abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102457263
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Wat is er met hen gebeurd?
Jones had wat met zijn voet toch? Hij moest bij de persconferentie ook geholpen worden.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:14:35 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_102458825
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:01:38 #78
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_102461807
Eindelijk weer eens een sympathieke Bisping. Op deze manier zie ik hem altijd graag.
  woensdag 28 september 2011 @ 03:10:23 #79
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_102466458
@danawhite: I jumped the gun on Machida vs Davis. Just found out Davis is still recovering from knee surgery. Sorry about that!

Dus Machida vs Davis word het dus niet :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_102466486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 03:10 schreef leeroy het volgende:
@danawhite: I jumped the gun on Machida vs Davis. Just found out Davis is still recovering from knee surgery. Sorry about that!

Shit :(
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_102468807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 03:10 schreef leeroy het volgende:

Jammer, dit zou echt een mooie match-up zijn geweest!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_102469029
[quote] Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar Amerika voor bokscarrière.

Badr Hari heeft besloten om zijn kickbokscarrière te beëindigen en een carrière als bokser te beginnen. Op 28 januari 2012 zal Badr Hari voor de allerlaatste keer in de ring verschijnen als kickbokser op het IT’S SHOWTIME-gala dat wordt georganiseerd in de WTC Expo in Leeuwarden.

Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.

Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.

Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

Badr wil niet zomaar afscheid nemen en daarom heeft hij Gökhan Saki uitgekozen als zijn allerlaatste tegenstander in het kickboksen. Vele miljoenen vechtsportliefhebbers willen al jaren deze clash zien en krijgen nu dus de gelegenheid.

Indien de K-1 dit jaar nog een World Grand Prix organiseert, zal Badr ook daar aan deelnemen. De finale daarvan is gepland op 10 december in China. Of deze World Grand Prix überhaupt doorgaat, hangt af van of de K-1 tijdig zijn openstaande schulden aan o.a. IT’S SHOWTIME kan voldoen. Indien niet, dan zal het gevecht van 28 januari nog het enige en dus laatste gevecht van Badr Hari als kickbokser zijn.

In de WTC Expo te Leeuwarden wordt een gigantisch mooie vechtsportarena gebouwd waarin alle toeschouwers het gevoel hebben dat ze zelf in de ring staan. Helaas kunnen slechts 5000 toeschouwers dit evenement live meemaken.
De voorverkoop start 15 oktober en alleen op deze dag zijn kaarten van ¤ 125 euro te verkrijgen voor ¤ 100.

Matchmaking 28 januari 2012 in Leeuwarden:

Badr Hari vs Gökhan Saki
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges (IT’S SHOWTIME-wereldtitel heavyweight)
Tyrone Spong vs Melvin Manhoef
Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven
Ben Edwards vs Ricardo van den Bos
Murat Direkçi vs Robin van Roosmalen
Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Yohan Lidon (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 73kg max)
Gago Drago vs Hinata Watanabe
Chahid Oulad El Hadj vs Harut Grigorian
Danyo Ilunga vs Mourad Bouzidi
Michael Duut vs Anderson ‘Braddock’ Silva
Henry van Opstal vs Hafid el Boustati

Voor voorverkoopadressen en het allerlaatste nieuws: www.fight.nl of download de gratis IT’S SHOWTIME app op uw smartphone. [/quote]

Jammer, zie hem liever kickboksen (hier) dan boksen in de USA. Badr vs Saki is dan wel een knalpartij!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_102469777
Hari is niet goed genoeg om als bokser de top te halen. Beide Klitschko's zouden niets van hem heel laten. Maar misschien heb ik het verkeerd. Het is wel beter dat Hari zich volledig op een sport gaat richten in plaats van beiden half te doen. Ik heb alleen het idee dat mensen boksen vaak onderschatten.
pi_102469865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hari is niet goed genoeg om als bokser de top te halen. Beide Klitschko's zouden niets van hem heel laten. Maar misschien heb ik het verkeerd. Het is wel beter dat Hari zich volledig op een sport gaat richten in plaats van beiden half te doen. Ik heb alleen het idee dat mensen boksen vaak onderschatten.
Dat denk ik dus ook. Badr doet het in de kickbokswereld heel goed, maar boksen is een ander spelletje. Zijn kin is ook niet heel sterk te noemen.
pi_102472243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Van de huidige toppers, zie ik toch echt Machida als de grootste kanshebber. Phil Davis komt er niet aan. Misschien kan Gustafsson nog uitgroeien tot een bedreiging..
Stiekem hoop ik dat Jones nog een paar keer succesvol zijn titel verdedigt de komende 1-2 jaar en dat uiteindelijk Mousasi zijn titel afpakt 8-)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_102473008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik dat Jones nog een paar keer succesvol zijn titel verdedigt de komende 1-2 jaar en dat uiteindelijk Mousasi zijn titel afpakt 8-)
Lol Mousasi mocht willen dat hij Jones naar de grond krijgt. :')
Nee ik zeg dat die Jones gewoon té overpowered is voor de LHW. Hij moet gewoon naar de HWs gaan om echt gechallenged te worden. Maar goed.. hij zal eerst wel lekker kassen in zijn huidige gewichtsklasse.

Wat nou echt interessant zou zijn is een catchweight match tegen Anderson Silva! _O_ maar dat zal denk ik pas na 3 titel verdedigingen gebeuren, en het is dan nog maar de vraag of Silva niet retired is tegen die tijd.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_102474169
Badr, tja, ik wist er al van, volgens mij vertelde hij het tegen Shiavello.
Wel jammer voor de kickbox wereld, sowieso is/was hij top favoriet voor de K1 titel, ik hoop ook dat die er nog komt (de K1).

Of hij het in boksen gaat halen, ik weet het niet.. ik zie hem liever kickboxen aagezien hij MMA niet wil.

Dat Spong maar lekker naar MMA komt en aan zijn wrestling werkt :)
Die Matchup met Manhoef zal vast een snelle KO zijn met die glazen chin van Manhoef.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:06:03 #88
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_102474550
Waarom gaat hari niet lekker MMA doen?
pi_102474731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom gaat hari niet lekker MMA doen?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_102475667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:13 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Lol Mousasi mocht willen dat hij Jones naar de grond krijgt. :')
Nee ik zeg dat die Jones gewoon té overpowered is voor de LHW. Hij moet gewoon naar de HWs gaan om echt gechallenged te worden. Maar goed.. hij zal eerst wel lekker kassen in zijn huidige gewichtsklasse.

Wat nou echt interessant zou zijn is een catchweight match tegen Anderson Silva! _O_ maar dat zal denk ik pas na 3 titel verdedigingen gebeuren, en het is dan nog maar de vraag of Silva niet retired is tegen die tijd.
Silva vs GSP zie ik veel eerder gebeuren dan Silva vs Jones. Die laatste twee zijn namelijk dikke maatjes. Ik denk persoonlijk ook dat Silva weinig trek heeft in een gast als Jones.
pi_102476123
Beide gaan niet gebeuren, stop dreaming about it.
pi_102479018
@Sherdog over Kickbox:
quote:
(spong, saki, manhoef) Yeah but if those three transfer to boxing and MMA, who else is left ? Schilt, Aerts, LeBanner will retire(and probably Sefo in the near future), so we got Ghita, Kyotaro.... Gerges and Edwards.

Alistair is a full time MMA fighter now. Remmy hasn't fought in 3 years so it's safe to presume that he's retired too. Maaan, this is not a good time for kick boxing
Daarnaast vraag ik me ook af of Badr zich wel kan gedragen, hij heeft een hekel aan vechters die punten scoren en verdedigen (daarom flipte hij tegen Remy Bonjaski) en dan gaat hij boksen. :')
We zullen zien, zal me niks verbazen als hij zich weer gaat misdragen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Geo3kant op 28-09-2011 15:40:24 ]
pi_102479659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Geo3kant het volgende:
@Sherdog over Kickbox:

[..]

Daarnaast vraag ik me ook af of Badr zich wel kan gedragen, hij heeft een hekel aan vechters die punten scoren en verdedigen (daarom flipte hij tegen Remy Bonjaski) en dan gaat hij boksen. :')
We zullen zien, zal me niks verbazen als hij zich weer gaat misdragen.
Waarom denk je dat Hari geen MMA gaat doen. Als hij slachtoffer word van een lay & pray bout dan zal hij dat vast ook niet waarderen en klappen uitdelen net zoals Daley tegen Koscheck deed. :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_102480018
Video: UFC 139 Shogun vs Hendo/ Silva vs Le Fight Announcement Press Conference
http://ironforgesiron.com/2011/09/video-ufc-139-shogun-vs-hendo-silva-vs-le-fight-announcement-press-conference/

"Everytime I win a title, Dana has to buy the company to get me back" - Hendo :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Geo3kant op 28-09-2011 16:23:34 ]
pi_102484967
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hij zal niet snel een topper worden maar K-1 is op sterven na dood, in MMA daar heeft hij helemaal niets te zoeken. Met boksen kan hij nog leuk verdienen in vergelijking met zijn kansen met kickboksen. Technisch kan hij aardig uit de voeten maar ik hem eerder in de lagere gelederen actief zijn en misschien 50-100 duizend per pot vangen. Meer dan hij in het kickboksen kan krijgen en wie weet krijgt hij een keer wat kansjes tegen opkomende boksers.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:00:59 #96
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_102487881
Ik gun het Hari nogsteeds van harte, maar ik ben bang dat zijn kin het af laat weten als hij gaat boksen.

Zijn snelheid en techniek zullen echter wel onwaarschijnlijk goed zijn.
  woensdag 28 september 2011 @ 20:04:38 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_102488035
UFC will put on 2 events on same day
quote:
White was quoted as saying, “When we go to Japan next year, we’re going to be putting on a show at the same time in Las Vegas.”

White wasn’t too forthcoming on the details however. When asked about how he and the UFC planned on televising and executing multiple events on the same day, he simply said, “You’ll see.”
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_102490950

Luister wat Miller loopt te zingen WTF! _O_ _O- _O_ _O-
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  woensdag 28 september 2011 @ 21:09:45 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_102491003
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:08 schreef McNulty het volgende:

Luister wat Miller loopt te zingen WTF! _O_ _O- _O_ _O-
Komt ie dan he, komt ie, komt ie dan he!!! :D

Mayhem Miller _O_
pi_102491490
Ik vind Miller nu nog meer baas :7
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')