Na Evans heeft hij de belt mogelijk niet meer. Ik betrap zelf Dana White dat hij voorbij de partij met Rampage kijkt en het zelf over de HW-divisie heeft. Ik vind het storend voorbarig dat Jones nu al als de nieuwe Messiah wordt gezien.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Fenomeno het volgende:
Tegen Bonnar, nee man
Evans en daarna de winnaar van Davis - Machida, daarna Gustafsson.
Dana laat Jones voorlopig niet naar HW gaan, hij gaf al aan dat er genoeg fights waren die Jones eerst moet afwerken voordat er over HW gesproken gaat worden, dus we zullen het ermee moeten doen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:42 schreef Fenomeno het volgende:
Tegen Bonnar, nee man
Evans en daarna de winnaar van Davis - Machida, daarna Gustafsson.
Ben ik het mee eens. Machida is moeilijk om neer te halen, heeft goede trappen en stoten in huis om Jones op afstand te houden. Zijn movement is snel genoeg om Jones zijn stoten en trappen te kunnen ontwijken. Van Evans, Machida en Davis geef ik Machida de beste kans. Ik zeg absoluut niet dat hij wint, maar hij heeft i.m.o. de beste stijl om hem te verslaan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Machida stylistisch best een kans maakt tegen Jones
Nog had ook prima TDD in dat gevecht de eerste 2 rondes, Jones zal hij niet naar de grond krijgen en dan wordt hij staand gesloopt, Machida is veel completer. Goede TDD, prima Jiu Jitsu en geweldige standup en sways.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Machida is moeilijk om neer te halen, heeft goede trappen en stoten in huis om Jones op afstand te houden. Zijn movement is snel genoeg om Jones zijn stoten en trappen te kunnen ontwijken. Van Evans, Machida en Davis geef ik Machida de beste kans. Ik zeg absoluut niet dat hij wint, maar hij heeft i.m.o. de beste stijl om hem te verslaan.
Phil Davis stelt staande (nog) niet zoveel voor. Rogerio Nogueira maakte hem het staand erg moeilijk.
Feit is in ieder geval dat er genoeg interessante gevechten op 205 zijn voor Jones: Evans, Machida, Davis en wellicht Gustaffson in de toekomst. Een rematch met Shogun zit niemand (vooralsnog) op te wachten.
Op dit moment vind ik het nog altijd:quote:Op maandag 26 september 2011 22:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Er moet gewoon wat nieuw bloed in de LHW divisie komen...! Hoog tijd imo! De Lightweights en Welterweights knallen de pan uit. De middleweights is ook niet verkeerd. De Heavyweights ook niet.
Ze moeten juist geen nieuw logo. Vasthouden aan wat ze nu al hebben. Ik mag sowieso hopen dat die Amerikaanse kleuren niet gebruikt gaan worden trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:24 schreef Fyodor het volgende:
Interessante post op sherdog, iemand gaf aan dat het tijd is voor een nieuw logo voor de UFC nu ze echt mainstream gaan met Fox.
Dit was zijn voorbeeld, best leuk gedaan maar het kan natuurlijk beter...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
Filmpje van Pudzianowski vs Butterbean. Mooi om te zien hoe mooi allround ze zijn. De schoonheid in technieken... Vind het echt iets om vaker te zien zo!
Zaten ze vanochtend op school naar te kijken, ik heb ze maar even uitgelegd dat dit niet representatief is voor de edele sport MMAquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
Filmpje van Pudzianowski vs Butterbean. Mooi om te zien hoe mooi allround ze zijn. De schoonheid in technieken... Vind het echt iets om vaker te zien zo!
Armbar anyone..quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
Machida heeft problemen met iemand die snel is en als je dan ook nog de reach van Jones mee neemt dan zie ik een vrij gemakkelijke pot voor Jones. Ik zou voor Machida rooten maar ik zie Machida Jones niet pakken. Evans en Davis zie ik toch als de main threat.quote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Machida is moeilijk om neer te halen, heeft goede trappen en stoten in huis om Jones op afstand te houden. Zijn movement is snel genoeg om Jones zijn stoten en trappen te kunnen ontwijken. Van Evans, Machida en Davis geef ik Machida de beste kans. Ik zeg absoluut niet dat hij wint, maar hij heeft i.m.o. de beste stijl om hem te verslaan.
Phil Davis stelt staande (nog) niet zoveel voor. Rogerio Nogueira maakte hem het staand erg moeilijk.
Feit is in ieder geval dat er genoeg interessante gevechten op 205 zijn voor Jones: Evans, Machida, Davis en wellicht Gustaffson in de toekomst. Een rematch met Shogun zit niemand (vooralsnog) op te wachten.
Dat is natuurlijk een aangepast NBA-logo. Toepasselijk als je mainstream wilt maar denk ik meer bedoeld als pun dan een serieuze poging.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:24 schreef Fyodor het volgende:
Interessante post op sherdog, iemand gaf aan dat het tijd is voor een nieuw logo voor de UFC nu ze echt mainstream gaan met Fox.
Dit was zijn voorbeeld, best leuk gedaan maar het kan natuurlijk beter...
[ afbeelding ]
ze varieren in kleur, verder is het gewoon steeds hetzelfde logo. Lekker zo laten, herkenbaar genoeg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Omdat ze alleen de UFC letters hebben.
Google maar eens op UFC en UFC logo.
Op de 1e zoekterm krijg je alleen foto's van fights.
Op de 2e krijg je 20 verschillende manieren waarop ze UFC schrijven.
Ik ben er wel voor om 1 duidelijk herkenbaar logo te maken.
Vergeet niet:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:24 schreef Fokski het volgende:
[..]
Machida heeft problemen met iemand die snel is en als je dan ook nog de reach van Jones mee neemt dan zie ik een vrij gemakkelijke pot voor Jones. Ik zou voor Machida rooten maar ik zie Machida Jones niet pakken. Evans en Davis zie ik toch als de main threat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Davis zie ik nog lang niet als bedreiging, denk ook niet dat hij dat ooit gaat worden voor Jones. De meesten zijn het er wel over eens dat Rashad momenteel na Jones de beste is op LHW. Als hij gedomineerd wordt door Jones kan de rest het gewoon schudden.
Wat is er met hen gebeurd?quote:UFC 135 suspensions:
Jon Jones: Suspended 180 days (or 45 days with physican clearance)
Quinton Jackson: Suspended 60 days with no contact during training for 45 days
Ricardo Romero: Suspended 60 days with no contact for 45 days
James Te Huna: Suspended 180 days for injuries (or a minimum 30 Days with physician clearance)
Details on the nature of the suspensions were not available.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vergeet niet:Ik ben het er niet mee eens dat Rashad duidelijk de beste is na Jones. Tegen Tito zag hij er heel erg indrukwekkend uit, en ook al heeft Tito veel verloren, dan nog is het een prestatie om hem te finishen. Zeker op de manier waarop Rashad dat deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Davis zie ik nog lang niet als bedreiging, denk ook niet dat hij dat ooit gaat worden voor Jones. De meesten zijn het er wel over eens dat Rashad momenteel na Jones de beste is op LHW. Als hij gedomineerd wordt door Jones kan de rest het gewoon schudden.
Maar we hebben allemaal gezien wat Machida met hem deed. Sure, dat was de Rashad die teveel vertrouwen in zijn standup had, en te weinig aandacht besteedde aan zijn worstelen. Maar ik denk niet dat hij een rematch van Lyoto wint. Niet makkelijk in ieder geval.
Hetzelfde geldt voor een rematch tegen Rampage. De Rampage die afgelopen weekend tegen Jones vocht had veel betere takedown defense dan de Rampage waar Rashad de hele tijd op bleef liggen om punten te scoren. En die knockdown die Rashad had, was waarschijnlijk ook niet gebeurd met het veel scherpere verdedigende boksen dat Rampage zaterdag had. Als Rampage dezelfde vorm en discipline kan behouden, zie ik hem de rematch tegen Rashad wel winnen.
Ik probeer Rashad niet naar beneden te halen, maar ik zie eerlijk gezegd niet hoe hij van Jones wint. Ja, hij is sneller dan Rampage. Ja, hij heeft een iets grotere reach dan Rampage. En hij is een betere aanvallende worstelaar dan Rampage. En in tegenstelling tot Rampage, weet Rashad hoe je leg kicks moet checken. Maar hij is ook veel kleiner dan Rampage (die al veel kleiner was dan Jones), heeft niet de kin van Rampage, en is makkelijker te raken dan Rampage. Ik denk dat Jones tegen Rashad net zo makkelijk de afstand bepaalt als hij tegen Rampage deed, en gewoon weer domineert tegen Rashad.
Van de huidige toppers, zie ik toch echt Machida als de grootste kanshebber. Phil Davis komt er niet aan. Misschien kan Gustafsson nog uitgroeien tot een bedreiging..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |