Heb je er één?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat is een unusual prince tavish crown waard in geld
Spel is bijna vier jaar uit, en toch blijft Valve het schitterend ondersteunen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:11 schreef Ireyon het volgende:
Er komt een toffe update aan vanavond![]()
o.a.
- Meerdere misc-slots (zodat je dus én Bills én Earbuds én Deus Specs kunt dragen)
- Loadout presets (class-samenstellingen opslaan)
Het zal wel nog genoeg opbrengenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:52 schreef pagadder het volgende:
[..]
Spel is bijna vier jaar uit, en toch blijft Valve het schitterend ondersteunen.
Betekend nog niet dat ze zulke updates uit te hoeven brengen? Het is gewoon goede ondersteuning.quote:
Zeker weten? Ik lees wel geruchten maar nergens een officieel bericht. Of wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:11 schreef Ireyon het volgende:
Er komt een toffe update aan vanavond![]()
o.a.
- Meerdere misc-slots (zodat je dus én Bills én Earbuds én Deus Specs kunt dragen)
- Loadout presets (class-samenstellingen opslaan)
Dat zat althans in de beta. En Reserve Shooter voor Pyroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik lees wel geruchten maar nergens een officieel bericht. Of wel?
Die vogelkooi is briljant! Ik verkeer nu in ernstige tweestrijd: het ding kost 7,50 euro en ik zie hem alleen maar in load-out screens. Maar aan de andere kant is het een vogelkooi op je hoofd! Moeilijk...quote:
Da's toch veelste duur man, kan je een paar keys van kopen en die traden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Die vogelkooi is briljant! Ik verkeer nu in ernstige tweestrijd: het ding kost 7,50 euro en ik zie hem alleen maar in load-out screens. Maar aan de andere kant is het een vogelkooi op je hoofd! Moeilijk...
Ja, vertel mij watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Da's toch veelste duur man, kan je een paar keys van kopen en die traden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Gvd, doe ik rebuild headgear krijg ik nog een papieren hoedje eruit. Nu heb ik er 2.
quote:Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Team Fortress 2:
- The Mannniversary Sale has ended, though Manniversary Packages will continue to drop for a short time
- The Mannniversary Paper Hat is no longer craftable
- Removed the painterly filter option on Decal Tools
- Added loading screen tooltip about the new abuse reporting system
- Added a default key binding for filing an abuse report (F7)
- Fixed a common in-game client crash
- Fixed a client crash when opening the loadout screen
- Fixed a client crash related to sniper dots
- Fixed a server crash that occurred when running both SourceTV and Replay
- Fixed high five taunts applying the wielded weapon's taunt effect
- Fixed "Cannot Craft" text not appearing on certain item tooltips
- Updated localization files
Steam Workshop:
- Fixed not being able to retrieve Steam Workshop items if any item had been deleted
- Increased Steam Workshop preview image size from 256x256 to 512x512
Nice.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Ik heb nu 12 van die papieren hoedjes. Denk dat ik er 10 omsmelt naar 5 andere hats.
EDIT: gedaan. Dit is het resultaat:
Backbiter's Billycock
The Company Man (#1863)
Honcho's Headgear
The Planeswalker Helm (#3541)
The Flamboyant Flamenco (#623, nieuwe hat voor pyro)
Ja, meer mensen hebben er last van. Ik zelf krijg ook 1x in de 2 uur ongeveer een HL2.exe crash.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef seto het volgende:
Nog meer mensen problemen met de laatste patch? Ik crash nu om de 10-15 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |