Neen, als ik een uitroepteken in de TT zou plaatsen in plaats van een vraagteken zou dat zo zijn.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Cabral niet in de basis vind ik wel vreemd
Idd. Toch een beetje een verdedigende move van Koeman.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik vind het geweldig.... dat gepingel van 'm is al weken dramatisch. Als 'ie daar eens mee zou ophouden en z'n kwaliteiten zou benutten, is het een nuttige voetballer.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Oke, oke.quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen, als ik een uitroepteken in de TT zou plaatsen in plaats van een vraagteken zou dat zo zijn.
Dit.quote:Op zondag 25 september 2011 10:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig.... dat gepingel van 'm is al weken dramatisch. Als 'ie daar eens mee zou ophouden en z'n kwaliteiten zou benutten, is het een nuttige voetballer.
Daarnaast zitten we nu in het Koeman-tijdperk, niet in het Been-tijdperk. Zelfvertrouwen en ambitie mag weer gewoon.quote:
Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met zijn egotrip van afgelopen dinsdag. Heeft hij even goed de tijd om te oefenen op voorzetten en oog voor medespelers in het algemeen. Pingelen is leuk en aardig als het rendement oplevert. Anders ga je maar lekker met je vriendjes spelen in de pannakooi.quote:Op zondag 25 september 2011 10:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig.... dat gepingel van 'm is al weken dramatisch. Als 'ie daar eens mee zou ophouden en z'n kwaliteiten zou benutten, is het een nuttige voetballer.
is er al een opstelling bekend?quote:Op zondag 25 september 2011 10:51 schreef WethouderHekking het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:41:05Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey reageer retweet
quote:Op zondag 25 september 2011 10:56 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
is er al een opstelling bekend?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:41:05Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey reageer retweet
Ziet het er wel naar uit, ja.quote:
[boulevardmode]Mevrouw Guidetti is zeker van een overwinning[/boulevardmode]twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:48:02On our way to the game! Nervous like hell. But in this lovely weather we will win! reageer retweet
Was ook de indruk die ik had ja, met een dergelijk middenveld.quote:Op zondag 25 september 2011 11:14 schreef Paul-89 het volgende:
Koeman wil gewoon de slag op het middenveld winnen en dus niet overlopen worden.
Licht geblesseerd hoor ik net op de radio .quote:Op zondag 25 september 2011 11:15 schreef Muto het volgende:
Volgens EL-twitter is Cabral niet fit genoeg voor in de basis.
Zal het heel zwaar krijgen. Met Roy Beerens als directe tegenstander. En Marcellis kan daar ook overheen gaanquote:Op zondag 25 september 2011 11:37 schreef macca728 het volgende:
maar weer Ramsteijn ? bizar
en geen counterspits a la Fernandez
Dankzij het mooie weer gaan we winnen whoehoe!!quote:Op zondag 25 september 2011 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[boulevardmode]Mevrouw Guidetti is zeker van een overwinning[/boulevardmode]twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 25-09-2011 om 10:48:02On our way to the game! Nervous like hell. But in this lovely weather we will win! reageer retweet
twee aanvallers en dan ook nog schaken hmmnquote:Op zondag 25 september 2011 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Erwin Mulder; Dani Fernández, Stefan de Vrij, Ron Vlaar (c), Kaj Ramsteijn; Kelvin Leerdam, Jordy Clasie, Otman Bakkal, Karim El Ahmadi; Ruben Schaken, John Guidetti.
Bank: Kostas Lamprou, Bruno Martins Indi, Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Sekou Cissé, Jerson Cabral, Guyon Fernández.
De TT heeft gewoon een hoog neuzen-gehalte.quote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Als we winnen staan we toch bovenaan
?
quote:
Aanstelleritus, er staat toch gewoon een vraagteken bij.quote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TT heeft gewoon een hoog neuzen-gehalte.
Als er geen vraagteken achter stond was dat zo geweest .quote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De TT heeft gewoon een hoog neuzen-gehalte.
Absoluut. Ik hoop op een punt.quote:
Volgens RojaDirecta doet 13th stream het uitzenden. Kanaal 106491quote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef heiden6 het volgende:
Leerdam erbij op het middenveld vind ik geen gekke zet tegen AZ. Maar Schaken als tweede spits? Tja, we zullen zien. Althans, ik zal het alleen zien als ik een stream aan de praat krijg (ben niet in NL).
Dat idd, zo snel is Giudetti nou ook weer niet. Gewoon Schaken en Fernandez en dan counteren op snelheidquote:
Gewoon ff zoeken. of naar het stadion gaan....quote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens RojaDirecta doet 13th stream het uitzenden. Kanaal 106491
Krijg alleen geluid maar geen beeld.quote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens RojaDirecta doet 13th stream het uitzenden. Kanaal 106491
Niet hier besprekenquote:Op zondag 25 september 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
AZ begon erg furieus, maar ik vind Feyenoord eigenlijk prima spelen.
Wat een heerlijk schot. Hard, maar met gevoel, op techniek.quote:
Tering wat kansloos is dat hè? Kneuzenkermis daar.quote:
Denk het niet, want de opstelling is zodanig dat ze in kunnen zakken en met de snelheid van Schaken kan je alsnog aanvallende intenties waarmaken als er ruimte komt te liggenquote:Op zondag 25 september 2011 13:20 schreef Dekatria het volgende:
Eens met Merkie - ook hier dik tevreden over eerste helft. Ben benieuwd of KGB nog gaat schuiven voor de tweede helft, want je kan verwachten dat Verbeek hier veranderingen wil gaan aanbrengen.
Hard door het middenquote:Op zondag 25 september 2011 13:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk schot. Hard, maar met gevoel, op techniek.
Schaken heeft ook onder Been heel lang het vertrouwen gehad hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 13:29 schreef Dekatria het volgende:
Tekenend dat Schaken ineens veel beter voetbalt dan onder Been. Zo zie je maar weer, vertrouwen is het halve werk!
Eerste 10 minuten zijn het belangrijkst, zoals altijd.quote:Op zondag 25 september 2011 13:29 schreef TC03 het volgende:
Kans is ook nog aanwezig dat AZ snel gelijk maakt en dat Feyenoord er vervolgens niet echt meer aan te pas komt.
En wat waren we er blij meequote:Op zondag 25 september 2011 13:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken heeft ook onder Been heel lang het vertrouwen gehad hoor.
Vind ik dus niet, Been heeft vertrouwen in hem gehad en dat heeft zich niet uitbetaald. Dat was alleen te wijten aan Schaken zelf.quote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wat waren we er blij meehet is bijna een aanklacht tegen Been an sich dat Schaken nu ineens zo opbloeit.
Ze moeten snel die Auassar terughalen!quote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En wat waren we er blij meehet is bijna een aanklacht tegen Been an sich dat Schaken nu ineens zo opbloeit.
Als hij linksback kan spelen vind ik het goed!quote:Op zondag 25 september 2011 13:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ze moeten snel die Auassar terughalen!
Zie die irritante klootzak van een Marcellis gelijk kijken naar de scheids en als hij rood ziet verder kermen. Bah.quote:
Ja, hij werd compleet niet geraakt.quote:Op zondag 25 september 2011 14:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Zie die irritante klootzak van een Marcellis gelijk kijken naar de scheids en als hij rood ziet verder kermen. Bah.
Dat niet alleen. Ik vond het positioneel erg goed staan, en Bakkal/Clasie/El Ahmadi is een lekker middenveld.quote:
En een gewoon voetballende rechtsbuitenquote:
Gohquote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Ik vond het positioneel erg goed staan, en Bakkal/Clasie/El Ahmadi is een lekker middenveld.
Precies, echt te triest voor woorden dat dit soort dwalingen de competitie bepalen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrienden. Wij kunnen niet winnen van de arbitrage. Het leven is hard. Zo voelden wij ons gisteren
Ja echt, schandalig dat kaarten aannaaien altijd moet. Leerdam had geel moeten krijgen, dat was logisch maar ROOD????? nee, daar laat hij zien dat hij een stereotype Nederlandse scheids is.quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcellis ook die met puppieogen naar de scheids gaat kijken
WERNBLOOM/MOISANDER/VIERGEVER HAD OOK ROOD MOETEN HEBBENquote:Op zondag 25 september 2011 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echt, schandalig dat kaarten aannaaien altijd moet. Leerdam had geel moeten krijgen, dat was logisch maar ROOD????? nee, daar laat hij zien dat hij een stereotype Nederlandse scheids is.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam had geel moeten krijgen. Schaken had een penalty moeten krijgen. Dan was het 0-2 + rood voor az en alles anders. Dat is het verhaal van vandaag
Leerdam wordt wel kwijtgescholden, anders is het hek van de dam.quote:Op zondag 25 september 2011 14:29 schreef eight het volgende:
Frustrerende tweede helft en naast minimaal 1 punt verliezen we ook nog 2 spelers voor de komende wedstrijden.
Doet wel goed om te zien dat Feijenoord zich goed staande houdt tegen een titelkandidaat.
Ik reken er niet opquote:Op zondag 25 september 2011 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leerdam wordt wel kwijtgescholden, anders is het hek van de dam.
Ik mag het hopen maar reken er maar niet op met die knvb hier.quote:Op zondag 25 september 2011 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
krijg je de gestolen 3 punten niet mee terug..quote:Op zondag 25 september 2011 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik reken er niet op. 'Wild inkomen met een grote kans om een spelers ernstig te blesseren'quote:Op zondag 25 september 2011 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ook, ja.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
Schaken moet die bal ook gewoon breed leggen, mongool.
Mwoah, zo snel kwam Karim ook weer niet aan.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Caland het volgende:
Schaken moet die bal ook gewoon breed leggen, mongool.
Afleggen is gewoon doelpunt.quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
En maar gek opkijken als scheidsrechters bedreigd worden.![]()
Buiten dat de 2 goals gigantische verdedigingsfouten waren.
Schaken had hem wel mogen scoren óf af moeten leggen, maar dat heb je altijd achteraf.
Er stonden nog minimaal 2 AZ-spelers tussen.quote:
Halve gare.quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
En maar gek opkijken als scheidsrechters bedreigd worden.![]()
Dat dus. Maar dat het een doelpunt had moeten zijn via Schaken dan wel El Ahmadi is wel zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er stonden nog minimaal 2 AZ-spelers tussen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat het een doelpunt had moeten zijn via Schaken dan wel El Ahmadi is wel zeker.
Ja en jij kan het weten. Ik keur dat soort gedrag ook niet goed. Maar ik begrijp waar die woede vandaan komt bij ''supporters'' als een scheidsrechter zo onrechtvaardig fluit.quote:
Volgens mij was er toch ruimte op de pass te geven. Vraag me wel af of Ahmadi in het gezichtsveld van Schaken stond.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er stonden nog minimaal 2 AZ-spelers tussen.
Was gewoon wild ingaan en geel was ondanks dat hij mist terecht geweest, maar rood...quote:Op zondag 25 september 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je eens heel goed kijkt. zie je dat Leerdam 'm niet eens raakt.
Afwachten. Tegen AZ kunnen spelers zich beter motiveren dan tegen de kleine tegenstanders.quote:Op zondag 25 september 2011 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe dan ook heb ik genoten van Feyenoord. Vol pressie op de helft van Az, felle duels en toch wel het een en ander gecreëerd.
Met dit spel moet je de komende 2 wedstrijden gewoon winnen.
Hij kon hem makkelijk tussen die 2 door leggen. Liepen niet op een lijn.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat dus. Maar dat het een doelpunt had moeten zijn via Schaken dan wel El Ahmadi is wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |