Yup, voeg me maar toe (76561197971540014)quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Necrodeath het volgende:
Heeft iemand toevallig een Soda Popper voor me?
In ruil voor een scrap, of 2 wapens oid?
Ah, het was mijn profile nummer, mijn fout!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zou je graag toevoegen, maar heb geen flauw idee wat ik met dat nummer moet doen
Je steamcommunity ID is het niet iig, of hij vind iig geen page met dat nummer.
Als je mij zou kunnen toevoegen zou dat fijn zijn
http://steamcommunity.com/id/necrod123
En dan is hij ook nog gekocht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En?
Daar heb ik er 70 van
Het is een van de beste wapens, vind ik.quote:
Dat komt omdat elke unlock vaak een totaal andere speelstijl verlangt. Wanneer je met een Black Box bijv. 1 rocket minder hebt, kun je al niet meer zo spammen als met de normale Rocket Launcher. Tevens wil je niet afhankelijk zijn van splashdamage om meerdere targets te verzwakken, maar moet elk schot goed raak zijn voor de health-bonus.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:25 schreef RiKe het volgende:
Ik krijg alleen maar items waar m'n mannetje slechter van word
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:05 schreef seto het volgende:
9 van de 10 keer is het originele wapen toch beter
"Mensen spelen dit niet meer"? Het staat nog elke dag steevast in de top 3 meest gespeelde games op Steam..quote:Op zondag 22 april 2012 00:06 schreef KNAK het volgende:
Mensen spelen dit niet meer ....
Spel blijft wel leuk.. 250 uur al versleten in 2 jaar tijd
Hier op Fok dan...quote:Op zondag 22 april 2012 00:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"Mensen spelen dit niet meer"? Het staat nog elke dag steevast in de top 3 meest gespeelde games op Steam..
Spelen er nog geregeld, kijk maar eens in de fok! groep binnen Steam.quote:Op zondag 22 april 2012 00:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hier op Fok dan...
Zie geen Fok teams, Fok leagues....
Ik ben enigszins afgehaakt iig. Door al die updates zie ik gewoon het bos niet meer.quote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En niet meer spelen? Er zijn echt ontzettend veel mensen die het spelen
Ik zit/zat ook altijd op ukcs. Onder welke naam speel je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:54 schreef KNAK het volgende:
Wat is een leuke NLe server? zit alleen maar op UKCS, geen NLe te bekennen
True.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:58 schreef KNAK het volgende:
<--
zelfde naam ;-)
Onwijs leuk spel verder, alleen speelt men het niet waar het voor gemaakt is.... van teamplay is vaak geen sprake.
klopt, daarom zit ik er nooit in altijd volquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:07 schreef Ireyon het volgende:
Ik ben nog altijd even actief. Heb met Reddit server een behoorlijk toffe community gevonden.. Vrij skilled (regelmatig comp. players aanwezig), fatsoenlijke class-verdeling (dus geen 3 spies en/of snipers) en vooral een gezellig sfeertje. Zit dan ook elke avond lang stampvol maar als er een plekje is zou 'k toch zeker even langskomen
http://redditgaming.com/tf2/
Nope, ik speel het spel niet voor de economie. Vind het leuk om nieuwe hoedjes te traden en alle items te verzamelen maar ik ga er echt geen geld aan uitgeven, ook al wordt iets nog zoveel metal waard.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef norrie13 het volgende:
heeft de rest ook een strange rainblower/unicorn gekocht, ik verwacht nadat de crates zijn verdwenen dat deze het meest waard worden
die is nog wel een beetje buds en keys waard en er is demand door het effectquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:38 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren een Scorching Flames Copper's Hard Top uncrate
Uiteraard ook al een Strange Rainblower/Lollichop verkregen.. anders zou m'n verzameling van alle Stranges niet compleet zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |