SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
je hoeft maar 1 ding te zeggen en het is meteen al weer zeurenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:56 schreef MrEarcheese het volgende:
Zitten zeuren dat je geen lapohunt wil, maar vervolgens dan wel het topic stelen van de lapo'er, Jaimy. Classic.
[ afbeelding ]
Schijnbaar boeit het sommigen wel genoeg om snel een topic weg te kapen voor een ander.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
je hoeft maar 1 ding te zeggen en het is meteen al weer zeuren
En iedereen zegt toch altijd dat het niet boeit wie em heeft voor het nieuwe topic?
jupquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Schijnbaar boeit het sommigen wel genoeg om snel een topic weg te kapen voor een ander.
Zag 't op hart van nederland, grtjes ilir en lisaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ff lava over zijn huis heen gegooid lol
Je moet een nieuwe map generaten, hij werkt niet op oude mapsquote:
Het lukte wel op een clean install.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe map generaten, hij werkt niet op oude maps
Kan je eens een screenshot maken van een map met 1000 hoogte? Lijkt me stiekem wel tof.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef -Datdus- het volgende:
Zo op een best harde pc draait hij nog moeilijk op 1000 > map hoogte.
10 minuten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kan je eens een screenshot maken van een map met 1000 hoogte? Lijkt me stiekem wel tof.
Bij nader inzien gaat het hem niet worden. sorry.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kan je eens een screenshot maken van een map met 1000 hoogte? Lijkt me stiekem wel tof.
ziet er gaaf uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef Champion het volgende:
Check onze progress van het huis op ons eiland:
https://www.dropbox.com/gallery/27974854/1/MC?h=b4143d
Je kan zelfs 9x9 vakjes doen en dan 1 water in het middenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ziet er gaaf uit
Alleen waarom heb je in de farm tussen ELK rijtje suiker/graan water? Je kan ook 1 water 2 grond doen, om meer ruimte te gebruiken
ja iddquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:32 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Je kan zelfs 9x9 vakjes doen en dan 1 water in het midden
water bewaterd grond 8 vakjes om zich heen schijnbaar
Creativiteit van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
ik noem het de "Melshroom" !
[ afbeelding ]
Dit vergeef ik je nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij nader inzien gaat het hem niet worden. sorry.
Ja, en als er dan ook nog is opeens wat anders achter je staat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Flodder450 het volgende:
ik ga die kerk wel afmaken
Maar die fucking endermen jongen jongen jongen
Die lag die we nu hebben (dag/nacht die traag is en mobs die sloom lopen) is volgens mij een bug die er sinds 1.8 in zit. Het maakt niet uit hoe snel je server is. Ik zat vandaag in een server die 100 slots had. Die zou 100 man aan moeten kunnen. Er waren maar 16 man online en toen was er al lag. (met dag/nacht en mobs dus)quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Je moet zorgen dat minecraft de verschillende taken aan verschillende threads (hyperthreading) toewijst. Dus bijvoorbeeld 1 voor chunkgen. 1 voor.....
Schijnt een howto op google te staan.
handig!quote:
Mooier? Deze vind ik echt veel mooier hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:39 schreef JaimyLee het volgende:
Die van mineraalwater neemt veel minder ruimte in en is naar mijn mening veel mooier. Enige nadeel is het ophalen maar zo veel is dat nou ook weer niet, ik zou die van mineraalwater kiezen
Lol, echt te erg. Ik log een dag niet in, en mijn gebouw is een gatenkaas. Ik heb het repareren opgegeven, in 1.9 is het sowieso verbeterd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:41 schreef Flodder450 het volgende:
ik ga die kerk wel afmaken
Maar die fucking endermen jongen jongen jongen
alles staat zo dicht op elkaar, die van mineraalwater is veel opener, dat vind ik mooierquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Mooier? Deze vind ik echt veel mooier hoor
Haha origineelquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
ja wat gek om half driequote:Op zondag 25 september 2011 02:25 schreef Berend. het volgende:
Jezus, wat is het dood nu op de server
ik lig in bedquote:Op zondag 25 september 2011 02:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
normaal zijn er dan nog wel wat mensen
KOM SKYPE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 22:38:40Ok so I changed so fences "attach" to solid blocks too reageer retweet
quote:Op zondag 25 september 2011 09:31 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 22:38:40Ok so I changed so fences "attach" to solid blocks too reageer retweet
vastmaken aan muren, dus je hoeft dan niet er altijd een blok onder te hebben als je hem plaatst. Denk ik.quote:
Oh zo. Klinkt wel chill!quote:Op zondag 25 september 2011 10:16 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vastmaken aan muren, dus je hoeft dan niet er altijd een blok onder te hebben als je hem plaatst. Denk ik.
Yep, precies zo.quote:Op zondag 25 september 2011 10:17 schreef TJV het volgende:
Meer zoals glass panes ook doen, de zijkant van een fence zal dus vast blijven zitten aan een block, zodat er een hoek ontstaat.
[ afbeelding ]
dit klinkt wat logischer ja, maar een hoek? Die kan je al maken met hekjesquote:Op zondag 25 september 2011 10:17 schreef TJV het volgende:
Meer zoals glass panes ook doen, de zijkant van een fence zal dus vast blijven zitten aan een block, zodat er een hoek ontstaat.
[ afbeelding ]
in 1.9 of 1.8?quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yep, precies zo.
Hij heeft nu ook gedaan als je f5 doet dat je eerst First person, dan 3th person back en dan 3th person front
Maar niet aan blocks vast.quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dit klinkt wat logischer ja, maar een hoek? Die kan je al maken met hekjes
quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
dit klinkt wat logischer ja, maar een hoek? Die kan je al maken met hekjes
kun je het niet zo maken dat ie de cobble blokjes automatisch in een kanaaltje ofzo afvoerd nadat je m gemined hebt?quote:Op zondag 25 september 2011 10:21 schreef bobbernaut het volgende:
cobble generator doet t gewoon hoor, maar jij faalt
erhm, er zit zo gat onder, als je daar een kanaal maakt?quote:Op zondag 25 september 2011 10:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kun je het niet zo maken dat ie de cobble blokjes automatisch in een kanaaltje ofzo afvoerd nadat je m gemined hebt?
Dat is geen hoek, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:
Weet ik, Maar ik had het nog over het aansluiten.quote:Op zondag 25 september 2011 10:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat is geen hoek, maar ik begrijp wat je bedoelt.
HALLON GOEDE MORGEN GR GRquote:
twitter:notch twitterde op zondag 25-09-2011 om 09:40:55If you hold food in your hand, they follow you around. If you feed them, they enter "love mode". Two animals in love mode = babies. reageer retweet
Hoe krijgt hij die pistons omhoog, ik snap niet hoe hij het redstone heeft geplaatstquote:
Dat lijkt mij aardig te gaan laggen op den duurquote:Op zondag 25 september 2011 11:38 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op zondag 25-09-2011 om 09:40:55If you hold food in your hand, they follow you around. If you feed them, they enter "love mode". Two animals in love mode = babies. reageer retweet
[ afbeelding ]
kan je even op de server komen?quote:
Wie wilt de school van bobber weten? DM voor informatiequote:Op zondag 25 september 2011 09:10 schreef bobbernaut het volgende:
wie wilt IP van berend? DM voor meer informatie
quote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wie wilt de school van bobber weten? DM voor informatiehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom me dan een keer opzoeken
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Op een screenshot van Notch wel, maar nog niet geleakedquote:Op zondag 25 september 2011 13:11 schreef bobbernaut het volgende:
ff 1.9 spelen
is er al een 1.9 pre 2?
twitter:notch twitterde op zondag 25-09-2011 om 09:28:19They won't stop breeding!!! http://t.co/pNtMpV3o reageer retweet
fuck D:quote:Op zondag 25 september 2011 13:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Op een screenshot van Notch wel, maar nog niet geleakedtwitter:notch twitterde op zondag 25-09-2011 om 09:28:19They won't stop breeding!!! http://t.co/pNtMpV3o reageer retweet
Die docu is nog niet af... Mischien wel leuk om in de op te doen als die uit is.quote:Op zondag 25 september 2011 14:12 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom staat dit trouwens niet in de OP?
heb je je chest niet geprotect?quote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Flodder450 het volgende:
WTF iemand heeft mn kist gesloopt en mn iron ore en ingots gegapt
ja die was geprotectquote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb je je chest niet geprotect?
Ik heb net gekeken. En zag dat er vanmiddag idd iemand die chest heeft gesloopt. Ik zal hem om uitleg vragen als hij online is.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dan moet het niet kunnen voor zover ik weet
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. En zag dat er vanmiddag idd iemand die chest heeft gesloopt. Ik zal hem om uitleg vragen als hij online is.
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. En zag dat er vanmiddag idd iemand die chest heeft gesloopt. Ik zal hem om uitleg vragen als hij online is.
Iddquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe retarded moet je zijn om op een server te spelen waar Luc admin is?
quote:Op zondag 25 september 2011 14:19 schreef Mender het volgende:
Nog 2 maanden en minecraft is afNotch heeft een paar maand geleden al gezegd dat minecraft dan niet af zal zijn, ze noemen het dan gewoon geen beta meer zodat game reviewers minecraft zullen reviewen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit moment spelen veel reviewers Minecraft nog niet omdat het officieel nog niet gereleased is.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
nou leg t dan uitquote:Op zondag 25 september 2011 15:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
ja sorry jullie snappen het verhaal niet eens maarja...
sorry,quote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Flodder450 het volgende:
WTF iemand heeft mn kist gesloopt en mn iron ore en ingots gegapt
quote:
Hij heeft zijn sporen laten vallen!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 september 2011 17:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sporen laten vallen!
[ afbeelding ]
lol wut?quote:Op zondag 25 september 2011 17:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sporen laten vallen!
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef TJV het volgende:
Sjezus, staat jouw hele Cschijf vol ofzo?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm
NSFW of Bobbernaut leeftijd.dat NSFW?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eerste comment op youtubequote:
Zijn ban zou toch maar 3 dagen duren?quote:
permabanquote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zijn ban zou toch maar 3 dagen duren?
omgquote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe swamp mobs.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 11:16 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het eigenlijk als je een creeper laat ontploffen bij een chest die geprotect is, komt dan de destroy actie op jouw naam te staan?
Ook vanaf versie 1.9?quote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe swamp mobs.
[ afbeelding ]
Van? Bron?quote:Op maandag 26 september 2011 11:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope, Het was een concept.
Ah, ze zien er wel vet uit iig.quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ofja het was een suggestie bedoel ik
Ja die had ik gisteren gezien. Vet ook dat je gewoon naar binnen kan en settings kan veranderen.quote:
lulkoek.quote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe swamp mobs.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verkoop het dan niet als waarheid.
Mijn complimenten hoor!quote:Op maandag 26 september 2011 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wie weet misschien komt het nog wel.quote:Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Mijn complimenten hoor!Ik dacht dat het echt was.
Nu ik uit de droom ben geholpen vindt ik het toch wel jammer dat hij niet in het spel komt.![]()
![]()
Of laat iemand met verstand van java er een mod van maken
Agressieve reacties en al wat kloons die geband zijnquote:
Joostmakaay had mijn huis al gevonden sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 00:11 schreef Parvus het volgende:
psvunited ik heb je huis gevonden. 13 diamonds jeej!
Geen idee, Maar ik geloof dat mijn Samsung Galaxy S II het wel kan draaien met zn dualcore 1.2 GHZ processorquote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef igottagun het volgende:
Androids met quatro core processors zeker
Yep en dan gaat ie stuk na een half jaar tot een jaar. Net als 80% van alle samsungs.quote:Op maandag 26 september 2011 17:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Maar ik geloof dat mijn Samsung Galaxy S II het wel kan draaien met zn dualcore 1.2 GHZ processor
/*opschepmodeoff
nee want de xperia play draait hem soepel daar is hij dan ook voor gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef igottagun het volgende:
Androids met quatro core processors zeker
Ja, Bij mensen die er niet mee om kunnen gaanquote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep en dan gaat ie stuk na een half jaar tot een jaar. Net als 80% van alle samsungs.
Je kunt gewoon een VISA card kopen bij bijv primera. Pre-Paid kaartje en je kunt er gewoon eenmalig mee betalen !quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef igottagun het volgende:
Nice google, ik kan alleen kopen uit de android store met een credit card. Dan niet!
via je mobiel naar www.snappzmarket.com gaan en downloaden, gewoon een market maar alles is gratisquote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef igottagun het volgende:
Nice google, ik kan alleen kopen uit de android store met een credit card. Dan niet!
Bawlin !quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
via je mobiel naar www.snappzmarket.com gaan en downloaden, gewoon een market maar alles is gratis
Neeee !quote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een VISA card kopen bij bijv primera. Pre-Paid kaartje en je kunt er gewoon eenmalig mee betalen !
Is dat nogsteeds zo sloom? Vorige keer toen ik het had moest ik echt meer dan een minuut wachten totdat er 1 pagina was geladen.quote:Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
via je mobiel naar www.snappzmarket.com gaan en downloaden, gewoon een market maar alles is gratis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daarna wel even naar de primera voor je prepaid kaartje.
bedoel voor die 99 cent heb je wel een game die echt nice is.
en je krijgt updates.
Je hebt nu rechten gekregen van drumpiequote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Furdinand het volgende:
wie kan mij rechten geven op drumpies server?
ik had binnen 30 seconden de snappzmarket geopend, wordfeud opgezocht en gedownload met 2 streepjesquote:Op maandag 26 september 2011 18:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is dat nogsteeds zo sloom? Vorige keer toen ik het had moest ik echt meer dan een minuut wachten totdat er 1 pagina was geladen.
met WIFI 4 "streepjes"
halloquote:Op maandag 26 september 2011 19:55 schreef Lorrelies het volgende:
*komt even in het topic een keertje gedag zeggen*
Hmm Dan zal ik het binnekort nog is proberenquote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik had binnen 30 seconden de snappzmarket geopend, wordfeud opgezocht en gedownload met 2 streepjes
quote:Op maandag 26 september 2011 17:31 schreef MineraalWater het volgende:
Komt voor android op de 29ste!
quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef gogosweden het volgende:
JONGES MINECRAFT POCKET EDITION VOOR ANDROID KOMT 29 SEPTEMBER!
Omdat dit classic en lelijk isquote:
omdat deze oneindig veel keer beter isquote:
wait heb jij ook zo'n ding?!quote:Op maandag 26 september 2011 17:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Maar ik geloof dat mijn Samsung Galaxy S II het wel kan draaien met zn dualcore 1.2 GHZ processor
/*opschepmodeoff
ik heb de 1quote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait heb jij ook zo'n ding?!
tom jij en ik zijn vriendjohns
tom jij en ik hebben een SGS II
HET IS EEN COMPLOT!
Jazekerquote:Op maandag 26 september 2011 20:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wait heb jij ook zo'n ding?!
tom jij en ik zijn vriendjohns
tom jij en ik hebben een SGS II
HET IS EEN COMPLOT!
okquote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Flodder450 het volgende:
zomaar een greep uit de muziek die ik luister terwijl ik minecraft speel en dingen bouw
quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef Flodder450 het volgende:
...
...
...
zomaar een greep uit de muziek die ik luister terwijl ik minecraft speel en dingen bouw
quote:Op maandag 26 september 2011 21:07 schreef Mender het volgende:
[..]what is this i dont even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eentje dan, speciaal voor jou xDquote:
Dit wil ik al vanaf dat ik begon met Minecraft. En dan bedoel ik dus een systeem waarmee je het minen kunt automatiseren.quote:Op maandag 26 september 2011 23:36 schreef rijsttafel het volgende:
Zoiets moet ook in de officiele minecraft komen.
Ik vind minen juist wel fijn en ook realistisch, het doet je realiseren dat de gebouwen in je buurt opgetrokken worden uit materialen die ergens anders weer vandaan gekomen zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Dit wil ik al vanaf dat ik begon met Minecraft. En dan bedoel ik dus een systeem waarmee je het minen kunt automatiseren.
Toen ik de 1e keer de nacht had overleefd, een huisje had gebouwd, tools had gemaakt etc. Dacht ik, ah laat ik maar eens wat grotere bouwwerken gaan maken. Dan was het elke keer even minen, stukje bouwen, minen, stukje bouwen. Toen had ik al zoiets van ik hoop dat er nog een keer een systeem komt om het te automatiseren. Want om te minen voor grote bouwwerken is een beetje to mutch.
twitter:notch twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 11:14:54Ender Pearls have a unique ability now. They're fun. reageer retweet
Wat doen die krengen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
twitter:notch twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 11:14:54Ender Pearls have a unique ability now. They're fun. reageer retweet
twitter:notch twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 11:50:23I think I may also have a crush on the @yogscast guys. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:33 schreef Mordecai het volgende:
twitter:notch twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 11:50:23I think I may also have a crush on the @yogscast guys. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Er is/was een manier om Cobblestone automatisch te winnen; een constructie met o.a Cobblestone generator (water en lava), pistons en nogal wat redstone. Geen idee of het nog werkt met de huidige en komende versies van Minecraft.
Het maken van de cobble werkt, automatisch, het enige dat je moet doen is ze zelf minenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef bobbernaut het volgende:
Werkt niet, alleenmet de piston MOD want die crusht de blokjes
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
[..]
Het maken van de cobble werkt, automatisch, het enige dat je moet doen is ze zelf minen
?quote:
Mooi manquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo iets moeten wij ook hebben
Wat bedoelt u?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Mordecai het volgende:
Onze spawn wordt echt veel te vol gegooid met allerlei moderne rotzooi en lelijke rommel..
Mwah, binnen een week de mapvernieuwing (1.9) met de schone leiquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef Mordecai het volgende:
Onze spawn wordt echt veel te vol gegooid met allerlei moderne rotzooi en lelijke rommel..
Drumpie zij pas bij 1.10...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, binnen een week de mapvernieuwing (1.9) met de schone lei![]()
Agree'dquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef Mordecai het volgende:
We zouden ons op de nieuwe server bij de spawn op één thema moeten richten..
óf een moderne stad, óf een middeleeuwse stad.. Niet van alles door elkaar
bij 1.9 veranderd de map generate code dus mappen moeten opnieuw worden gemaakt..quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Drumpie zij pas bij 1.10...
gewooon de spawn leeg laten met een soort bushokje idee en dan links middeleeuwen en rechts modern ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:51 schreef Mordecai het volgende:
We zouden ons op de nieuwe server bij de spawn op één thema moeten richten..
óf een moderne stad, óf een middeleeuwse stad.. Niet van alles door elkaar
ik stem voor middeleeuwsquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
gewooon de spawn leeg laten met een soort bushokje idee en dan links middeleeuwen en rechts modern ofzo
2 steden is beter.. dan is iedereen tevreden..quote:
spawn is middeleeuws en dan moet spawncity dan alleen maar middeleeuws zijn, en dan een 2e stad voor moderne gebouwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
2 steden is beter.. dan is iedereen tevreden..
en dan 1 strook protecten waar niet gebouwd mag worden die dan de steden van elkaar scheidt..
rail systeem tussen de 2 en klaar
hoezo bugged?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
hoe maak je nou een fatsoenlijk rail systeem, die karretjes zijn zo bugged als de tering.
spawn moet gewoon neutraal zijn, en dan 2 keuzes: middeleeuws of modernquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
spawn is middeleeuws en dan moet spawncity dan alleen maar middeleeuws zijn, en dan een 2e stad voor moderne gebouwen
(en dan groeien de steden langzaam aan elkaar)
omdat het in Adam ook niet mooi is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Maanvis het volgende:
in amsterdam zie je toch ook gewoon 18-e eeuws en modern door elkaar. waarom is dat hier ineens problematisch?
omdat je gewoon geen hypermodern kantoorgebouw naast een gotische kerk zetquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Maanvis het volgende:
in amsterdam zie je toch ook gewoon 18-e eeuws en modern door elkaar. waarom is dat hier ineens problematisch?
dat dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het in Adam ook niet mooi is?
smaken verschillen hè, da's nog geen reden om anderen je wil op te leggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het in Adam ook niet mooi is?
Meerderheid beslist dan maar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
smaken verschillen hè, da's nog geen reden om anderen je wil op te leggen.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
omdat je gewoon geen hypermodern kantoorgebouw naast een gotische kerk zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
En da's nou precies waarom drumpie niet mee moet doen aan deze onzin. jij zegt ouderwets, flodder bedoelt middeleeuws. dus jouw romeinse tempel zal echt zwaar clashen met de gothische kerk van flodder450.quote:
lolquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En da's nou precies waarom drumpie niet mee moet doen aan deze onzin. jij zegt ouderwets, flodder bedoelt middeleeuws. dus jouw romeinse tempel zal echt zwaar clashen met de gothische kerk van flodder450.
bovendien is het hek dan van de dam. flodder450 bouwt de sint jan na en vervolgens bouwt iemand de martinitoren na, wat een gruwelijke clash van stijl is maar wel allebei middeleeuws, en dan kan er wéér een poll komen!
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:57 schreef Maanvis het volgende:
of wat helemaal erg is: Dat flodder 1:1 doet en sosua 1:3 omdat ie lui is
beta=/=classicquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik prefereer gewoon hutjes van dirt met cobble. En heel veel single block torens.
Oja vet. En dan een emmertje lava erover heen leeggieten. Gaat prima samen met middeleeuws.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik prefereer gewoon hutjes van dirt met cobble. En heel veel single block torens.
+ het riool door de stad laten lopen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Oja vet. En dan een emmertje lava erover heen leeggieten. Gaat prima samen met middeleeuws.
ik stel alleen wat voorquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
smaken verschillen hè, da's nog geen reden om anderen je wil op te leggen.
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 15:39:14This will probably ->NOT<- be included in Beta 1.9, but it's a nice screenshot: http://t.co/5DuSLsfb reageer retweet
Mm dit is ook een goed idee ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Marktpleintje met goeie straten maken, railsysteempje en dan wat winkeltjes, verlichting ofzo. Binnen het centrum volgens de regels, daarbuiten vrij. Zolang er maar een weg langs kan gemaakt worden. Zoiets?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef Maanvis het volgende:
by the way mensen die in de middeleeuwse stad wonen moeten wel een middeleeuwse skin aannemen. dus bobbernaut moet er weg blijven
ಠ_ಠ.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:22 schreef Maanvis het volgende:
powered rails zijn ook nie tmiddeleeuwse stijl dus jullie moeten het doen met powered minecarts, veel succes!
Ja joh het is goed met jou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:
ja ho eens even jullie willen een middeleeuws dorp! dan moeten er geen astronauten of moderne apparaten in staan!
Of woonboten met onrealistisch hoge duikplankenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:
ja ho eens even jullie willen een middeleeuws dorp! dan moeten er geen astronauten of moderne apparaten in staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |