Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.quote:
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja nog steeds tof, al moet je soms liedjes spelen die je niet kent en dat spreekt dan wat minder aan maar tegen de tijd dat je het kan spelen zijn ook die leuk.
Heb ondertussen al een hoop songs erbij gekocht zoals de black keys pack (fan van) en met de kerst kwamen er een paar kerstliedjes gratis bij dus dat is altijd leuk. Pearl Jam ga ik ook aanschaffen als ik weet welke songs daarbij zitten.
Ben er blij mee, zou hem zonder twijfel weer kopen!
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
"Jeremy" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
"Black" Pearl Jam 1991 Pearl Jam Song Pack Feb. 7, 2012
http://en.wikipedia.org/wiki/Rocksmith
Geniet er van!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ow nice, die komt er dus ook zeker. Kon het niet zo 123 checken want ben op vakantie
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Op Axelmusic is de ps3 versie voor nog geen 60 te bestellen
Toch ben ik nog een beetje huiverig..
Ah, kijk.. Thnxquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik heb hem daar besteld. Duurde toen langer dan verwacht voor hij er was, maar dat kwam omdat hij vlak na de release even nergens meer te krijgen is. Alles draait trouwens als een zonnetje, geen reden om huiverig te zijn wat mij betreft!
Dat is wel noodzakelijk geloof ik ja, in elk geval voor de DLC. Of je uberhaupt op een Europees account kunt spelen, weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Behalve een US PSN account hebben/maken dus?
Weet niet wat er nu er 'toestemming' is lastig is om dit gewoon volgende maand in de winkels te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Pheno het volgende:
Mja, Ubisoft had het vast ook anders gewild.
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.quote:
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet naar NL komen.. Al staat de game nog steeds in Pre Order en is m'n gitaar inmiddels opgeknapt.
Ik verwacht een uitgebreid videoverslag van je eerst aanraking met deze gamequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er gewoonweg zin in. Straks op gamescom maar eens die bus bezoeken
quote:QUEEN NOW AVAILABLE FOR UBISOFT’S ROCKSMITH
12 June 2012
Ubisoft announced today that the Queen Song Pack DLC will be available for download for Rocksmith on Tuesday, June 12. This is Ubisoft’s biggest DLC release yet for Rocksmith! Songs included in this 5-song pack are:
“Bohemian Rhapsody”
“Fat Bottomed Girls”
“Keep Yourself Alive”
“Stone Cold Crazy”
“Killer Queen.”
Each song will be available for individual purchase for $2.99 on the Playstation network or $11.99 for the complete 5-song pack. Each song will be available for individual purchase for 240 Microsoft points on Xbox Live or 960 MS points for the 5-song pack. New music packs continue to be released on a regular basis so please continue to watch for updated information.
Merk jij er iets van dat het spel alleen NTSC-beelden doorgeeft ipv PAL wat wij hier in Europa gebruiken?quote:Op zondag 27 mei 2012 09:34 schreef Griebus het volgende:
Ze hadden gewoon een andere naam moeten pakken voor europa, zo heel bijzonder is de naam Rocksmith nou ook weer niet. Daarentegen hebben ze wel een redelijke songbase inmiddels, laatst The Police maar even gekocht, message in a bottle blijft een bazennummer.
Als ik me niet vergis is het verschil tussen NTSC en PAL is sinds de 'platte' tv nog nauwelijks van belang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Merk jij er iets van dat het spel alleen NTSC-beelden doorgeeft ipv PAL wat wij hier in Europa gebruiken?
Top, dan zit ik dus goed met mijn HDMI en flatscreenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het verschil tussen NTSC en PAL is sinds de 'platte' tv nog nauwelijks van belang.
Mocht je nog met een CRT scherm gamen of met Scart aangesloten zijn dan kan het issues geven. Als je met HDMI je console aansluit op je tv zouden er zich geen problemen voor mogen voordoen.
Jupzquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Top, dan zit ik dus goed met mijn HDMI en flatscreenDan ga ik em nú bestellen!
Nope, dat weet ik niet.. Speel vooral Fifa, Worms en af en toe racegames als NFS, Dirt en Burnout Paradise..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
JupzEnige nadeel van een flatscreen zou kunnen zijn dat je meer latency hebt dan met een CRT scherm. Maar als je eerder games als Rock Band gespeeld hebt dan weet je dat waarschijnlijk al
Ah, is niet zozeer een probleem hoor. Het enige is dat je je geluid en beeld moet kalibreren om alles gelijk te laten lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, dat weet ik niet.. Speel vooral Fifa, Worms en af en toe racegames als NFS, Dirt en Burnout Paradise..
Oh, dat komt wel goed danquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, is niet zozeer een probleem hoor. Het enige is dat je je geluid en beeld moet kalibreren om alles gelijk te laten lopen.
Ik zou daar niet van uitgaan..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed dan
Ik hoop heel hard dat de NLse DLC werkt bij de US versie van t spel..
Met muziek games is dat altijd lastig. Komt doordat de rechten op nummers vrijwel nooit gelijk zijn bij de US of A en Europa. Volgens mij is er geen een muziekgame die dit wel toestaat. Lijkt me sterkt dat Rocksmith de eerste is. Die hadden alleen al door de naam van de game problemen om hier gepubliceerd te worden.. En dan is de uitgever nog Frans ook!quote:
Maar als ik dit lees:quote:
Zou ik denken dat je met een US account alleen US DLC kan spelen, en met een EU/NL account alleen EU/NL DLC..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
Facebook:
The PSN store is region locked, and therefore you will not be able to download DLC outside of your region.
Klopt inderdaad. Maar of je straks met je US versie ook DLC uit de EU kan spelen is volgens mij nog de vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar als ik dit lees:
[..]
Zou ik denken dat je met een US account alleen US DLC kan spelen, en met een EU/NL account alleen EU/NL DLC..
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Maar dan kan ik nu oefenen met de tracks die er bij zitten en vanaf oktober de EU DLC spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar of je straks met je US versie ook DLC uit de EU kan spelen is volgens mij nog de vraag.
Ik denk van niet..
En als je pech hebt opnieuw de game kopen daarvoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Maar dan kan ik nu oefenen met de tracks die er bij zitten en vanaf oktober de EU DLC spelen
Ja, dat zou wel kut zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
En als je pech hebt opnieuw de game kopen daarvoor
Dat is de reden waarom ik geduldig ben en heb enkel heb gepreorderd.quote:
Lastige! Ik vind maar 3 van de 5 nummers echt leuk..quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:19 schreef Griebus het volgende:
Straks maar eens even downloaden, twijfel nog tussen de hele pack of en paar losse nummers
Ik stop niet eerder dan dat ik ze alle 5 op pro-niveau kan spelenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Lastige! Ik vind maar 3 van de 5 nummers echt leuk..
Heel cool!quote:
En hij kost nu alweer 79,99 bij bol.. Uitstellen en de prijs verhogen dus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel cool!
Zou helemaal mooi zijn als je dan ook nog samen kan spelen.
Maar duurt sowieso allemaal te lang. Fucking oktober komt de game pas..
Zelfs in de US of A kost ie nu nog steeds minimaal $60..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef blessed19 het volgende:
Ach, je hebt naast het spel alleen nog maar een kabeltje nodig. Plus, de doelgroep is vele malen kleiner dan voor guitar hero/rockband. Denk dat het spel wel na een paar maanden voor 25 euro, oid te koop zal staan.
Ik ken het gevoel maar al te goed... Dat had ik toen ik de eerste beelden van sf IV zag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zelfs in de US of A kost ie nu nog steeds minimaal $60..
En nog langer wachten kan ik niet meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |