Heb je Alistair nog gevraagd waar hij nu trained? Hij is weg bij GG, betekent het alleen op papier of ook fysiek (dus ook niet meer samentrainen)?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik bevond me vandaag tussen Alistair Overeem en Gegard Mousasi
Had via Fok kaarten gewonnen voor premiere van de mma film Warrior.
En daar kwam The Reem uiteraard ook op af![]()
Nou er waren stoelen gereserveerd voor zowel Golden Glory als Vital Skills en hij ging op een Vital Skills stoel zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Heb je Alistair nog gevraagd waar hij nu trained? Hij is weg bij GG, betekent het alleen op papier of ook fysiek (dus ook niet meer samentrainen)?
Stomps hoeft wat mij betreft niet, trappen en knieen naar iemand op de grond welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
De dingen uit Pride die we toch wel missen in de UFC... Althans het zorgt voor snellere en betere finishes!
SPOILER: UFC Live on Versus 6 - picks overviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Struve betreft... hopelijk heeft hij geleerd van zijn fout in de vorige match.
Ik geloof echt dat hij Barry kan pakken. We zijn in ieder geval met 4 tegen 2![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.gnp-tv.de/live-streams/
Cage Warrior 44 live stream.. begint nu voor wie zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |