Ik snap dat je em kwijt wilt.. Maar nieuw istie 34 euro inclusief verzendkosten bij Ubisoft zelf..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een losse kabel, ik wil die van mij wel verkopen voor 30 euro incl. verzending, ik moet namelijk de combo kopen van game + kabel, anders ben ik twee keer zoveel kwijt.
Dan krijg je em van Phaelanx_NL toch goedkoper? Neem aan dat je er ook een bonnetje bij krijgt, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap dat je em kwijt wilt.. Maar nieuw istie 34 euro inclusief verzendkosten bij Ubisoft zelf..
http://shop.ubi.com/store(...)koutShoppingCartPage
Ik vooral op de Queen-DLC, maar de rocktracks zal ik ook zeker gaan nemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:29 schreef L3viathan het volgende:
Ik zit juist erg te wachten op dlc.. Het spel is echt enorm cool maar de nummers die er standaard bij zitten zijn echt niet aan mij besteed
Ik wacht op de hair metal en glam rock
Noem me een zeikerd maar voor 4 euro koop ik em liever nieuwquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan krijg je em van Phaelanx_NL toch goedkoper? Neem aan dat je er ook een bonnetje bij krijgt, toch?
Zeikerdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Noem me een zeikerd maar voor 4 euro koop ik em liever nieuw
quote:
Minder dan 2%quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Shit, ik ben vergeten voor 1 oktober te pre-orderen. Nu moet ik 2% meer betalen (en de winkeliers ronden weer slim naar boven af)
Onder beschrijving:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Belabor het volgende:
Pre-order geplaatst bij All4Games voor de PC versie. Hopelijk heb ik hem op de dag van release binnen!
Dat is nogal scheef inderdaad. Veel positiefs over de webwinkel gelezen verder, dus ik durf het wel aan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:29 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Onder beschrijving:
Genre: First Person Shooter
Educatief?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat is nogal scheef inderdaad. Veel positiefs over de webwinkel gelezen verder, dus ik durf het wel aan.Maar nu we het over genres hebben, waar zou Rocksmith überhaupt onder vallen? Ik denk dat ze voor PC zo langzamerhand het muziekgenre ook wel mogen introduceren.
Geen van die games is voor PC verkrijgbaar, toch? Of ben ik daar fout?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Poit het volgende:
Muziek game? Waar ze games als DDR, Rock band, Guitar hero etc ook in gooien?
http://www.budgetgaming.n(...)o+world+tour_PC.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:05 schreef Belabor het volgende:
[..]
Geen van die games is voor PC verkrijgbaar, toch? Of ben ik daar fout?
En ook gepre-orderedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef Belabor het volgende:
Pre-order geplaatst bij All4Games voor de PC versie. Hopelijk heb ik hem op de dag van release binnen!
Tof! Stiekem toch wel stoer om zelfs maar een paar noten te kunnen spelen op zo'n elektrische gitaar, of niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef Qunix het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst een elektrisch gitaar in mijn handen en Rocksmith. Vind het een goeie "game". Het is meer een cursus gitaarspelen dan een echt game. Vind het nog vrij moeilijk allemaal.
Moet je goed opletten bij een webwinkel. Meestal verkopen ze het als: Rocksmith + Real Tone Cable.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:27 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ah, die usb kabel moet je dus los kopen?
Ik ben bang van niet. RS zal wel op zoek gaan naar Real Tone-drivers, en die heb je niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een Line6 UX1. Kan ik dan ook Rocksmith spelen zonder een kabel te kopen?
De Line6 is verbonden met een USB verbinding. (PC -> USB -> Line 6 > Jack > Gitaar)
Ah oke, dank je. Ik heb het maar bij All4Games besteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:30 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Moet je goed opletten bij een webwinkel. Meestal verkopen ze het als: Rocksmith + Real Tone Cable.
Ja, vrij makkelijk te doen als je Blur - Song 2 gaat doen.. Is heel lang 1 noot spelen. Best simpel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
heeft iemand al 70000 met een nummer gehaald?
Ik heb het ook soms wanneer ik Play again kies. Niet altijd.. Wel vervelend.. PS3 versie that is..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:14 schreef Qunix het volgende:
Ik had gisteravond voor het eerst een elektrisch gitaar in mijn handen en Rocksmith. Vind het een goeie "game". Het is meer een cursus gitaarspelen dan een echt game. Vind het nog vrij moeilijk allemaal.
Trouwens... Ik heb wel wat stoms gezien in de game. Als je een optreden heb gedaan krijg je de optie om verder te gaan met je lessen, opnieuw wil doen of nog iets. Als ik opnieuw kies loopt de game vast op het laadscherm en het moment dat je tijdens het laden gitaar kan spelen komt bij mij niet. Raar
Die van mij hangt ook wel eens ja, tot nu toe alleen in de menu's, niet tijdens het spelen zelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef Poit het volgende:
Ik heb het ook soms wanneer ik Play again kies. Niet altijd.. Wel vervelend.. PS3 versie that is..
Ja, met Black Keys - Next Girl. Volgens mij staat die nog niet in de eu storequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
Ja, bij 5-6 nummers op het moment. Ik ben niet eens zo'n heel goede gitarist, maar de riff repeater helpt wel om lastige stukken te oefenen. Als je de riff repeater gebruikt om te levelen, krijg je natuurlijk ook meer noten om zo meer punten te krijgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef Furdinand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |