hellaas is nog een ouder nummer ik ben aan het proberen om hem op youtbe te zeten wand ik heb het nummer op genomen maar is een raar bestand.quote:
Een vrouw die zingt: I am a bad boy?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef nikkwaus het volgende:
[..]
hellaas is nog een ouder nummer ik ben aan het proberen om hem op youtbe te zeten wand ik heb het nummer op genomen maar is een raar bestand.
ben nog een klein stukje verder gekomen: i am a bad boy i make one people survive.
edit
ik krijg het nummer niet op op youtube het zingt wel een vrouw
Ik zat aan Survivor te denken, maar je tekst omschrijving weerhield mij van die te plaatsen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:50 schreef nikkwaus het volgende:
dat is hemnou het volgende er is ook een hardcore nummer van gemaakt die zoek ik nou:P
Ik denk dat je dat met titel en artiest ook wel zelf had kunnen vinden...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:50 schreef nikkwaus het volgende:
dat is hemnou het volgende er is ook een hardcore nummer van gemaakt die zoek ik nou:P
hellaas dat is hem nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat met titel en artiest ook wel zelf had kunnen vinden...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:53 schreef EL_Presidente het volgende:
weet iemand welk liedje dit is, heb het melodietje proberen na te doen![]()
http://www.4shared.com/audio/Vx8abIxu/Audio-opname_2.html
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:46 schreef vstyle het volgende:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=Is6WBO0atr0
Hoe heet het intro?
Sorry van de ontbrekende tags dat gaat niet op mijn mobiel.
Alvast bedankt
Deze misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:59 schreef JHK1312 het volgende:
Ghehe staat ook onder een lekker filmpje dat muziekje!![]()
Ik zoek zelf een nummer, soort house denk dat het 2011 is, eerst hoor je gefluit, eventueel blokfluit...
Nee, sorry dat is hem niet. Ik hoorde hem in de Media Markt vandaag, weet niet of ze daar alleen recente muziek draaien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze misschien?
-voldoet niet helemaal ,geen 2011 ,gokje dus
Definieer grieks deuntje. Wanneer is een deuntje grieks?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Help! Ik zoek...
Sja, nu volgt waarschijnlijk een vage omschrijving. Ik vind er een soort Grieks deuntje inzitten. Ik heb het nummer alleen op een afstand gehoord, dus ik kon niet horen of de tekst in het Grieks, Engels of een andere taal is gezongen.
Het is een dance-achtig nummer, ik denk van deze zomer. Hebben jullie enig idee?
Edit: het zou best in de top-40 kunnen staan. Maar nu ik die doorlees word ik nog niet veel wijzer, want ik heb de tekst dus nog niet gehoord
Danza Kaduro?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Help! Ik zoek...
Sja, nu volgt waarschijnlijk een vage omschrijving. Ik vind er een soort Grieks deuntje inzitten. Ik heb het nummer alleen op een afstand gehoord, dus ik kon niet horen of de tekst in het Grieks, Engels of een andere taal is gezongen.
Het is een dance-achtig nummer, ik denk van deze zomer. Hebben jullie enig idee?
Edit: het zou best in de top-40 kunnen staan. Maar nu ik die doorlees word ik nog niet veel wijzer, want ik heb de tekst dus nog niet gehoord
Deze dan ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef JHK1312 het volgende:
[..]
Nee, sorry dat is hem niet. Ik hoorde hem in de Media Markt vandaag, weet niet of ze daar alleen recente muziek draaien.
Nee nee, jammer. De fluit was ook meer aanwezig en gaf eerst de melodie aan, daarna kwam een beetje de bass het overnemen zeg maar.quote:
Welke episode?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:05 schreef Tamashii het volgende:
Het nummer van Without a Trace op het einde...Iemand?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:51 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat je nu wel eens op SlamFM hoort. Het wordt gezongen door een vrouw en de kenmerkende tekst is 'bless bless bless bless bless, bless bless bless, oh yeah, bless bless bless bless bless, bless bless bless'.
Kan niet moeilijk zijn, dacht ik, maar toch moeilijk te Googlen! Weet iemand hier meer?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:23 schreef JHK1312 het volgende:
[..]
Nee nee, jammer. De fluit was ook meer aanwezig en gaf eerst de melodie aan, daarna kwam een beetje de bass het overnemen zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |