We hadden het over Johnny, dus dacht gooi hem er weer even in.quote:
Ik hoop dat M. Cardoso wint. Dan komt er zeker nooit meer zo'n WK.quote:Op zondag 25 september 2011 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
hoop dat cav wint, dan komt er hopelijk niet meer zo'n wk
Leuker, dan sprinten ze nog voor de puntentrui.quote:Op zondag 25 september 2011 15:37 schreef franklop het volgende:
een gemiddelde sprintetappe is net zo boeiend
Doet me terugdenken aan Zolder, de enige opwinding destijds was de valpartij in de laatste ronde.quote:Op zondag 25 september 2011 15:37 schreef franklop het volgende:
Boeiender, daar heb je vaak nog een 2e treintje voor Farrar of Petacchi ...quote:Op zondag 25 september 2011 15:37 schreef franklop het volgende:
Precies, hoe nietszeggendere kampioen hoe beter...quote:Op zondag 25 september 2011 15:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik hoop dat M. Cardoso wint. Dan komt er zeker nooit meer zo'n WK.
quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef Steven184 het volgende:
Johnny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er al voor aan het bidden dat 1 van hun wint. Nouja, vooral voor Bole.quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef TheArt het volgende:
Let op hoor, een aantal mannen waaraan totaal niet wordt gedacht: Hutarovich, Kruopis, Cardoso, Bozic, Viviani,
Feillu?quote:Op zondag 25 september 2011 15:38 schreef TheArt het volgende:
Let op hoor, een aantal mannen waaraan totaal niet wordt gedacht: Hutarovich, Kruopis, Cardoso, Bozic, Viviani,
Modolo.quote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef TheArt het volgende:
Ik ben benieuwd op wie de Italianen gaan spelen: Bennati, Modolo, Viviani, wie?
R. Feillu ja, zag ik 4 uur geleden ineens voorbij komen en toen dacht ik ook van: 'zou bizar zijn...quote:
zal wel een spanjaard worden danquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 15:41 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel een spanjaard worden dan
Freire.quote:Op zondag 25 september 2011 15:41 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel een spanjaard worden dan
In Parijs-Roubaix dit jaar kon hij het ook duidelijkquote:Op zondag 25 september 2011 15:42 schreef franklop het volgende:
Boom nog voorin in een koers over 260 kilometer, wie zegt nou nog dat hij het niet aankan!
Ze hebben ook niet echt de moeite gedaan.quote:Op zondag 25 september 2011 15:42 schreef marcodej het volgende:
Deze koers is gewoon niet hard te maken.
quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef Reya het volgende:
Voeckler gaat bijna net zo hard weg als zijn vader, in zijn boot.
Visconti deed nog een poging of 30quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet echt de moeite gedaan.
Nu gezonken ja...quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef Reya het volgende:
Voeckler gaat bijna net zo hard weg als zijn vader, in zijn boot.
Dat is echt gewoon automatisme van 'm.quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog even 20 meter op kop rijden, klasse Thomas
Wedden van wel? Je zet de tv toch niet uit, of wel?quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef Felagund het volgende:
Het kan mij überhaupt niet meer schelen wie er WK wordt.
Zolang het maar geen Cav of Gilbert wordt.quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef Felagund het volgende:
Het kan mij überhaupt niet meer schelen wie er WK wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |