Wat waren de measurements ook alweer?quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef T_Fuff het volgende:
Ik dacht dat alleen momo's nog toegevoegd worden
pssst Artist Denim ligt hier nog te niksen, iemand met maatje 32 niet die hem wilt overnemen?
Ik heb mijn 0701 bij BlueOwl besteld. Hij gaf aan dat de jeans een inch groter zijn dan tag (in de waist). Met die info heb ik hem dan ook aangeschaft. Ik wil straks nog wel measurement opnemen als je dat op prijs stelt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Analoog het volgende:
Ik vind het nogal verwarrend, de maten van de 0701 verschillen per site.. Als ik uitga van BiG, zal die waist afzien worden, maar Nordic Denimhouse is wat optimistischer... Hoe zit het nu echt?!
Allereerst. als je dunne benen hebt gaat een volle straight cut je niet staan, indien je een baggy fit wilt, iets wat jij dus niet wilt. Skinny cuts heeft Momotaro vrijwel niet. De enige skinny in de lijn van Japan Blue is een model van Japan Blue zelf, Momotaro (onderdeel van JB) heeft alleen slim straight en de iets strakkere variant, deze is verre van skinny.quote:Op zondag 25 september 2011 18:59 schreef Blamm het volgende:
Ik hou zelf niet heel erg van skinny fit (bij mezelf) en ben op zoek naar een degelijk paar jeans naast/ipv de eenvoudige jeans die ik nu draag.
In het vorige topic kwamen de voordelige Momotaro langs en daarbij zie ik de 901 staan. Jullie lijken allemaal voor de wat meer tight fits te gaan, is er een reden om de 901 links te laten liggen? Ik ben van mezelf aardig lang en dun (aka slungelig) dus vraag me wel af of hij niet heel baggy gaat ogen.
Op Nordic Denim House een mooi overzicht met measurements gevonden, beste om daar de 1 wash maten aan te houden in vergelijking met mijn broeken waarvan ik weet dat ze goed vallen zeker?
Sorry voor de lading beginnersvragen, maar zeker als ik "blind" bestel controleer ik liever alles 2xBedankt alvast
Maten BiG style:quote:Op zondag 25 september 2011 19:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat waren de measurements ook alweer?
Nieuw topicquote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef T_Fuff het volgende:
Ik dacht dat alleen momo's nog toegevoegd worden
pssst Artist Denim ligt hier nog te niksen, iemand met maatje 32 niet die hem wilt overnemen?
Zou mij geloof ik wel moeten passen. Ik geloof dat de maten overeen komen met m'n AJ.quote:Op zondag 25 september 2011 21:19 schreef BigSmurf het volgende:
Helaas, waist wat te groot en thigh te strak.
Graag gedaanquote:
Dieper squatten dan, squatten = billekes!quote:Op zondag 25 september 2011 21:19 schreef BigSmurf het volgende:
Helaas, waist wat te groot en thigh te strak.
Bedankt!quote:Op zondag 25 september 2011 22:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Graag gedaan
@ Analoog:
Ik heb mijn 0701 nog even opgemeten. De waist van een 28" is nu, na enkele dagen dragen 74 cm, wat overeen komt met net iets meer dan 29". Hopelijk heb je hier iets aan.
Zeker weten.quote:
Er is trouwens niet veel progress te zien hoor. Niet heel veel fades en dat is prima.quote:Op maandag 26 september 2011 10:02 schreef bokkepoot het volgende:
Niet soaken voordat je duidelijke pics hebt gepost
Beetje azijn erbij en koud soaken, dan heb je echt minimale krimp. Desnoods erna een beetje stretchen?quote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef don-diablo het volgende:
Zat ik trouwens aan te denken, maar dacht gelijk aan evt kleurverschil dat kan ontstaan.
Ik zie wel. Misschien doe ik niks. Als ik besluit een soak te geven dan hooguit een kwartier in koud water, maar ik wil eig niet soaken om eerlijk te zijn. Wou em helemaal raw dragen om te zien hoe die zal worden en dat wil ik nog steeds.quote:Op maandag 26 september 2011 13:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Beetje azijn erbij en koud soaken, dan heb je echt minimale krimp. Desnoods erna een beetje stretchen?
Ik ga ze zeker weten goed invetten en poetsen. Stonden erg nice en haal ze over een week of twee op. Tof om te zien hoe stug dat leer nog is.quote:Op maandag 26 september 2011 13:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gewoon raw blijven dragen, je RW die je wilt zijn toch van leer? Koop dan gelijk spul ervoor
Nog niet gebruikt maar sinds zaterdag in huis:quote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga ze zeker weten goed invetten en poetsen. Stonden erg nice en haal ze over een week of twee op. Tof om te zien hoe stug dat leer nog is.
Wat gebruik jij voor spul?
Heb ze nog niet, maar heb ze gepast en het zat goed. Wil alleen nog even een keer passen met dikkere sokken. Just to be sure.quote:Op maandag 26 september 2011 15:43 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb alleen mink oil, is voldoende.
Welke RW heb je eigenlijk don, donker? Ik merk niks van denim bleed op mijn paartje, heb die al 3 jaar en mijn Edwin, Momo en AD bloeden allemaal. Merk er alleen wat van op die bootschoen, die is dan ook erg licht, maar dat ziet er nu juist wel vet uit vind ik!
Nice die samurai. Hoe krijg je die verkleuring zo snel bij je kont? Zie dat altijd bij dry's maar bij mijn eigen heb ik het totaal niet. Zelfde als die witte plekken bij de knieen, dat begint bij m'n petit standard nu pas een beetje te komen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef bokkepoot het volgende:
En we beginnen het nieuwe topic weer goed met een fotobomb
Edwin versus Samurai..
Edwin is retired en de Samurai heeft al 21 dagen..(Wel veel assfade)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ook Samurai!quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef bokkepoot het volgende:
En we beginnen het nieuwe topic weer goed met een fotobomb
Edwin versus Samurai..
Edwin is retired en de Samurai heeft al 21 dagen..(Wel veel assfade)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10 km per dag vind ik best wel veel hoorquote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef bokkepoot het volgende:
Danku
Het valt wel mee hoeveel ik die broek gefietst hebt... een kilometertje of 150-200.
En in Japan zijn ze wel goed verkrijgbaar..Vrij veel winkels hebben ze wel.
Enne, scheelt me dat nog wat in pecunia (even de ticket buiten beschouwing latend)quote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef bokkepoot het volgende:
En in Japan zijn ze wel goed verkrijgbaar..Vrij veel winkels hebben ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |