Ja ze is helemaal schoon.quote:Op maandag 26 september 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben ondertussen ook andere dingen aan het doen.
Liberty nu al beter? Dat is wel héél snel.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Axia het volgende:
[..]
Carly vind ik sowieso een leuke dame. Niet saai, lekker sarcatisch, maar toch een dame. En die acties van haar waardoor ze altijd weer in de problemen komt![]()
Janet vind ik heel saai. Terwijl ze wel leuk kon zijn. Tussen Janet en Dusty mag het wel wat sexier zijn, wat ondeugender. Nu is het meer van:
D: ik vind je leuk
J: ik vind je ook leuk
D: ik zal alles voor je doen
J: dat is lief
D: ik zal er altijd voor jou, Liberty en ongeboren baby zijn
J: nog steeds heel lief!!
D: trouw met me
J: nee, maar je bent wel lief soms
Hete scenes wil ik zien! Ondeugende blikken wil ik zien! Ruzies en goedmaak-kussen! Dus er gewoon voor gaan met die banaan (van Dusty)
en doogie!quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Houden ze soms een wedstrijd wie de walgelijkste is?
Katie is nu nummer 1, maar Jack zit haar op de hielen.
Die staat in de top 6, net als Lily, Janet en Noah.quote:
tof! Zo`n lijstjequote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die staat in de top 6, net als Lily, Janet en Noah.
nee het gaat nog verder.quote:Op maandag 26 september 2011 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
Ik val in een gatHeb de luke-reid story gekeken en nu ?? Raar laatste filmpje, volgens mij klopt dat niet ?
Waar is Jack?quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
de ''nieuwe'' lily op nr 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op 2: Janet![]()
op 3: Noah![]()
op 4:''Doogie''![]()
op 5: Katie
Jack is wel oke.. ergens..quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn complete top 6 van walgelijkheid:
1. Katie
2. Jack
3. Lily
4. Janet
5. Chris
6. Noah
niceeequote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn complete top 6 van walgelijkheid:
1. Katie
2. Jack
3. Lily
4. Janet
5. Chris
6. Noah
Het laatste figuurtje van rechts boven bij de naam, is de quote button, in die balk bij je naam, maar dan bij diegene die je wilt quoten natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Reismuts het volgende:
Nog ff een vraagje:
Hoe quote ik?
De aflevering gisteren heb ik maar snel afgezet, wat een gezeik![]()
Kennen jullie www.lukeandreid.com? Wat een hemel![]()
Zeker als je in een gat valt na de hele story al op yt te hebben gekeken.. maar ik zou zo opnieuw kunnen beginnen.. zeker mn favoriete stukjes kan ik niet vaak genoeg kijken. Zucht....
Nee, ken ik niet, even gekeken. Vind Reid wel leuk, maar niet speciaal als homo. Maar wel leuk de verhaallijn in deze soap, wel spannend, tot op het eind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Reismuts het volgende:
Nog ff een vraagje:
Hoe quote ik?
De aflevering gisteren heb ik maar snel afgezet, wat een gezeik![]()
Kennen jullie www.lukeandreid.com? Wat een hemel![]()
Zeker als je in een gat valt na de hele story al op yt te hebben gekeken.. maar ik zou zo opnieuw kunnen beginnen.. zeker mn favoriete stukjes kan ik niet vaak genoeg kijken. Zucht....
Dat lijkt me inderdaad raar om t zien. Is er ergens een foto of clipje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
Ik heb laatst een film gezien waar hij met een vrouw was, vreemde gewaarwording om naar te kijken :p
Misschien politiek incorrect, maar ik had Reid toch leuker gevonden als hij een hetero-personage had gespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet, even gekeken. Vind Reid wel leuk, maar niet speciaal als homo. Maar wel leuk de verhaallijn in deze soap, wel spannend, tot op het eind.
Ja ik ook. Dan maar politiek-incorrect. Heb als vrouw niets met amourie tussen mannen. Werkt bij mij eerder averechts. Als ik naar hem kijk, vergeet ik dan maar dat het om Luke gaat, en denk ik, in het echt is hij lekker hetero (tenminste dat hoop ik).quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien politiek incorrect, maar ik had Reid toch leuker gevonden als hij een hetero-personage had gespeeld.
Hahaha, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dan maar politiek-incorrect. Heb als vrouw niets met amourie tussen mannen. Werkt bij mij eerder averechts. Als ik naar hem kijk, vergeet ik dan maar dat het om Luke gaat, en denk ik, in het echt is hij lekker hetero (tenminste dat hoop ik).![]()
Edit.
quote:
jahquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad raar om t zien. Is er ergens een foto of clipje?
Ik vind het wel een leuke gedachte ookquote:
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke gedachte ook
Is hij hier ook te zien als vrouw?quote:
Ah, okay, ik was geinteresseerd in hoe hij eruit zag als vrouw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef Miam het volgende:
Dat hij met een vrouw getrouwd en 2 kinderen heeft.
nee, hij IS daar met een vrouw
zie`m liever met een man op een of andere manier. tenminste, als acteur.
jah ruk aflevering gisteravond.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
WAT was Janet gisteravond nou weer aan t doen??
Ik heb gewoon liggen roepen naar mijn tv.![]()
Sjongejonge wat een kutwijf!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, okay, ik was geinteresseerd in hoe hij eruit zag als vrouw.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
WAT was Janet gisteravond nou weer aan t doen??
Ik heb gewoon liggen roepen naar mijn tv.![]()
Sjongejonge wat een kutwijf!![]()
![]()
![]()
![]()
Hartinfarctquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef roos85 het volgende:
Waar is de vader van Janet en Teri aan overleden?
daar is nog niets over bekend toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah tnx
had hij nou wel of niets met de schietpartij op Dusty te maken?
Ja, hij had die rocco (hoe die ook heet) iemand laten inhuren toch..quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
ah tnx
had hij nou wel of niets met de schietpartij op Dusty te maken?
dat zou wel het toppunt zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, hij zat steeds te bellen over Dusty dat hij zich niks meer herinnert.
Later zat hij gewoon te liegen tegen Dusty.
Of de schrijvers spreken zichzelf tegen.
Ik heb 1 moment gehad wat me aan het twijfelen bracht, en dat was die scene tussen Rocco en de 'huurmoordenaar' om het maar even cru te brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef gekki het volgende:
Ja is zo, daarom ging hij met dusty ook mee om die ene gast te pakken. In het ziekenhuis zei dusty ook, jij kan er niks aan doen, toen zei hij van jawel tis mijn schuld en nu wil ik t goedmaken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb 1 moment gehad wat me aan het twijfelen bracht, en dat was die scene tussen Rocco en de 'huurmoordenaar' om het maar even cru te brengen.Toen dacht ik dat Rocco er niets mee te maken kon hebben. zijn reactie e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]ach zo! kijk je niet via tv mee? of ben je al even vooruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Die man loog vanaf het begin en later kreeg hij spijt en wou hij de held uithangen. Kan echt niet geloven dat Janet Dusty de schuld geeft hiervoor... zelfs Jack weet beter.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, hij zat steeds te bellen over Dusty dat hij zich niks meer herinnert.
Later zat hij gewoon te liegen tegen Dusty.
Of de schrijvers spreken zichzelf tegen.
Nee, ik heb alles al gezien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Miam het volgende:
[..]
ach zo! kijk je niet via tv mee? of ben je al even vooruit?
Zij weet natuurlijk niet alles, en ja het blijft je pappie, en ook nog de hormonen, tsja, dan wil je weleens labiel reageren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Die man loog vanaf het begin en later kreeg hij spijt en wou hij de held uithangen. Kan echt niet geloven dat Janet Dusty de schuld geeft hiervoor... zelfs Jack weet beter.
Maar Dusty vindt dat fantastisch: een vrouw die hem keer op keer afwijst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Die man loog vanaf het begin en later kreeg hij spijt en wou hij de held uithangen. Kan echt niet geloven dat Janet Dusty de schuld geeft hiervoor... zelfs Jack weet beter.
Jennefer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Dusty vindt dat fantastisch: een vrouw die hem keer op keer afwijst.
Als een vrouw hem echt wil, is hij er meestal klaar mee.
Die relatie met haar leek me wel serieus eigenlijk; De actrice die Jennifer speelde was trouwens ook geweldig. Daarnaast ze wordt nog steeds wel eens bij z'n verhaallijn betrokken.quote:
Thanks for the warning! Meestal begint het pas na half elf...quote:
jammer he.. maar je hebt veeeeel tegoed! dat is iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:24 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Thanks for the warning! Meestal begint het pas na half elf...
Daaaamn ik baal echt dat ik het morgen niet zie
Jennifer was de uitzondering.quote:
Ligt het aan mij of heeft hij de laatste tijd supervreemde oren? Ze vallen veel meer op ineens. Vreemde hairdo denk ik..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef Miam het volgende:
[..]
jammer he.. maar je hebt veeeeel tegoed! dat is iets om naar uit te kijken!
Ik had helemaal niet door dat het al begonnen was
Paul heeft zo te zien een bad, baaaad hairday!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Reismuts het volgende:
Pfff ik ga maar slapen. Kijk morgenochtend en middag de hh wel..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris was eerst een jonge God en nu een vieze, oude man.
qftquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris was eerst een jonge God en nu een vieze, oude man.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb het gemist, heb het al gezien maar wou samen kijken hihi. Anyway, wat is er gebeurd vandaag ? Is de begrafenis al geweest v rocco ?
Nee en nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef alors het volgende:
zijn ze nou al bij Janet dr familie langs geweest? Ik kon vandaag en gisteren niet kijken...
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee.
Er waren vandaag gelukkig geen Janetscènes.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Nee en nee.
Er waren vandaag gelukkig geen Janetscènes.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:27 schreef LoveESS het volgende:
Janet zal wel in de keuken staan lasange maken voor de funeral... :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |