De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?quote:Op zondag 25 september 2011 18:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, was bij de Graham Norton show.
Ja dattequote:
wait whatquote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Geen idee, ik heb alleen het laatste stukje gezien. Maar ik moest lachen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering heb ik ook gezien. Die gekke fans van hem stonden toch voor de studio terwijl het -10 graden Celsius buiten was?
Mee eens wel.quote:
mc hammerquote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Sanasoufi-post.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Help ik kan niet kiezen, met wie zal ik later trouwen sean sullivan of renato ferreira
Waarom kiezen? Burgerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ey wie vind jij knapperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of renato:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |