Ik doe af en toe make up ja, maar geen kiloquote:Op zondag 25 september 2011 17:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet weten dat make-up ook mooi kan zijngeen UGG dragen
geen grote ringen oorbellen hebben
Sherlockquote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Reeks wordt toch niet toegestaan aangezien jullie er nogal een SC van gemaakt hebben.
dorpssletten dragen nepperds, van die nepuggs waar je kilometers naast loopt, die verpesten de naam uggquote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef FreakyStyley het volgende:
Ik zie dat de dorpssletjes zich hier verzamelen om de belangen van UGG te verdedigen?
Ze staan júist leuk onder een jurkjequote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe af en toe make up ja, maar geen kilo
uggs heb ik ook, maar ik draag het niet onder een jurkje, Adidas vest of rokje
Skeer.quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan welk meisje erin loopt.quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dorpssletten dragen nepperds, van die nepuggs waar je kilometers naast loopt, die verpesten de naam ugg![]()
échte UGG's zijn mooi
Hoe oud denk je dat ik benquote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Gelukkig is "mooi" een relatief begrip. Nou hup, nu weer aan je huiswerk!
quote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe ken je mij dan?quote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef Micson het volgende:
[..]
TS z'n zusje is 10 keer lekkerder dan jij (no offense)
Ik vermoed dat je serieus een sletterige chimeid bentquote:Op zondag 25 september 2011 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dorpssletten dragen nepperds, van die nepuggs waar je kilometers naast loopt, die verpesten de naam ugg![]()
échte UGG's zijn mooi
The fuck? Ze staan nooit leuk, behalve als je op ijsberen gaat jagen.quote:
weabooquote:Op zondag 25 september 2011 17:11 schreef MYV het volgende:
[..]
Kom dan jonguh sahbi zemmel bezem a flikekkr
schiet opquote:
ik zal je meteen uit de droom helpen.quote:Op zondag 25 september 2011 17:10 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je serieus een sletterige chimeid bent
Er zijn er al 2 gepost...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |