Met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
Thom de Graaf stopt per 1-2-2011 als burgemeester van NIjmegen, hij verkast naar de HBOraad om daar voorzitter te spelen.
TIjdreizen FTWquote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht?
Denk dat het 2012 zal zijn.
Leuk tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lokaal eetcafé omdat de rest allemaal dicht was. Op de Chinese restaurants na dan
Vooraf nacho's en ik als hoofdgerecht tongrolletjes en Ross had spareribs. Gewoon ok eten, niet heel bijzonder, wel lekker.
Ja, ik ben zo dol op fruit en zo krijg ik het tenminste binnen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooOOooo lekker!!
Wij zijn spontaan uit eten geweest en straks gaan we weer Buffy kijkenNu 6 afleveringen gezien en alhoewel het enorm gedateerd is, is het toch ook wel leuk.
Alles behalve de loterij.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef AnneX het volgende:
Hoe komt het golfer dat jij altijd wat wint : een boek, toegangskaartjes etc.
nooit verkeerd tochquote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lokaal eetcafé omdat de rest allemaal dicht was. Op de Chinese restaurants na dan
Vooraf nacho's en ik als hoofdgerecht tongrolletjes en Ross had spareribs. Gewoon ok eten, niet heel bijzonder, wel lekker.
Jeetje...quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ochtoch! Harry Muskee overleden!
ik hoorde het idd. Derksen meldde het volgens mij als eerste in Voetbal International, hij is oud manager en vriend van Muskee.quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ochtoch! Harry Muskee overleden!
quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef AnneX het volgende:
Een icoon !
Zeg Krakke : volgens mij horen de nagels zonder opsmuk te zijn.
Dan kunnen hullie beter de doorbloeding van de lichaamsuiteinden beoordelen.
Je "mag" toch morgen?
Ik krijg morgen de punctie, dan kijken ze met echografie waar ze moeten zijn. Het is dus geen operatie, met genoeg zuurstof in je bloed. Dat komt later en tot die tijd moet ik er natuurlijk wel goed uitzien he.quote:
Oh, fijn, aantal woorden erbijquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een avond zweten in een te warm leslokaal, maar eindelijk begint het me allemaal een beetje duidelijk te worden en weet ik wat ik wil ontwikkelen aan mezelf. Nu alleen nog dat uitgebreid beschrijven in 4500 woorden met literatuur verwijzingen en bijlagen etc
quote:Op maandag 26 september 2011 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik hoorde het idd. Derksen meldde het volgens mij als eerste in Voetbal International, hij is oud manager en vriend van Muskee.
Nou! Jottem! Het is vooral moeilijkquote:
Succes hequote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een avond zweten in een te warm leslokaal, maar eindelijk begint het me allemaal een beetje duidelijk te worden en weet ik wat ik wil ontwikkelen aan mezelf. Nu alleen nog dat uitgebreid beschrijven in 4500 woorden met literatuur verwijzingen en bijlagen etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |