quote:I signed with the @UFC!!!! I'm very excited to be a part of the UFC and test my skills with the crème de la crème of MMA.
Siyar is gonna kill it!!!quote:I wanna thank the @UFC and @danawhite for this opportunity. I will shake up the ww division!!! Also special thanks to my team Golden Glory!
Ik ga denk ik betten tegen Struve, want hij gaat vast en zeker weer een zo'n suicide flying knee (traag als dikke stront) eruit gooien, om vervogens tegen een vuist aan te lopen. Even kijken wat de odds zijn, Barry was tegen Cheick gewoon heel goed bezig, en heeft veel pech gehad met het meest bizarre einde aller tijdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef Geo3kant het volgende:
Struve zegt dat het een mooie kickbox wedstrijd gaat worden.
Ik denk dat hij weer bruut geKO'd wordt.
Hopelijk kunnen we wedden op Barry by KO @ unibet
Weigh ins @ 22.00 (4pm ET)
Hope so! Zou het wel gaaf vinden namelijk!quote:
Naja, de opnames zijn erg mooi maar het verhaal is wel erg leeg. Het was meer opvulling zodat zij uiteindelijk tegen elkaar uit kwamen, en dat zag iedereen al tig miljoen jaar van tevoren aankomen. Daarbij eindigde de film met zo enorm veel losse eindjes, dat het er eigenlijk op neer kwam dat het puur en alleen om die gevechten te doen was. Die waren wel mooi gefilmd, maar vaak verre van realistisch, net als de hele setup van dat toernooi ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond die film echt geweldig!
Prelims:quote:Cruz vs. Johnson
I like Mighty Mouse, maar Cruz is een doorgewinterd kampioen. Cruz heeft iedereen on top verslagen dus brengen ze the next best thing a.k.a. Demetrious Johnson.
Ik voorzie een 4th round stoppage of een UD voor Dominick.
Barry vs. Struve
Misschien speelt Neerlands trots op, maar ik zie Barry dit niet winnen.
Struve zal echt wel geleerd hebben van zijn fouten en daarbij is hij veel meer allround.
Johnson vs. Brenneman
Brenneman komt natuurlijk van een geweldige win vs. Story en zit op de hype train.
Alhoewel ik Johnson niet mag zie ik hem deze pot wel winnen. Beide heren zijn wrestling stand-outs, meestal neutraliseert de wrestling skills van de een die van de ander. Rumble heeft in mijn ogen veel betere stand-up dan Charlie en zal hem vroeger of later dan ook wel (T)KO meppen.
Wiman vs. Danzig
I don't give a shit about Danzig, dat die gast nog steeds in de UFC zit zeg. Voor zijn win over Stevenson was hij 1-4 in zijn laatste 5 en je kunt nauwelijks zeggen dat hij elke fight voor bloedstollende actie zorgt. Hoop dat Wiman hem wederom snel zal afmaken.
quote:Edwards vs. Oliveira
Oliveira kwam met veel hype de UFC binnen, maar heeft het absoluut niet kunnen waarmaken. Edwards heeft zijn ups and downs maar ik gok dat hij de UD kan pakken.
Johnson vs. Sass
Michael Johnson heeft de wrestling skills om het Sass ontzettend lastig te maken en het zou
zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn. Ik hoop echter dat ondanks de wrestling skills, Sass offensive kan zijn en een leuke submission kan pakken.
Roller vs. Grant
Roller by submission.
Neer vs. Wisniewski
Neer by submission.
Ik vond het juist precies het tegenovergestelde. Sure, iedereen ziet van mijlenver aankomen dat de twee broers tegen elkaar moeten vechten (dat zit zelfs in de trailer), maar daar draait het ook niet om. Het draait ook niet om wie het gevecht wint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, de opnames zijn erg mooi maar het verhaal is wel erg leeg. Het was meer opvulling zodat zij uiteindelijk tegen elkaar uit kwamen, en dat zag iedereen al tig miljoen jaar van tevoren aankomen. Daarbij eindigde de film met zo enorm veel losse eindjes, dat het er eigenlijk op neer kwam dat het puur en alleen om die gevechten te doen was. Die waren wel mooi gefilmd, maar vaak verre van realistisch, net als de hele setup van dat toernooi ook
Gave film als je van mma houdt, maar qua film an sich is ie niet heel denderend
Dat het niet realistisch was qua MMA kun je wel zeggen. Maarja, Kurt Angle speelde dan ook de grote favoriet in het toernooi en die deelde me ineens een worstelslam uit, niet te zuinig. Zelfs de maat die ik mee had genomen en geen verstand heeft van mma zei dat ie dat toch wel erg over de top vond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vond het juist precies het tegenovergestelde. Sure, iedereen ziet van mijlenver aankomen dat de twee broers tegen elkaar moeten vechten (dat zit zelfs in de trailer), maar daar draait het ook niet om. Het draait ook niet om wie het gevecht wint.
Ik vond juist het verhaal erg goed. De vader die wanhopig probeert nog iets te herstellen van de band die hij nooit met zijn zoons gehad heeft, de oudste zoon die verscheurd is door schuld omdat hij zijn kleine broertje jaren geleden in de steek heeft gelaten, en de jongste broer die veruit de meeste problemen heeft. Als tiener moeten zorgen voor een stervende moeder, in het leger al zijn vrienden gedood zien worden en weten dat je gearresteerd gaat worden omdat je deserteur bent.
Sommige verhaallijnen kunnen neigen naar melodrama, maar het is allemaal bijzonder subtiel geregisseerd en het acteerwerk van de drie hoofdrolspelers is fantastisch. Vooral Hardy (die ik een beetje op Matt Mittrione vind lijken) en Nolte leveren echt een topprestatie.
Ik vond juist het MMA-gedeelte het minst belangrijke deel van de film. De gevechten zijn veel realistischer dan in elke andere MMA-film, maar als je regelmatig echte MMA kijkt, zie je toch een hoop dingen die in het echt nooit zouden gebeuren/werken.
Ik heb de vergelijking met Raging Bull wel eens voorbij zien komen, en vind dat wel passend. Natuurlijk, er zit een hoop MMA in voor de liefhebber, maar de nadruk ligt op menselijke emoties. Daarom maakt het je uiteidelijk niet uit welke van de twee broers wint. Beiden hebben hun kwaliteiten, beiden hebben fouten gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |