popjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
tantoeharde smiliequote:
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Hier zelfde verhaal ga slapen doei kusjens enzo baibai
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:
Het is hier nog nooit zó rustig geweest op een zaterdagavond/zondagnacht.
gelukkig ga ik net wegquote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef utopie het volgende:
[..]
gelukkig ga ik net weg![]()
weltrusten allemaalOke ik schrok alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hoi ik sta in de lijst van udowu, wauw heb echt geen leven!Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOI ZOU IK DAN HEEL DRUK KOMEN DOEN?
quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef utopie het volgende:
[..]
gelukkig ga ik net weg![]()
weltrusten allemaalWelterusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ah homootjequote:Op zondag 25 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doen alsof je dronken op FOK! zit.
HAHAHAH GEWELDIG DITquote:
Wat een viezerikken joh, bah!quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
in kan niet slapenheb het idee dat mijn buren liggen te jeweetwellen
Bel ze op om het te vragen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
in kan niet slapenheb het idee dat mijn buren liggen te jeweetwellen
mijn reine geest is nu verziektquote:
Misschien kun je meedoen?quote:Op zondag 25 september 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mijn reine geest is nu verziekt
mensen die doen alsof ze dronken zijnquote:
Regel zelf iemand om dat mee te doen, hoef je ook niet meer jaloers te zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mehdat vind ik niks
Waar baseer je dat op?quote:
Verveling.quote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo stuurde je dat filmpje naar mij?
Oké, maar waar gaat het filmpje nou eigenlijk over?quote:
Over een klas in Moldavië.quote:Op zondag 25 september 2011 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar waar gaat het filmpje nou eigenlijk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |