sorryquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het zou mijn eerste lapo worden
Hey bietsquote:
En jij mocht niet mee zeker omdat je stout was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey biets
Mijn moeder had vroeger een ouder buurvrouw en die ging altijd naar miejamie biets
Toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij mocht niet mee zeker omdat je stout was.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
kijk
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heet dus serieus zo.
hoax, jij heet Peter ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heet dus serieus zo.
Patar.quote:
Pjotr, mijn ouders zijn immigranten uit Rusland.quote:
Hou heten je ouders?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Pjotr, mijn ouders zijn immigranten uit Rusland.
Oke. Respect, broeder.quote:
Dank je.quote:
Ik was geboren in Polen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je.
Ze kwamen hierheen toen de Sovjet Unie bijna in elkaar stortte.
Ben hier dan ook geboren en om mijn Nederlands goed te laten zijn, hebben ze me geen Russisch geleerd. (moest van de kinderbescherming).
Anders dan bij mijn zus, die kan goed Russisch maar heeft nog steeds moeite met Nederlands.
ff serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik was geboren in Polen.
Maar dat is een kutland dus toen respawnde ik, en toen kwam ik naar Nederland.
Hahahahhaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik was geboren in Polen.
Maar dat was een kutland dus toen respawnde ik, en toen kwam ik naar Nederland.
Nee ik ben autochtoon hoor.quote:
ah okeequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee ik ben autochtoon hoor.
I'm just keedin'
gekkie respawnen kan niet in het echt hihihiquote:
Dus? Sluit jezelf op je kamer op met je pc en klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:10 schreef Kakpizza het volgende:
Mijn neefje van 10 komt op visite vanavond.
GODVERDOMME.
Mensen zien je als een boksbal. Tsjoban de boksbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
ik haat het
ik rende net en botste met schouder tegen hangschommel. Nu doet mijn schouder au.
Waarom bots ik altijd? Iemand, vertel het mij.
Dan is hetquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus? Sluit jezelf op je kamer op met je pc en klaar.
"Hij wil vast wel z'n spelletjes aan jou laten zien."quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:14 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dan is het
'Tante, waar is Kakpizza?'
Tante: 'Op z'n kamer.' [ afbeelding ]
Ja zo jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hij wil vast wel z'n spelletjes aan jou laten zien."
Dan scheer ik vandaag voor jou m'n edele delen halfkaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even geluisterd en vind het geen leuk liedje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
YOU SHOOT ME DOWN BUT I WON'T FALL
I AM TITANIUMMMMMMM
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
Niggers, ik ga eem laun.
ff bbqtje aanchappen.
Bietsj, tjek je fobo.
HOUZEE!
Dat kan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb even geluisterd en vind het geen leuk liedje.
daarna boeit het niet meerquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarna moet je weer 25.000 posten voor je weer een beetje leuk getal heb
Your musical compatibility with Flipsje is VERY LOWquote:
Ik ook hoor. Maar hoop is niet altijd terecht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me over 7 jaar niet meer op FoK zie zitten
Ja je moet even zoeken op mijn naam tussen mijn vriendelijst.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Flipsje is VERY LOW
ahquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je moet even zoeken op mijn naam tussen mijn vriendelijst.Misschien dan meer kans
David Guettaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:23 schreef Intronic het volgende:
Beter zonder die rappert er door heen.
Jij gaat toch ook naar Qlimax? gr grquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
Had ik nou maar wel kaarten gekocht voor David Guetta in Odeon
Zij gaat naar Dominator.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook naar Qlimax? gr gr
Als vrienden van mij deze week nog steeds willen gaan, dan wel. Anders ben ik beetje home alone daar, tenzij jullie een chick erbij willen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook naar Qlimax? gr gr
ja dat ook maar dan kijk ik heel dodelijk en dan kijken zij heel bangquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen zien je als een boksbal. Tsjoban de boksbal.
Ik klaag niet, ik klaag pas als het winter is als het sneeuwt of als het regent.. deze zomer was best wel zomers niet te warm en niet te koud perfect weer wat we altijd zouden moeten hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik moet eerlijke bekennen dat dit een kutzomer is geweest, vorig jaar was veel mooiere zomer
lief dagbeok
En daarom stoten ze je dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
[..]
ja dat ook maar dan kijk ik heel dodelijk en dan kijken zij heel bang
Wij gaan met z'n 3/4en of zo, wel gezellig toch als je er bij wil zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als vrienden van mij deze week nog steeds willen gaan, dan wel. Anders ben ik beetje home alone daar, tenzij jullie een chick erbij willen hebben
Ik heb ondertussen zo'n monnik kapsel ik krijg veel respectquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:29 schreef coban het volgende:
halfkale vrouwen
ik ben helemaal kaal en dat ziet niemand want hoofddoek
owww imma boossssssss
volgende keer ga ik keihard op hun voeten trappen. Dat zal ze leren.quote:
Dat wil ik welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wij gaan met z'n 3/4en of zo, wel gezellig toch als je er bij wil zijn.
Inderdaad, dan gaan zij op 1 voet rondspringen, iedereen dan lachen en kijken en tsjoban loopt als een baas door.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
volgende keer ga ik keihard op hun voeten trappen. Dat zal ze leren.
MWahaha! Ninja editquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, dan gaan zij op 1 voet rondspringen, iedereen dan lachen en kijken en tsjoban loopt als een baas door.
Echt iets voor Noord-Hollandersquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, hun is wel een grote taalfout
Hullie en Zulliequote:
Hollandersquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Echt iets voor Noord-Hollanders
ja met sigaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, dan gaan zij op 1 voet rondspringen, iedereen dan lachen en kijken en tsjoban loopt als een baas door.
Mensen die dichter bij de zee wonen dan jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hullie en Zullie
[..]
HollandersMensen die niet dichtbij zee wonen
Mensen die niets met zee hebben
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die dichter bij de zee wonen dan jij.
Haterrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:36 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die vlakbij het IJsselmeer wonen
Ga zelf koken dan, vrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:38 schreef Flippiee het volgende:
Moeders die alleen je zusje roepen dat we gaan etenMoeders die kinderachtig doen
Moeders
Ja flip, maak ook een preiquiche, net als ik!quote:
Ik ben niet zo dol op quichesquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:39 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ja flip, maak ook een preiquiche, net als ik!
Ah ik ook niet echt. Maar hij was wel lekker.quote:
hey doe eens normaal manquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:42 schreef FreezePop het volgende:
koeder koeder koeder flippiee is genaaid door haar moeder
lol lol lol op quiche is zij niet dol
zit je vast geef maar gas flippiee die rijdt mee
Goedmaken voor anderen dingen toch eerlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:42 schreef Kakpizza het volgende:
In Frankrijk had ik zo'n fucking dikke prei gekocht.
Echt gewoon boomstam dikte. En iedereen keek me zo aan van 'OH MY DAT IS VAST DE GOD DER PREIËN'
Frankrijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:42 schreef Kakpizza het volgende:
Echt gewoon boomstam dikte. En iedereen keek me zo aan van 'OH MY DAT IS VAST DE GOD DER PREIËN'
Gelukkig maar, anders balen dat je niet lekker gegeten hadquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:41 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ah ik ook niet echt. Maar hij was wel lekker.
Eten uit/in Frankrijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:42 schreef Kakpizza het volgende:
Haten op Frankrijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Frankrijk
Fransen laten je gewoon als een hulpeloos schaap staan als je om hulp vraagt
Ik heb leren koken in Frankrijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders balen dat je niet lekker gegeten had
[..]
Eten uit/in Frankrijk
Volgens mij had je dat al verteld, want als ik mij niet ontzettend vergis ga je ergens in december weer heen ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:43 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik heb leren koken in Frankrijk.
Je weet het nogquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al verteld, want als ik mij niet ontzettend vergis ga je ergens in december weer heen ofzo
Engelandquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fransen zouden in het gebied van engeland wonen en engelsen in frankrijk...
haha liegenaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:46 schreef Dientje12 het volgende:
Zo vannacht was echt te lauw gewoon, ik stak iets in de fik, en toen liep ik naar huis en achter mij hoorde ik opeens BOEEEMM!!!!
En toen rende ik snel naar huis om me op te sluiten
Als dit een leugen was dan kregen jullie 1 miljoen euro.quote:
Is goedkoper geworden dan, was toch 90?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik bij de shell langs de A4 even stoppen om te pissen dus ik pis tegen een boom omdat bij de wc's moet je 10 cent betalen.. weet je hoe duur..
Dus ik pissen komt er een agent naar me toe ja dit kost jou 60 euro
Heb je wel jezelf open gesneden om echt te kijken of je wel echt gaar bent??quote:
Het was gewoon even een faalverhaaltjequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goedkoper geworden dan, was toch 90?
Waarom vertel je het dan? Vond je het wel een beetje stoer om dit op FOK! te melden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het was gewoon even een faalverhaaltje
In belgie kost die wel nog 60 dacht ik
Ik vind alles stoer op fok wat ik vertelquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan? Vond je het wel een beetje stoer om dit op FOK! te melden?
Maar waarom is je username Dientje12 terwijl je een vrachtwagenchauffeur bent? Ik snapte die link niet helemaal ik dacht dat je een tienermeisje was toen ik je naam zagquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind alles stoer op fok wat ik vertel
Omdat het kanquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar waarom is je username Dientje12 terwijl je een vrachtwagenchauffeur bent? Ik snapte die link niet helemaal ik dacht dat je een tienermeisje was toen ik je naam zag
hij is een tienermeisje wat ontvoerd is door een vrachtwagenchauffeur. of hij ontvoert tienermeisjes. kies!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar waarom is je username Dientje12 terwijl je een vrachtwagenchauffeur bent? Ik snapte die link niet helemaal ik dacht dat je een tienermeisje was toen ik je naam zag
Winnenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja
morgen moet AZ gelijkspelen oke?
beter koop je een temperatuurmeter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je wel jezelf open gesneden om echt te kijken of je wel echt gaar bent??
Ik moest dit vroeger altijd doen bij mijn vleesje kijken of het gaat was van binnen
Sorry is beter voor PSVquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Winnengloeiende gloeiende. Ik hoor al de hele week dat AZ moet verliezen of gelijkspelen. Ze moeten winnen en niets minder.
Ja ach, kon niet heel veel anders doen. Dit kan echt een hoge score worden vandaagquote:
tientientienquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ach, kon niet heel veel anders doen. Dit kan echt een hoge score worden vandaag
Weet ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry is beter voor PSVmaar als jullie winnen kan ik er ook mee leven hoor
Omdat ik stream kijk met minuutje vertraging en ik dan dus alles veels te vroeg leesquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:10 schreef Ancest het volgende:
[..]
Waarom ben je niet te bekennen @
Live Eredivisieverslagen #55: AZ en Twente koploper?
?
Ah okequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat ik stream kijk met minuutje vertraging en ik dan dus alles veels te vroeg lees
Wat doe je dan op FOK!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:16 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb allemaal familie in de tuin vet gezellig enzulks wij eten kogelbiefstukjes en varkenshaassaté en lekkere happekes en koud bier enzo
Ja ik liep heel eventjes naar boven want ik moest pissen en alles, even op computer kijkenquote:
waarom niet 450?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
dus ik gister heel stoer in mijn zwarte boerka op straat lopen, kwam er een agent en kreeg ik 380 euro boete.
Geloof nou maar.
zware leventjequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
dus ik gister heel stoer in mijn zwarte boerka op straat lopen, kwam er een agent en kreeg ik 380 euro boete.
Geloof nou maar.
keiharde waarheid dit, keihard, keihard.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Geloof nou maar.
Ooohh, nou hup naar je familiequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik liep heel eventjes naar boven want ik moest pissen en alles, even op computer kijken
biechiequote:
ja ik zei dus: hey polisieman hier nog 70 dan is het geweldig 450 weetje. En toen zei hij: houd je bek trut en toen trok hij mijn boerka uit en toen stond ik in mijn hemd en gstar broek en was echt voorschut.quote:
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:23 schreef coban het volgende:
ik denk dat ik aifoon ga nemen. Ik ga geen bbturk worden denk ik. Wel beetje baas he.
DSC 6quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen russisch voetbal kijken omdat sopcast niet refreshed en er dus geen PSV - Roda JC kanalen zijn
Yeahquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Eredivisie live
PSV - Roda
Had al 8-0 moeten zijn.
Yeaahhhquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond lekker Ajax - Twente en morgen Feyenoord - AZ.
Ja had ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij flikkert zwarten nu loopt sopcast steeds te kutten met zichzelf afsluiten
lkkkrrrrrr.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
Wejow kapotveel gegeten van de BBQ. Leventje
schaam jequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Kaolo Utreg speelt gwn vergeten wat is dit?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik richt mijn cam wel op de TV, heb je wel goed beeld
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja had ik ooknu 13th stream, 106491
Andorra?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik ookWant die uit Andorra doet het niet
_!
Kip, varkenshaas, gamba's, aardappelen, champignons, turkse salade, frikandel.quote:
hahah nuttig welquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heb ze op land gesorteerd, dacht ooit leuk leuk, maar wel kei onhandig.
Sopcast die voetballiefhebbers naait.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
JODENSTREEK MIJN SOPCAST FLIPT M KAOLOHARD WAT IS DIT?
ja had ik net ook man, volgens mij is er geen sopcast stream voor utjequote:Op zaterdag 24 september 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
JODENSTREEK MIJN SOPCAST FLIPT M KAOLOHARD WAT IS DIT?
Hoezoquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso worden voetballiefhebbers genaaid
Radioquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:58 schreef Ragboer het volgende:
Godverdomme, heb geen Eredivisie Live.
En mijn streamsite heeft ook geen werkende stream.
Wat is dit
Mijn leven
Ja weet je hoe duur eredivisie live isquote:
15 PM toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe duur eredivisie live isIs toch bizar?
O zo, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weet je hoe duur eredivisie live isIs toch bizar?
Opgelostquote:
Jaquote:
Oja ik ben eerder, ik zal het niet meer doenquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja ik ben eerder, ik zal het niet meer doen
Op skype helemaal irritant ofniet flip
hahahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omggggggggggggggggggggggggggggggggggg buren die karaoke doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |