Klopt ik denk zelfs nog wel dat 20 oz sneller stuk gaat dan een normale 12-15 oz broek..quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef M1stral het volgende:
Dan noem je ook wat ook. Maar bij normaal gebruik + soak (vergeet niet dat Offy heel lang raw gedragen heeft, plus een strakke fit had in den beginne) is het zo goed als onmogelijk.
Als je wilt kan natuurlijk uitiendelijk alles kapot. Ook 20+ Oz denim...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Wat is er overrated aan?quote:Op maandag 26 september 2011 23:16 schreef M1stral het volgende:
Zal wel weer storm lopen... Die geel/blauwe selvage is echt dope man. En wat een kwaliteit
@ Atta: Dior is overrated. En die stacks zijn too much in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu zin om mijn momo aan te doen morgen, maar ben inmiddels weer 2kg zwaarder, dus denk niet dat ik er erg comfortabel in zit
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ik denk dat het een pre-wash is. Dior fade over het algemeen namelijk vrij ruk. Ik heb nog nooit een echt mooi paartje gezien.quote:Op maandag 26 september 2011 23:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat is er overrated aan?
Heb me er nog niet echt in verdiept dus kan er nog niet echt over oordelen maar vind ze op die foto wel echt mooi gefade.
Shit is alleen wel mad expensive als je het nieuw in de winkel koopt waarschijnlijk.
APC New Curequote:Op dinsdag 27 september 2011 02:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat naar mijn smaak dit by far de beste fit is.
Zal vast wel niks onder de 150e. zijn met een vergelijkbaar model?
Dat wil die graag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:29 schreef T_Fuff het volgende:
@zwartemp, vind die fit verre van optimaal, skinny
Nezhi, over het algemeen word aangeraden aanpassingen te doen nadat alle krimp eruit is. Maar dit geld vooral voor unsanforized jeans. Sinds Nudie sanforized is, maakt het dus vrij weinig uit of je de alterations voor of na de was doet, de krimp is minimaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef Nezhi het volgende:
Ik wil mijn slim jim laten taperen (ja ja, had gewoon gelijk een grim tim moeten halen), kan ik deze gelijk laten taperen zoals ik wil of moet ik hem iets wijder laten ivm krimpen als ik hem was? Lijkt mij eigenlijk dat die niet zo veel krimpt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Dat is?quote:Op woensdag 28 september 2011 10:36 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fitpics komen later
quote:Op woensdag 28 september 2011 10:36 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fitpics komen later
Ik zal de ES altijd tof vinden. Was ook m'n eerste echte dry project. (al heb ik in het verleden wel dry's gehad maar geen aandacht aan besteedt).quote:Op woensdag 28 september 2011 11:00 schreef bokkepoot het volgende:
Even steven dry grey..Echt een heerlijk licht broekje qua oz en de fit is as usual![]()
Word een mooi zomerbroekje
Beetje wel maar dat was ik ook kwijt voor m'n AJDRS. Die broek bevalt nog steeds. Draag em vandaag dan ook.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed gelukt
De Hank rey lijkt er inderdaad wel op..al is die mad overpriced..Kom op 160 voor een dry selvage.Voor een nudie is dat gewoon te duur.
Fit is ace.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:13 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed gelukt
De Hank rey lijkt er inderdaad wel op..al is die mad overpriced..Kom op 160 voor een dry selvage.Voor een nudie is dat gewoon te duur.
Danku..quote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Fit is ace.
Hij is bij jou echt een stuk wijder dan bij mij in de thigh area, ik zou eigenlijk een maatje 31 moeten hebben voor het mooie. Maar zoals ik hem nu heb zit ie ook prima.
Hij is in de 4-5 dagen dat ik hem gedragen heb al wel ietsjes wijder geworden, hij zat bij mij eerst ook iets te strak en nu zit ie confortabel strak. Mag nog wel ietsjes uitlopen, denk dat dat met een week of 2 draagtijd de stretch wel op maximaal zit.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Danku..
Rekt ie trouwens snel? De waist is namelijk nog wel wat te strak
Volgens mij 1 up sizen. Maar je zou dutch erorrist een berichtje moeten sturen. Das de levi's stf expert hier. Die draagt niets anders. Waarom begin je niet met een goedkopere?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit te denken aan een 501 selvage shrink to fit.
http://www.oipolloi.com/Store/OiPolloi-DII-3398-10-levis+.html
Alleen daar is die niet meer in mijn maat.
Dus zat ik te zoeken op de online shop van levi's en is dit dan dezelfde?
http://eu.levi.com/en_NL/(...)1.html?insearch=true
En wat is jullie maatadvies voor shrink to fit jeans??
Die goedkoper zijn geen selvedge hequote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgens mij 1 up sizen. Maar je zou dutch erorrist een berichtje moeten sturen. Das de levi's stf expert hier. Die draagt niets anders. Waarom begin je niet met een goedkopere?
Maar kun je wel ervaring mee op doen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die goedkoper zijn geen selvedge heEn dat geeft toch altijd net iets extra's vind ik.
Als je dan toch selvage wil, kan je net zo goed voor roze selvage gaanquote:Op woensdag 28 september 2011 12:01 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die goedkoper zijn geen selvedge heEn dat geeft toch altijd net iets extra's vind ik.
Hebben ook unsanforized.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je dan toch selvage wil, kan je net zo goed voor roze selvage gaan
Heb ik bij m'n ALD ook, dat valt volgens mij bijna niet tegen te gaan, of je moet ze elke dag verplaatsen, maar da's op den duur ook niet meer te doen. Gewoon zorgen wanneer je hem gewassen hebt, je hem zo opnieuw cufft, dat de slijtplekken niet zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:15 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand trouwens tips om goed te cuffen?
Heb nu bij mijn apc dat er slijtplekken zitten waar de cuffs gezeten hebben, probeer ze zo min mogelijk te vouwen maar een soort te rollen maar na een paar minuten zitten ze dan toch weer in een vouw
Als je selvedge hebt, is een cuff vaak gewoon mooier.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:25 schreef One_conundrum het volgende:
Koop gewoon een broek op de goede lengte
Ik kan dus niet tegen denim bleed op m'n schoenen. Daarom draag ik alleen zwarte sneakers wanneer ik m'n momotaro draag en al het overige onder m'n Nudie.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:24 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer dan moet ik het maar doen met mijn cuffringen op m'n schoenen
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:50 schreef Wunny het volgende:
Ik zoek zelf een nieuwe broek om te dragen naast mijn APC New Standard.
Welke broek lijkt daar qua fit het meeste op? Mijn budget is 120 euro.
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |