SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Tja, dat geldt voor 80% van de vragen die langskomen natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 10:18 schreef FireFox1 het volgende:
En als je nog nooit een film van HP heb gezien, ben je helemaal kansloos
Ik heb net wel gespraydquote:
zondagochtend...quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 10:48 schreef DragonFodder het volgende:
Uncle buck
Spaceballs
Plains, trains and automobiles
Stripes
Blues brothers
quote:
Makkelijker dan dit kan ik het niet echt makenquote:1997, Captain Nascimento has to find a substitute for his occupation while trying to take down drug dealers and criminals before the Pope comes to Rio de Janeiro, Brazil.
Geen wilde gokquote:Op zondag 25 september 2011 12:21 schreef picodealion het volgende:
Heel wilde gok want niet gezien: Tropa de Elite?
quote:[refuses to leave a strip club]
: Dude, this is an *emergency*!
: So is this. It's a break-dancing stripper emergency!
Film uit 2011quote:
Heel scherpquote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Sands het volgende:
Iets zegt me dat het een film van Sony Pictures is
Jupquote:
Ook heel scherp, ik had het niet gezienquote:Op zondag 25 september 2011 13:37 schreef De-Sombrero het volgende:
Zag op het achterste google schermpje 'smurfs' staan, dus ik gokte maar wat.
Checkquote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef Sands het volgende:
Als dyonvbaal gelijk heeft dan dit
Rosie Huntington-Whiteley
quote:Op zondag 25 september 2011 17:49 schreef YellowBlacks het volgende:
Wallstreet
The Game
Black Rain
Falling Down
Disclosure
Basic Instinct
The Sentinel
A perfet murder
Jewel of the Nile
quote:
Sow, dat heb statham goed voor elkaar danquote:
ging jij een vraag stellen?quote:
Dat ik zeg dat jij een vraag gaat stellen, wil niet zeggen dat je dat ook moet gaan doenquote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef wyccie het volgende:
Zoveelste keer dat dit gebeurt.
Vraag komt eraan, ik moet inspiratie vergaren.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ik zeg dat jij een vraag gaat stellen, wil niet zeggen dat je dat ook moet gaan doen
Misschien gaat ie ook nog wel uit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft ze de hele film dat blauwe badpakje aan? Dan moet ik de titel maar even noteren straks
Echt wel!quote:
SamuelofSEK +1quote:
Je hebt de juiste film in gedachte, maar titel is niet iets met gold (ook al is de poster nogal goudkleurigquote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
oeh oeh, is dit die film over die dubbelganger??? (lijkt er wel op en die wil ik eigenlijk wel zien, weet nou alleen de titel niet. Iets met gold dacht ik)
verdomme, net al met die chick uit transformers dat ik niet op de naam kwam en nou weer niet... daar gaan me puntenquote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt de juiste film in gedachte, maar titel is niet iets met gold (ook al is de poster nogal goudkleurig)
Heel dichtbijquote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
The Devil's nogwat... Playground?
quote:
Nopequote:
Ook nope.quote:
Collateral idd.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef Baszh het volgende:
Carrie Fisher
Mark Hamill
Harisson Ford
Star Wars episode.... 4 - a new hope ?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]de enige met PC.. Peter Cushing
Baszh +1
Tussenstand september 2011
47 Patch
44 Asap
40 DragonFodder
36 picodealion
34 Sands
30 SamuelofSEK
24 Michelangelo2
23 RanTheMan
21 Baszh
19 FireFox1
15 InTrePidIvity
14 Gillingham
14 hornage
10 Dopekoe
9 Dekatophetspek
8 Flitspaal
8 lamers
8 De-Sombrero
8 ShaoliN
7 Doff
7 Muis006
6 victorinox
5 Njosnavelin
5 Shmekel
3 asianmoon
3 SaintOfKillers
3 Burnett
3 wyccie
3 YellowBlacks
2 Daywalk3
2 PintuR
2 Hulkio
2 Mike
2 ongedierte
1 Tem
1 Robby87
1 dyonvbaal
1 The_Substitute
1 Mainport
pppft neequote:
Nopequote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
Is die rechter Edward Norton?
Rounders, met ook matt damon?
aangepastquote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef wyccie het volgende:
Misschien hebben SoK en Mike de GoogleAds voor FMT uitgezet, maar voor het geval het niet zo is, is het wel handig om de borsten te bewerken.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
Fright night.
Colin farell en anton yeltsin of zoiets.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en Marti Noxon als scenariste
DragonFodder +1quote:
Auditioned for the role of Mary Jane in Spider-Man (2002).quote:
Nee, denk ook even aan de eerste hint.quote:
Nope.quote:Op zondag 25 september 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
Die met de vele operaties? Van de serie iets met 'Hills'...
Wel wakker en komt me wel bekend voor, vooral het eerste plaatje met de tekst boven de deur, maar ik weet hem nietquote:Op maandag 26 september 2011 09:31 schreef picodealion het volgende:
Is er überhaupt al iemand wakker?. Film uit 2010.
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 10:35 schreef picodealion het volgende:
Do The Right Thing
Oldboy (de aankomende remake)
quote:
SamuelofSEK + 1quote:Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jongens toch
mo better blues
bamboozled
Ik mag hopen dat die jongens toch gericht was op Superquote:Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jongens toch
mo better blues
bamboozled
In jouw geval in ieder geval voor Mississippi en het door elkaar halen van King en Malcolmquote:Op maandag 26 september 2011 10:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die jongens toch gericht was op Super.
als dit idd passion of christ is dan speelt die gozert volgens mij ookquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Neem aan dat het James Caviezel is, maar geen idee.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef RanTheMan het volgende:
mn geheugen laat me vandaag flink in de steek, dus inkoppertje voor de anderen, volgens mij speelt ie ook de mysterieuze scharrel in de film met J.Lo als agente, maar kan er echt niet op komen:(
quote:
Ook nieuwe Jeff Dunham vanavond toch?quote:Op maandag 26 september 2011 11:47 schreef Patch het volgende:
Doe maar 7 films met Charlie Sheen aub, vanavond Roast
Klopt, en heb jij al een reactie gepost op jouw Harry Potter-vraag, waarna jij ineens verdween?quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook nieuwe Jeff Dunham vanavond toch?
Jaja is goed flauwerik. Ik bedoelde die Kinderen van Harry maar die hebben nergens anders gespeeld dus,quote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt, en heb jij al een reactie gepost op jouw Harry Potter-vraag, waarna jij ineens verdween?
Dus vanwaar die onmogelijke vraag? En een enorme spoiler-vraag ook nog eens?quote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jaja is goed flauwerik. Ik bedoelde die Kinderen van Harry maar die hebben nergens anders gespeeld dus,
en nog een puntje pakken ookquote:
Volgens mij mag je verder gaanquote:Op maandag 26 september 2011 13:00 schreef Patch het volgende:
9,5 Weeks
The Wrestler
Iron Man 2
Barfly
Another 9,5 Weeks?
Wild Orchid
Harley Davidson and the Marlboro Man
...
In Thank You For Not Smoking wel ja, maar het gaat hier om de film 'Harley Davidson and the Marlboro Man"quote:
yesquote:
quote:
quote:
Alleen 2 nog!quote:
quote:
quote:
quote:
Geen Matt Dillon. Hilary Swank klopt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |