Ik heb geen fouten ontdekt, dus het is echt een fotofinish geworden, met slechts 2 punten verschil tussen de nummers 1 en 2!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
Alle lijstjes zijn verwerkt, en het is erg spannend dit jaar... zo spannend dat de nummer 3 op 6 punten van de nummer 1 staat.
En omdat het zo dicht bij elkaar staat en ik wil voorkomen dat een boek tot winnaar wordt uitgeroepen door een invoerfoutje, ga ik de top 3 dus even extra controleren nu.
Whoa! That's close!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen fouten ontdekt, dus het is echt een fotofinish geworden, met slechts 2 punten verschil tussen de nummers 1 en 2!
Ik ben nog even bezig met het document bewerken en zo, dus ik hoop dat het vanavond nog luktquote:
go go go, all engines go!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig met het document bewerken en zo, dus ik hoop dat het vanavond nog lukt.
Top.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig met het document bewerken en zo, dus ik hoop dat het vanavond nog lukt.
Daar zal je een aardige taak aan hebben! succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haha, same here. Beetje onnozel aan het internetten en ondertussen steeds weer kijken of er iets gepost isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef gifkwal het volgende:
Ik wil eigenlijk al een uur naar bed maar ben zo benieuwd naar de uitslag dat ik hier nog steeds zit
Komt 'ie snel, denk je?
Ik zit eigenlijk te denken aan morgen, want er draaien cijfertjes voor mijn ogen nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef gifkwal het volgende:
Ik wil eigenlijk al een uur naar bed maar ben zo benieuwd naar de uitslag dat ik hier nog steeds zit
Komt 'ie snel, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |