dan scroll je er toch gewoon over heen.......quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, maar ik vind die lappen tekst een beetje irritant.
Je kunt ook alleen de link plaatsen voor de geinteresseerden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:44 schreef rennecke het volgende:
sommige wilde graag meer info
[..]
ik voldoe alleen aan de vraag
Het is een kwis, laten we het een kwis houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan scroll je er toch gewoon over heen.......
maar het was de bedoeling juist niet te gogelen maar het antwoord uit het blote bolletje op te lepelen, en als daarna een vraag goed is oke dan kan degene een verhaaltje erbij zetten, ik vind het leuk iets over de vraag en daarna achtergrond informatiequote:
mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben al weer weg wat een gezeik lijkt wel de ballebak dit mag niet dat mag niet aju met de bezemsteel
en die woont in de hemel en dat heb ik niet opgezochtquote:
Cor van Hout....en 1 van de andere 2 is ooit opgespoord door Peter R ergens in Z-Amerika.quote:
Frans Meijer! Dat was die gozer in Z-Amerika. Boellaard had ik echt niet meer geweten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:32 schreef rene29 het volgende:
Ik vind 2 van de vier eigenlijk wel voldoende, anders duurt t te lang.
Kingston, kom maar met de nieuwe vraag.
Ps: de overigen waren Frans Meijer en Jan Boellaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |