van EL, dat heet 90 minutesquote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd ja, maargoed ik moest zelf ineens voetballen om 13:00.
Oh...cool, thanks voor de tip.quote:Op zondag 25 september 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel het samenvattingenprogramma van EL, dat heet 90 minutes
Om half 9
Triest hè? Dat was ook nog de uitgebreide samenvatting van Feijenoord. Zelfs in de mini-samenvatting van de neuzen kwam hun discussiemoment nog in voor. Echt een Ajaxbolwerkquote:Op zondag 25 september 2011 19:21 schreef Roffamannetje het volgende:
Verbazen jullie je nog over de samenvattingen van de NOS? Het is elke keer hetzelfde liedje daar hoor bij wedstrijden van Feyenoord
twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 25-09-2011 om 20:02:17In the Italian restaurant #o'pazzo hopefully the food is like the reputation! reageer retweet
Stand tall!quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Triest hè? Dat was ook nog de uitgebreide samenvatting van Feijenoord. Zelfs in de mini-samenvatting van de neuzen kwam hun discussiemoment nog in voor. Echt een Ajaxbolwerk
quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
Wie is die commentator? Overduidelijk z'n voorkeurtje klaar.
Dat klipt. Maar als ik Twente kijk heb ik ook altijd het idee dat de commentator tegen is, dat zal bij Ajaxcieden niet anders zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Tevens het commentaar van de verslaggever bij de rode kaart. Waar hij zei dat hij het zwaar bestraft vond.
Mja, ik heb me gisteren ook echt zitten verbazen over dat Ajax-publiek. Dat je constant je eigen ploeg uitfluit/janken bij een verkeerde pass/balverlies begrijp ik echt niet. Dan sta je gelijk en ga je lopen fluiten in plaats van achter je club te gaan staan in de laatste paar minuten....quote:Op zondag 25 september 2011 22:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
In het A-topic wordt hier en daar al het hoofd van Frank the Burp geeist.
We hebben straks een nieuwe Beukering als ie zo doorgaat met etenquote:Op zondag 25 september 2011 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker pizzatje voor John en z'n chima. Heerlijk toch.
Verwend he, maarja ik laat mij niet uit over dat publiek daar. Ik heb een heerlijk Feijenoord gezien, dat gespeeld heeft met passie en strijd.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik heb me gisteren ook echt zitten verbazen over dat Ajax-publiek. Dat je constant je eigen ploeg uitfluit/janken bij een verkeerde pass/balverlies begrijp ik echt niet. Dan sta je gelijk en ga je lopen fluiten in plaats van achter je club te gaan staan in de laatste paar minuten....
Dat je weleens pissig bent, snap ik ook wel....maar dit slaat echt nergens op. Hoort blijkbaar bij het publiek daar....
Liever dat dan dat ze gebouwen van de club zelf gaan bestormenquote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, ik heb me gisteren ook echt zitten verbazen over dat Ajax-publiek. Dat je constant je eigen ploeg uitfluit/janken bij een verkeerde pass/balverlies begrijp ik echt niet. Dan sta je gelijk en ga je lopen fluiten in plaats van achter je club te gaan staan in de laatste paar minuten....
Dat je weleens pissig bent, snap ik ook wel....maar dit slaat echt nergens op. Hoort blijkbaar bij het publiek daar....
O'pazzoquote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
Zo het is weer tijd voor de belangrijke dingen in het leven :twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 25-09-2011 om 20:02:17In the Italian restaurant #o'pazzo hopefully the food is like the reputation! reageer retweet
Weet je, het is niet alleen passie en strijd. Het stond positioneel gewoon goed, en daardoor loop je niet achter de feiten aan. Dat is echt zo'n groot verschil met vorig seizoen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verwend he, maarja ik laat mij niet uit over dat publiek daar. Ik heb een heerlijk Feijenoord gezien, dat gespeeld heeft met passie en strijd.
Je ziet inderdaad dat er nu ook goed wordt getraind op positiespel.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je, het is niet alleen passie en strijd. Het stond positioneel gewoon goed, en daardoor loop je niet achter de feiten aan. Dat is echt zo'n groot verschil met vorig seizoen.
Goede vergelijking ook....quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze gebouwen van de club zelf gaan bestormen
Dat lag allemaal aan Been en aan niemand anders.quote:Op zondag 25 september 2011 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je, het is niet alleen passie en strijd. Het stond positioneel gewoon goed, en daardoor loop je niet achter de feiten aan. Dat is echt zo'n groot verschil met vorig seizoen.
Inderdaad. Dat heb ik ook heel vorig seizoen gezegd, dat het lijkt alsof er niet getraind wordt op positiespel.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat lag allemaal aan Been en aan niemand anders.
Slechtste trainer die we ooit gehad hebben.
Verbaast dat jou? Ik ken het ArenA-publiek niet anders.quote:Op zondag 25 september 2011 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb ik ook heel vorig seizoen gezegd, dat het lijkt alsof er niet getraind wordt op positiespel.
Tsja, of ze doen eens positief over Feyenoord of ze trekken minder kijkers. DOm zijn ze niet bij de NeuSquote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef Netsplitter het volgende:
Vind ze zeer positief over Feijenoord vanavond.
Ach...als ik 'm zo inschat denk ik dat hij een Happy Meal net zo lekker zou vinden als een maaltijd bij een sterrenrestaurant. Het zal vast gesmaakt hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O'pazzo
Je kunt nog beter 100 meter verder de Hoogstraat oplopen en bij Raphaello's gaan eten.
Betaal je 1/3e en heb je een betere pizza
Snap niet dat je dat als Feyenoord-supporter serieus gaat zitten kijken? Neuzengewauwel, en als Sjek iets roept in de trend van "Feyenoord goed bezig" weet je toch dat het niet gemeend is.quote:Op zondag 25 september 2011 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, of ze doen eens positief over Feyenoord of ze trekken minder kijkers. DOm zijn ze niet bij de NeuS
Bezoek jij vaak trainingen?quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef Caland het volgende:
Mwah, er werd uiteraard wel getraind op positiespel. Maar veelal dezelfde oefeningen, weinig variatie, heel kort, enige zinvolle coaching vanaf de kant kwam van Vlemmings en zelfs dan maar karig. Been zat maar wat te geinen of riep een keer 'goede pass' of 'feller', net als mijn trainer
Je ziet nu dat Van Gastel als een kampleider erboven op zit, Koeman een beetje daaromheen loopt maar wel veel apart praat met spelers en er wordt ook meer per linie getraind heb ik het idee.
Deze trainingsstaf is enorm complementair aan elkaar.
Probeer altijd wel een keer per week te gaan, soms twee.quote:
Wat is de rol van Gio bij de trainingen?quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef Caland het volgende:
Mwah, er werd uiteraard wel getraind op positiespel. Maar veelal dezelfde oefeningen, weinig variatie, heel kort, enige zinvolle coaching vanaf de kant kwam van Vlemmings en zelfs dan maar karig. Been zat maar wat te geinen of riep een keer 'goede pass' of 'feller', net als mijn trainer
Je ziet nu dat Van Gastel als een kampleider erboven op zit, Koeman een beetje daaromheen loopt maar wel veel apart praat met spelers en er wordt ook meer per linie getraind heb ik het idee.
Deze trainingsstaf is enorm complementair aan elkaar.
Ok, ik had niet gedacht dat er zoveel verschil bestond in trainingsmethodes.quote:Op zondag 25 september 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer altijd wel een keer per week te gaan, soms twee.
Nu kan het nog als student.
Is mij niet helemaal duidelijk. Lijkt een beetje de vertrouwenspersoon te zijn van de spelers. Op het eerste oog is zijn rol wat minder dan die van Van Gastel, is ook nog in opleiding en zit er ook niet helemaal fulltime bij dacht ik.quote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is de rol van Gio bij de trainingen?
Officieel is hij inmiddels fulltime ass. trainer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Is mij niet helemaal duidelijk. Lijkt een beetje de vertrouwenspersoon te zijn van de spelers. Op het eerste oog is zijn rol wat minder dan die van Van Gastel, is ook nog in opleiding en zit er ook niet helemaal fulltime bij dacht ik.
Maargoed, je kan niet alles aflezen aan trainingen. Wat er gezegd wordt tijdens besprekingen krijg je niet mee natuurlijk.
En jij gelooft in dat fabeltje?quote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Officieel is hij inmiddels fulltime ass. trainer.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij vertrouwenspersoon is, aangezien hij het deze zomer niets wist van de klachten vd spelersgroep over Been.
Hij is er pas na het vertrek van Been verder bij betrokken hequote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij vertrouwenspersoon is, aangezien hij het deze zomer niets wist van de klachten vd spelersgroep over Been.
Dat die zogenaamde klachten ingefluisterd zijn door van Geel is inderdaad niet ondenkbaar.quote:
Tuurlijk wist hij dat welquote:Op zondag 25 september 2011 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Been is er op een heel slinkse manier uitgewerkt. Iedereen wist van de negatieve geluiden af.quote:Op zondag 25 september 2011 22:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dat die zogenaamde klachten ingefluisterd zijn door van Geel is inderdaad niet ondenkbaar.
(Hoewel een deel van die klachten natuurlijk wel bestonden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |